Creste Turatia Cand Pornesc Ventilatia?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    dCi-urile de 70 CP au toate asa ceva. Siguranta pentru ele se afla in compartimentul motor, in cutia cu sigurante si relee. Sigur la tine e arsa siguranta sau sunt stricate rezistentele.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #32
      Andrei am controlat inclusiv sigurantele din compartimentul motor, si sunt OK. Deci mai mult ca sigur am rezistenta bulita. Daca ma trezeam acum 2 saptamani cu chestia asta , cand am fost la revizie, poate o rezolvam acolo.
      Este difica schimbarea lor? Cam pe unde sunt situate ?
      Mersi frumos de raspunsuri Andrei.
      , sunt cu ochii pe voi !
      :thumbsup:

      Comment


      • #33
        Rezistentele sunt undeva sub bord, in partea stanga. Cred ca se pot scoate fara desfacerea bordului.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #34
          M-ati facut tare curios , si va rog celor care stiu , daca au cumva vreo poza cu acele rezistente , si o localizare a lor mai exacta ..... .
          Ce ziceti ne scoate cineva din ceata?
          , sunt cu ochii pe voi !
          :thumbsup:

          Comment


          • #35
            La degivrare se simte acum iarna, dar e normal.

            Comment


            • #36
              depinde de urechea fiecaruia, sunt unii care sesizeaza altii care nu ...

              Comment


              • #37
                Si mie imi creste turatia, dar chiar si cu motorul cald. Scade dupa cateva minute de mers, observ asta cand e la ralanti, evident.
                Referitor la rezistenta aceea de aer cald... am dci 85cp, facut in 2009, ph2. Eu toata iarna asta, am degerat in ea pana s-a incalzit. Nu scotea nici strop de aer cald pe sus... Se aud clantaniturile alea din bord cand pornesc ventilatorul, dar... iese aer rece.

                Comment


                • #38
                  Dieselul se incalzeste foarte greu iarna. Acele rezistente nu prea dau caldura. Abia se simte, dar e suficient pentru dezghetarea/dezaburirea parbrizului si cat de cat sa nu-ti inghete mainile pe volan. Ca sa simti ceva caldura trebuie circuli cu masina sa se incalzeasca si motorul putin. Oricum, pentru eficienta cand e ger cumplit, regleza ventilatia la treapta 2 si caldura la maxim, bineinteles. Aerul il reglez sa vina la parbriz si picioare.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google