Probleme Ph2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La mine se auzea de la aeratorul de la pasager, ia incerca sa pui mina pe el, la fel ca si la tine si numai in jurul turatiei de 2000.S-a rezolvat cu putin burete sub clema metalica care ramine dupa ce scoti aeratorul, ramine acel cerc care se rasuceste.Uitate atent ca are o clema si aia produce zgomotul.Poate sa dispara si daca inversezi aeratoarele la un prieten a tinut vrajeala doar cu inversatul, dar eu apucasem sa bag burete.
    Multa lume, putini oameni...

    Comment


    • Voi pe ce treapta puneti aeroterma cu AC, mie mi se pare ineficient aerul conditionat. E mai bine sa mergi cu clapeta de admisie aer in habitaclu deschisa sau inchisa ?

      Comment


      • Originally posted by bobo77 View Post
        La mine se auzea de la aeratorul de la pasager, ia incerca sa pui mina pe el, la fel ca si la tine si numai in jurul turatiei de 2000.S-a rezolvat cu putin burete sub clema metalica care ramine dupa ce scoti aeratorul, ramine acel cerc care se rasuceste.Uitate atent ca are o clema si aia produce zgomotul.Poate sa dispara si daca inversezi aeratoarele la un prieten a tinut vrajeala doar cu inversatul, dar eu apucasem sa bag burete.
        La aeratoare am umblat si zgomotul nu pare sa se auda de acolo, oricum o sa incerc sa verific mai amanuntit ceea ce a zis andrei desi nu mi se pare nici spatiul acela dintre airbag si bord sa aiba vreun joc.

        Comment


        • pai nici mie nu mi sa parut ca acel spatiu sa aiba vreun joc dar totusi se auzea,si am pus ceva sa preseze intre cheder si plasticul ala si acum nu se mai aude!verifica si casetofonul ca si la mine cam vibreaza in mers dar o sa le zic acum la revizia de 1 an sa mi-l fixeze mai bine

          Comment


          • @Gamezcdr: E mai bine sa mergi cu aer din exterior si pe treapta 3 dupa pornire si mai tarziu treapta 2 ar trebui sa fie bine. Daca nu raceste, mergi la service si vor verifica temperatura aerului la aerator si daca e nevoie, se completeaza cu agent de racire.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • MS1.6>16V la un amic la Sandero i se auzea tot de acolo , aceeasi situatie identica - avea un surubel ori in torpedo , ori sub bord nu am inteles prea bine (o sa il intreb zilele urmatoare cand vine la munca) care intra in rezonanata cu plasticul bordului (un sunet urat rau)
              1.6 MPi Icy White

              Comment


              • Intradevar e un sunet enervant cand mergi pe drum denivelat, chiar te rog sa-l intrebi care a fost cauza la el si cum a rezolvat-o.

                Comment


                • In ultimele zile am auzit un "zgomo" atunci cand pornesc AC-ul. Pana acum nu l-am mai auzit, se auzea doar un mic huruit normal zic eu si se simtea cum ia din putere, insa acest zgomot este nou. Practic pe langa acel huruit specific s-a auzit ceva ca un scartait puternic, nu stiu exact sa-l descriu, un fel de suierat metalic. La voi cum este?

                  P.S.: Cat despre aeratoare, constructorul recomanda ca acestea sa fie pe aer din exterior, cel putin pe treapta intai tot timpul. Practic recircularea din interior se foloseste atunci cand conditiile exterioare o cer: miros neplacut, noxe de la o masina din fata, praf excesiv, nisip in aer etc.
                  sigpic

                  Comment


                  • cand pornesc dau pe treapta 2,...apoi ca sa fac mai repede rece 3...revin pe 2 apoi...daca am drum mai lung merg si pe 1, dar acum cu caldurile astea de 30 grade am mers constant pe 2, cu aer de afara si dat si la picioare si in fata...
                    AG-73-BAR garib1973@yahoo.com

                    Comment


                    • Mie imi merge bine laureatul, se mai opreste dar din vina mea, ca nu accelerez suficient, ce e noua noua, are aproape 1 saptamana, si are doar 30 km. Mai ascult muzica la ea, si atat, nici nu o pornesc. Imi iau maine lavete sa o purec de praf. si sa-i curat covorasele.

                      Comment


                      • @BOSS03: o sa isi schimbe regimul cu timpul, iti spun din experienta (daca pot, poate confirma si specialistii) Eu am simtit praguri clare la 100 km primul si ultimul pe la 3000 sau 4000 km, dupa care trage cu totul altfel decat la inceput. In prima suta de km era impiedicata rau acuma trage de rupe, e greu s-o faci sa se opreasca.

                        Comment


                        • Am bagat benzina de 98 aproape 4.4 ron fata de 95 3.85, iar daca merg cam cu 100-110 am avut media sub 7, daca merg cu 70-80 creste la 7.5. Cam zgomotoasa si m-a fascinat initial pentru linistea din ea, poate e de la cauciucurile kormoran si vant.
                          Rodajul, se face la drum intins si turatii intre 2000 si 3000, fara forjare motor. Mers lejer nu?

                          Comment


                          • salut

                            Am luat si eu un laureat f2,1.6mpi de curand si mi se pare ca maneta schimbatorului vibreaza cam tare in relanti si in marsarier. Am 200km. E normal?
                            (am condus pana acum numai motorina,, sa fie normal???)

                            Comment


                            • Si la mine vibreaza cind e pe liber nu are rost sa-ti faci griji.

                              Comment


                              • Eu zic, ca e perfect normal. Am si eu Laureate F2 benzina, acelasi lucru l-am observat si eu la inceput. Eu am masina de 3 luni, si in primii 1500 - 2000 de km asa imi facea si mie. Daca zici ca ai doar 200 km, o sa mai simti asta pana o sa faci mai multi km, si motorul o sa isi intre in parametrii normali de functionare - acum la mine nu mai sunt aceste vibratii. Zic sa stai linistit
                                Last edited by nenea` sil; 28 June 2009, 13:01.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google