A Disparut Reglajul Lombar La Scaun Sofer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • A Disparut Reglajul Lombar La Scaun Sofer

    Dragi colegi, DACIA a retras din productie la toate modelele reglajul lombar la scaunul de la sofer... pretul ramanand acelasi.Astept parerile voastre despre acest eveniment petrecut sub o tacere meschina...........

  • #2
    Nu ma mir...Ne punem o pernuta la spate...
    LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

    Comment


    • #3
      Nu vad o tragedie in asta...Sincer.

      Comment


      • #4
        Eu am 1.80,deci pe mine nu ma afecteaza.Problematic este pt cei mai mici de inaltime,daca acest reglaj lombar este ceea ce cred eu.
        Forum neinteresant. Delogat definitiv.

        Comment


        • #5
          Eu am 1.90, si sincer ajuta cand imi maseaza rinichii... )

          Comment


          • #6
            Ii fain ca se intareste spataru si stai mai confortabil
            Mereu superiori unui sat cu caini si oi

            Comment


            • #7
              Tuitii, eu dimpotriva as zice ca e o problema: au facut economie de material, mie personal imi creaza disconfort ca nu pot sa-mi indrept spatele in scaun si totusi platesc la fel de mult pe o masina fara aceasta facilitate ca si pe una cu facilitatea respectiva. Nu mi se pare normal. S-o continue in felul asta si-o sa ne mutam pe forumul de ceed pana la urma...Sandero mai scump ca loganul la dotari mai putine, cb cu functii mai putine, scaune mai "standard", revizii cu piese "de origine" la suprapret...La ce urmeaza sa mai renunte? Acum cand toti scot oferte ca sa-si vanda masinile, dacia vine cu contraoferta, mai putina masina la aceeasi bani. Super strategie de marketing. Personal, la toate masinile la care am facut configurare si drive-test, am cautat sa aibe scaunul reglaj lombar si pe inaltime. Poate-ar fi cazul sa-mi revizuiesc usor-usor pct de vedere fata de dacia/renou
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #8
                Nu ne mutam mai seba pe kia...Ca sa mentina acelasi pret trebuiau sa mai renunte la cateceva...

                Comment


                • #9
                  Nu stiu daca e vre-o "pierdere" prea mare. Am auzit multi, inclusiv eu, la care s-a sricat reglajul lombar foarte repede. Montam huse cu suport lombar ...

                  Comment


                  • #10
                    Am sunat azi la V.C. Si stupoare nu stia fatuca aia despre ce este vb...Dupa cateva dezmeticiri si lamuriri mi s-a spus ca de pe 14 oct ac s-a oprit montajul reglajului lombar fara alta lamurire si daca ma mai poate ajuta cu alte raspunsuri..........Voi reveni

                    Comment


                    • #11
                      Acuma sincer vorbind, ph2 are mai multe chestii pe el si are materiale de calitate putin mai superioara decat ph1, si este la acelasi pret...Ceea ce dovedeste ca ph1 s-a vandut la un pret mai mare decat ar fi trebuit...Acuma ce s-or fi gandit ei? Ca pretul la ph2 este unul prea corect, si ca sa nu il scumpeasca au ales varianta de a scoate ceva din echipare.

                      eu personal, nu sunt afectat de chestia asta, pentru ca sincer, nu stiu cum e sa circuli cu o masina cu reglaj lombar, si nici macar nu stiu exact in ce consta asta, desi a scris cineva pe aici
                      Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

                      Comment


                      • #12
                        Destul de urat din partea lor ca au scos aceasta facilitate. De avut, am suport lombar, insa nu m-am cramponat prea mult in ceea cel priveste (cu toate ca uneori poate fi destul de util). Dacia etaleaza o strategie destul de ciudata, iar in conditiile astea nu vad cum ar putea face fata importurilor masive de masini sh. Eu cred ca francezii joaca putin teatru in momentul asta; sperie putin guvernul ca sa modifice taxa pe P.I. (si bine ar face, poate primim si noi, cei cate au luat masini noi, banii inapoi), in timp ce mai reduc din costuri pt a putea mentine profitul la un nivel rezonabil. Sa speram ca "moda" renuntarilor se va opri aici.
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Sincer incep sa fiu dezamagit de marca Dacia. Intentionam sa-mi cumpar un MCV in primavara. Odata cu aparitia fecelift-ului speram sa-i bage macar filtru de polen, nu sa ii scoata si reglajul lombar la scaunul sofer. Nu stiu ce sa cred, dar modelul care il vroiam eu, la aproape 12 000 de euro nu mai e o masina chiar low cost. Nu pot sa-i inteleg; cum sa renunte la o dotare de bun simt, in loc sa introduca macar la obtionale alte dotari.

                          Comment


                          • #14
                            Pai cum mai baieti, nu a pus coloana de directie reglabila? Asta imi intareste si mai tare convingerea ca urmatoarea masina va fi una de provenienta nemteasca.
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment


                            • #15
                              Strategia de marketing lasa mult de dorit... Pt. A incerca sa creasca usor profitul, cei de la dacia isi vor mai pierde din clienti... Ilogiiiiiiic, sunt f greu de inteles... Pot spune, chiar imbecili...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google