A Disparut Reglajul Lombar La Scaun Sofer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Lasati ,lasati ca am vazut la nu stiu ce mertan cred ca la clasa c la portbagaj acelasi sistem de inchidere ca la logan .Chestia aia cu balamalele ,arcuri care strivesc bagajele.La wv luat acum nou (transporter) optionale gramada dar la ce bani .A ramas asta cu wv in mocirla si am tras de el cu doua masini sa-l scoatem si s-a smuls filetul la carlg din sasiu si multe altele.Toti au inceput sa faca economie dupa stilul dacia-renault.
    Welcome to the Club, We Have Jackets !

    Comment


    • #17
      Nu ma deranjeaza ca au scos reglajul lombar, e chiar mai bine, o problema mai putin, dar puteau sa anunte, eu unul chiar nu am stiut pina nu a venit masina.
      Multa lume, putini oameni...

      Comment


      • #18
        ori cum reglajul lombar nu este cine stie ce diferenta ce nu este corect din partea dacia ca nu au anuntat si nu au redus pretul tipic ronanesc

        Comment


        • #19
          Pacat. Mie mi se pare util reglajul lombar. Este excelent la un drum lung. Spatele sta mai drept, iar condusul e mai confortabil.
          Computer, did we bring batteries?... Computer?...

          Comment


          • #20
            Si mie imi place acel reglaj nu ca l-as folosi in mod excesiv - reglat odata si bine. Dar ideea ca beneficiez de asa ceva pentru confortul personal imi place.

            Comment


            • #21
              altfel stai in scaun cu reglajul lombar . Mi se pare util . Dacia nu trebuia sa-l scoata
              1.6 MPi Icy White

              Comment


              • #22
                Ar trebui ca fiecare sa puna fisa ce se compleatza dupa drive test la sectiunea "ce dotari va mai doriti" si reglajul lombar Poate in viitor il vor pune din nou...

                Comment


                • #23
                  Pai nu trebuia sa-l scoata, dar au fost foarte multe probleme la acest sistem si de aceea au preferat sa-l scoata decit sa gaseasca solutia ca acesta sa nu se mai strice asa des...
                  Multa lume, putini oameni...

                  Comment


                  • #24
                    2 reguli de aur in proectare de echipamente electronice
                    a). if you can't fix a sofware bug, document it very well and call it "feature" ;
                    b). on hardware bugs, if you can't change the design, get rid of the bloody component.in the meantime, try to find a escape goat to blame...

                    ceea ce dacia a respectat cu strictete...
                    Last edited by Seba; 17 December 2008, 19:25.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #25
                      este bun.eu am si ma ajuta ca ma tine drept,ca altfel stam ca niste camile
                      Logan Kiss Fm 1.4 MPI Gri Comete

                      Comment


                      • #26
                        si cam ce crezi ca suntem, in acceptiunea celor de la dacia/renou? papagali, banuiesc...ca atunci cand toti iesfinesc masinile cu 25%, dacia mentine preturile si lumea culmea, inca mai cumpara de la ei...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #27
                          astia mai au putin si o sa scoata si scaunul de la sofer si o sa te trezesti ca o sa conduci cu fundul pe moketa ... nu vreau sa-i jignesc dar mi-au lasat o impresie foarta proasta nu sunt multumit de ei deloc

                          Comment


                          • #28
                            nu imi vine sa cred ce citesc..cum sa scoata reglajul lombar la scaun?au scazut dimensiunea tablei,au scos consumul instant o perioada,acum reglajul lombar?
                            81TTU, vb ta..te trezesti ca iti da un taburet in loc de scaun.
                            TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL!!

                            Comment


                            • #29
                              cum adica au scazut dimensiunea tablei? e masina mai mica acum decat in 2004, la lansare? daca te referi la grosime, poate aduci niste argumente solide, ca afirmatia e destul de grava ca idee. din ce-am observat, loganul 2005 cat si cel din 2008 au scos punctaj decent la euroncap, ba chiar cu limitatoare de efort si airbaguri laterale, ph2 lua 4 stele in loc de 3, cat a fost cotat initial loganul. se pare ca mai sunt unii la care tabla groasa conteaza mai mult decat o caroserie gandita cu cap, cu zone de deformare controlata, distributie de efort si celula de siguranta.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #30
                                bai taburet sa fie dar imbracat in piele.majoritatea nu sufera de lipsa acelui reglaj ca de cine cumpara logan nu prea a avut inainte bmw ca sa zica :ba m-am dat jos din masina si m-am suit in caruta.
                                Welcome to the Club, We Have Jackets !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google