Dragi colegi, DACIA a retras din productie la toate modelele reglajul lombar la scaunul de la sofer... pretul ramanand acelasi.Astept parerile voastre despre acest eveniment petrecut sub o tacere meschina...........
A Disparut Reglajul Lombar La Scaun Sofer
Collapse
X
-
Tuitii, eu dimpotriva as zice ca e o problema: au facut economie de material, mie personal imi creaza disconfort ca nu pot sa-mi indrept spatele in scaun si totusi platesc la fel de mult pe o masina fara aceasta facilitate ca si pe una cu facilitatea respectiva. Nu mi se pare normal. S-o continue in felul asta si-o sa ne mutam pe forumul de ceed pana la urma...Sandero mai scump ca loganul la dotari mai putine, cb cu functii mai putine, scaune mai "standard", revizii cu piese "de origine" la suprapret...La ce urmeaza sa mai renunte? Acum cand toti scot oferte ca sa-si vanda masinile, dacia vine cu contraoferta, mai putina masina la aceeasi bani. Super strategie de marketing. Personal, la toate masinile la care am facut configurare si drive-test, am cautat sa aibe scaunul reglaj lombar si pe inaltime. Poate-ar fi cazul sa-mi revizuiesc usor-usor pct de vedere fata de dacia/renouDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Am sunat azi la V.C. Si stupoare nu stia fatuca aia despre ce este vb...Dupa cateva dezmeticiri si lamuriri mi s-a spus ca de pe 14 oct ac s-a oprit montajul reglajului lombar fara alta lamurire si daca ma mai poate ajuta cu alte raspunsuri..........Voi reveni
Comment
-
Acuma sincer vorbind, ph2 are mai multe chestii pe el si are materiale de calitate putin mai superioara decat ph1, si este la acelasi pret...Ceea ce dovedeste ca ph1 s-a vandut la un pret mai mare decat ar fi trebuit...Acuma ce s-or fi gandit ei? Ca pretul la ph2 este unul prea corect, si ca sa nu il scumpeasca au ales varianta de a scoate ceva din echipare.
eu personal, nu sunt afectat de chestia asta, pentru ca sincer, nu stiu cum e sa circuli cu o masina cu reglaj lombar, si nici macar nu stiu exact in ce consta asta, desi a scris cineva pe aiciDacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --
Comment
-
Destul de urat din partea lor ca au scos aceasta facilitate. De avut, am suport lombar, insa nu m-am cramponat prea mult in ceea cel priveste (cu toate ca uneori poate fi destul de util). Dacia etaleaza o strategie destul de ciudata, iar in conditiile astea nu vad cum ar putea face fata importurilor masive de masini sh. Eu cred ca francezii joaca putin teatru in momentul asta; sperie putin guvernul ca sa modifice taxa pe P.I. (si bine ar face, poate primim si noi, cei cate au luat masini noi, banii inapoi), in timp ce mai reduc din costuri pt a putea mentine profitul la un nivel rezonabil. Sa speram ca "moda" renuntarilor se va opri aici.sigpic
Comment
-
Sincer incep sa fiu dezamagit de marca Dacia. Intentionam sa-mi cumpar un MCV in primavara. Odata cu aparitia fecelift-ului speram sa-i bage macar filtru de polen, nu sa ii scoata si reglajul lombar la scaunul sofer. Nu stiu ce sa cred, dar modelul care il vroiam eu, la aproape 12 000 de euro nu mai e o masina chiar low cost. Nu pot sa-i inteleg; cum sa renunte la o dotare de bun simt, in loc sa introduca macar la obtionale alte dotari.
Comment
Comment