Creste Turatia Cand Pornesc Ventilatia?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Si eu ce am zis mai sus?

    @dani p: Atunci scade pentru ca nu mai e timp ca sa intervina UCE injectie pentru o corectie.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #17
      Deci cu motorul pornit (cald) daca aprind toate becurile, si toti consumatorii electrici din masina, turatia creste? Ia mai ganditi-va un pic?

      Comment


      • #18
        Turatia scade putin apoi incepe iar sa urce la parametrii optimi dar asta insemnand mai mult combustibil consumat
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #19
          @darksid3 stiu ca se mareste consumul de carburant daca sunt consumatori electrici, dar nu stie nimeni sa-mi spuna de ce, ce se intampla ? AAA, si zi si mie ce masina ai de 5,7 L, te rog!
          Last edited by SilviuDaniel; 23 November 2008, 22:57.

          Comment


          • #20
            nimic concret pana acum..

            alternatorul masinii e reglat sa incarce la relanti cu o anumita tensiune si un anumit amperaj , pe masura ce apar consumatori, curentul de incarcare scade fapt sesizat imediat de UCH, automat se tureaza motorul pentru a tine curentul la intensitate optima, acesta se poate intampla fie pentru o fractiune de secunda, fie pentru o perioada de timp pana ce apa se ajunge la 2 linii, nu uitati ca la diesel pentru incalzire sunt montate suplimentar rezistente electrice, care sunt comandate printr-un releu pentru treptele 1 si 2 ale ventilatorului, (identic este si pentru AC pornit) de aici si tacanitul din bord

            In concluzie este ceva normal .. Puteti intalni asa ceva la toate masinire cu calculator si nu cre ca mai sunt masini care sa nu aiba asa ceva, ceea ce difera de la un model la altul este timpul de reactie si intensitatea raspunsului asupra motorului acestea se realizeaza prin soft.
            http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

            Comment


            • #21
              Am explicat eu azi, dar nu mai tin minte topicul, cum se face corectia la consum marit de curent, deci implicit cum creste consumul...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #22
                Salutare tuturor.
                As vrea sa aflu in legatura cu rezistenta electrica de incalzire, pe ce pozitie trebuie sa fie comenzile de la incalzire/ventilatie ca sa porneasca? Nu mi sa parut sa dea aer cald.
                Am un Laureat 1.5dci-65cp si am inteles ca acea rezistenta pt incalzire are intre 600-800W, adica ar trebui sa se simta bine caldura.
                Va doresc multi km fara probleme.

                Comment


                • #23
                  Trebuie sa fie masina rece, sa fie pozitia de temperatura, pe cald, la maxim si treapta ventlatorului nu conteaza. Daca nu se aude acel "click" la pornire, inseamna ca s-au ars rezistentele sau o siguranta.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #24
                    Deci sa inteleg ca chestia cu rezistentele e doar la DCI?La benzinar nu e asa ceva?Nu de alta dar mor de frig dimineata pana se incalzeste motoru.

                    Comment


                    • #25
                      doar la dizal...
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #26
                        @Seba am impresia ca e si la benzina.Azi dimineata am pornit morotul , am dat aeroterma pe caldura , am setat sa bata spre parbriz si surpriza: Scotea aer cald.Mentionez ca masina era nerulata de la 20:30 seara pana la 6:45 dimineata.

                        Comment


                        • #27
                          la benzina nu avem...verificat in iarna face to face cu un dci
                          AG-73-BAR garib1973@yahoo.com

                          Comment


                          • #28
                            Chestia cu rezistentele o stiam mai demult. Dar tin sa cred ca la mine nu functioneaza. Nu se simte nici un aer cald si nici nu se aude cupland vreun releu pe acolo. Am verificat si sigurantele , si toate sunt bune. Stie cineva pe ce siguranta este cuplata acea rezistenta ? Pt. ca nu am gasit nici un semn distinctiv pt. ele pe capacul ala.
                            @Bobo 12 - si zici ca sufla aer cald ??
                            , sunt cu ochii pe voi !
                            :thumbsup:

                            Comment


                            • #29
                              nici dizalele nu au toate acea rezistenta. iar benzinarele nu au, alea pur si simplu se incalzesc repede, de aia dupa un minut deja sufla caldut. in schema electrica la benzinar nu apar rezistentele de incalzire.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #30
                                Da mai Seba, dar ma gandeam ca daca am Ambition, ar fi trebuit sa aibe . Parerea mea !
                                , sunt cu ochii pe voi !
                                :thumbsup:

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google