Pornire GMV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Da,in mare parte presupunerile mele s-au dovedit corecte in ceea ce priveste rolul GMV-ului.
    Multumesc si colegului Ivan M care mi-a dat pe tava un manual din care, cu scuzele de rigoare,voi posta o pagina menite sa ne lamureasca despre rolul acestui buclucas GMV.
    Attached Files
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #47
      la Logan nu exista pompa de apa anexa. cand motorul este oprit nu mai trece apa prin radiator si da putem considera ca GMV ul racoreste compartimentul motor. doar can motorul este oprit

      daca motorul este pornit dar masina sta pe loc GMV ul nu va putea niciodata sa raceasca motorul doar prin fluxul de aer. trage aer prin radiatorul plin cu antigel, se receste antigelul care antrenat de opmpa de apa ajunge in motor si il receste. radiatorul se umple din nou cu antigel fierbinte care este racit si tot asa

      Comment


      • #48
        salut. am si eu o nelamurire, ieri cand am stat cu un amic la o vorba in fata masini, am lasat motorul sa mearga, dar am auzit ca a pornit GMV ul de vreo 2 sau 3 ori pe treapta 1. e normal ?? avand in vedere ca afara erau undeva la 10 grade, iar apa nu mi s-a urcat niciodata mai mult de 4 lini de cand am masina. e in 1.6 16v 25 mii km. se poate si din cauza ca i-am dat putina forja pana sa ma opresc ? ms mult, dr bun

        Comment


        • #49
          este f bine ca a plecat gm fan1 la relantiu asa trebuie sa faca o masina ,,desteapta,, si sanatoasa.
          zici ca sta in 4 pavele deci este corect.
          spor

          ,,DE_TOATE,,

          Comment


          • #50
            iancule pe mine nu ma incalzeste cu nimic faptul ca e rece in compartimentul motor insa in bloc e depasit de mult pragul termic. e mai sanatos sa fie invers, zic si eu ... acum fiecare face ce vrea si isi intretine masina asa cum doreste
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • #51
              mai este un thread asemanator poti citi si acolo daca vrei mai multe informatii

              Comment


              • #52
                Originally posted by samy0388 View Post
                iancule pe mine nu ma incalzeste cu nimic faptul ca e rece in compartimentul motor insa in bloc e depasit de mult pragul termic. e mai sanatos sa fie invers, zic si eu ... acum fiecare face ce vrea si isi intretine masina asa cum doreste
                Tu ai spus asta...

                chiar si oprita caldura degajata in continuare de motor e preluata de lichidul de racire insa fiind in stationare nu circula pe instalatie => pornirea termocuplei degeaba, racirea neavand loc.
                ...iar eu ti-am pus atasament cu rolul GMV-ului; daca tu crezi ca e pus degeaba si n-are nici un efect, e alta problema; chiar nu doresc polemici inutile.
                Daca ai sa citesti posturile din acest topic ai sa te convingi ca lucrurile stau altfel decat gandesti tu.
                Numai bine.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #53
                  problema electroventilator

                  Va rog, ajutor!Am un Logan fara AC si un Sandero cu AC. am o problema la Sandero. Cand dadeam drumul la AC porneste GMV ul pe a doua treapta cateva secunde apoi se oprea(3-4 cicluri) Am testat siguranta termina de la rezistenta era arsa. Am inlocuit o cu una noua. Acum porneste si sta pornit pana inchid AC. ar fi trebuit s porneasca pe prima treapta nu ? Dati mi o idee v rog! O rezolvare. Multumesc din suflet!

                  Mentionez ca GMV ul este BOSCH.

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by B 96 NLD View Post
                    La punctul 2 gresesti totat, GMVul niciodata nu o sa sufle aer, o sa traga aer. Daca faci un simplu experiment si legi firele invers (sa sufle aer in radiator) o sa ai o mare surpriza, o sa fiarba motorul, tocmai din cauza curentului de aer de la punctul 1 care se va "ciocni" de aerul suflat de GMV.
                    Trage aer, si ce face cu el?
                    Te contrazici singur; daca se roteste invers, nu mai sufla spre motor; si de aici supraincalzirea.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by IancuMIC View Post
                      2. GMV-ul sufla aer pentru a raci motorul si nu radiatorul.


                      total gresit. sa va explic si de ce.
                      de ce trage GMV-ul (sau mai corect porneste) atunci cand pornim ac-ul indiferent de temperatura motorului? de ce este actionat gmv-ul de "senzorul" pus pe radiator si nu pe motor ?

                      si daca tot credem (eronat) ca transferul de caldura se efectueaza prin aerul "inpins" in exteriorul motorului va rog sa vedeti un motor racit prin aer si sa observati diferentele.
                      o/____\o
                      (i)
                      .........

                      Comment


                      • #56
                        Daca ai fi citit o pagina in urma poate aveai alta parere.
                        Eu unul nu am vazut sa racesti un obiect, radiatorul in cazul acesta, sa tragi aerul din fata acestuia, nu sa sufli asupra sa cum se face in mod normal ventilatia.
                        Ce raceste GMV-ul cand motorul e oprit, iar el mai functioneaza, catva timp? Cine il opreste si ce senzor da informatia de temperatura?
                        Vezi te rog si atasamentul de la postul 46.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #57
                          Si in concluzie,gmv-ul,absoarbe aer din compartimentul motor si il impinge spre radiatoare(tor) sau absoarbe aer dinspre grila frontala spre compartimentul motor?
                          ubi concordia ibi victoria

                          Comment


                          • #58
                            Eu am invatat ca racirea prin flux de aer se face sufland asupra obiectului ce trebuie racit; nu asezi obiectul in spatele ventilatorului.
                            Se sufla aer in compartimentul motor.
                            Du-te in spatele unui Logan, cand functioneaza GMV-ul si vezi ce se intampla
                            @Costi-bc.
                            Te-ai edificat cum e cu rolul GVM-ului?
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • #59
                              Care motorizare a loganului, are gmv-ul pe partea dinspre exterior a radiatoarelor,adica se vede prin grila din fata?
                              ubi concordia ibi victoria

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by IancuMIC View Post
                                Eu am invatat ca racirea prin flux de aer se face sufland asupra obiectului ce trebuie racit; nu asezi obiectul in spatele ventilatorului.
                                Se sufla aer in compartimentul motor.

                                @Costi-bc.
                                Te-ai edificat cum e cu rolul GVM-ului?
                                nu. poate de aici pleaca toate conceptia gresita.
                                racirea se face prin flux de aer. punct. ca impingi sau ca tragi egal cu 0 , volumul de aer ce trece e important .
                                daca un radiator ar avea suprafata egala cu suprafata motorului (la logan) atunci poate teoria ta ar fi credibila.
                                stii cat are suprafata un radiator ? suprafata motorului la logan e foarte usor de masurat, deci asta spune multe.

                                inca ceva de "digerat" pt tine. daca racirea motorului se efectueaza prin gmv de ce sa-i pui radiatoarele in fata , cand ele incalzesc aerul foarte mult ? le puneau pe alte fante de aer.

                                ps: nu pot vedea atasamentul de la postul 46. nu am nu stiu ce program si nici nu-mi pun acum
                                pps: la intercooler , radiator ac , etc etc de ce mama drak am ventilator in spate uneori ? ala pentru ce-i?
                                o/____\o
                                (i)
                                .........

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google