Pornire GMV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Legat de problema postata pe pagina anterioara revin cu update-uri care din pacate tot nu au adus rezolvarea pornirii GMV-ului dupa oprirea motorului:
    - s-a schimbat radiatorul de apa cu unul nou Valeo
    - s-a schimbat din nou antigelul si aerisit (cu antigel de origine)
    - s-a montat un calculator de injectie provizoriu (P.S. 77Sky, am incercat ce am discutat pe privat, si nu a functionat)
    Ventilatorul porneste pe treapta 1 indiferent de temperatura de afara, sau de stilul de mers(poate porni chiar si dupa 2 km de mers linistit prin oras), sau poate sa nu porneasca dupa un mers agitat. Dar in cele mai multe cazuri porneste dupa niste secunde bune dupa oprirea motorului si functioneaza intre 5 si 7 minute incontinuu. Daca se "da o cheie" si apoi se opreste motorul se opreste si el, momentan fiind singura solutie de oprire a lui, in rest, porneste si functioneaza dupa cat il duce capul, sau cine ma-sa ii da comanda.
    S-a mers in si paralel cu un alt Logan 1.4 mpi identic ca echipare si la ala nu a miscat in front ventilatorul indiferent de stilul de mers si temperatura de afara, iar proprietarul lui a afirmat ca de cand are masina i-am pornit foarte rar ventilatorul dupa ce a oprit motorul si asta in conditii extreme de temperatura si mers foarte agresiv.
    Persoana care s-a ocupat la ultimele operatiuni de masina, a zis ca ar mai fi o sansa cu nu stiu ce senzor de pe la AC, dar nu parea foarte optimist.
    Repet pentru cei care nu au urmarit si vor sa ajute cu un sfat, schimbarile facute pe masina au fost:
    - sonda de temperatura de origine, termostat origine, curatat tot circuitul de racire si radiator, mers fara radiator de AC, tester, schimbat radiator apa, schimbat calculator injectie.
    Poate mai e ceva si le scapa mecanicilor.

    Comment


    • S-a probat si cu alta rezistenta GMV ? la cate s-au schimbat , pana la urma incercam si cu alt ventilator , cine stie , sa nu fie supriza cea mare chiar la el .
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • Tinand cont de simptome, nu are legatura rezistenta GMV cu problema. E de masurat continuitate traseelor, preventiv.
        Daca ar fi intrerupt fuzibilul termic, ar porni direct pe tr II, dar aici vorbim de treapta I functionala.
        Dupa ce am vazut cand am desfacut calculatorul meu, sunt convins ca anumite anomalii sunt declansate de acele suduri cu microfisuri. Postul este aici
        Insa, acestea apar mai ales la dCi-uri, vibratii de o alta amplitudine decat la benzinare
        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google