intrebarea este dece ramane pe 16v ? o fi mai grea pe fata intradevar 8 supape in plus si o axa cu came fac diferenta colosala in comportamentul masinii pe viraje. de parca cu un 14 sau dci nu pot sa intru cu 120 sau 150 in viraje. trebuie sa fii sifilitic sa faci asa ceva. abia acum am vazut threadul si mi se pare de a dreptul alegoric.
Logan Facelift Fara Bara Stabilizatoare...din Ianuarie Si Alte Versiuni
Collapse
X
-
si alte marci au bara stabilizatoare lipsa.dacia acum ofera abs stndard.pentru a compensa costurile au scos bara stabilizatoare si reglajul lombar.bara se poate monta optional in service dacia.la prestige e standard bara pentru ca avea abs standard plus ca e si cel mai scump model.daca si la 10 mii nu ai bara aia chiar ca e nesimtire.deja la 10 mii de euro nu prea merita sa mai cumperi dacia.am vazut ca mai toate firmele au reduceri.dacia daca nu reduce pretul nu o sa mai vinda prea multe ligheane.Welcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
-
logan ph 2 cu imbunatatiri
astazi am montat bara stabilizatoare la un laureat de 1.4 ph2 ,cu niste costuri foarte mici fata de service ,aproximativ 150 de lei fara manopera , si chiar am simtit ca e mai legata.Bara stabilizatoare luata de la dezmembrari ,bridele de prindere tot de acolo si tot ce inseamna bucsi de la targul din vitan .Last edited by dumiirak; 19 April 2010, 21:42.
Comment
-
dumiirak exagerezi putin , iti dau 2 loganuri cu si fara bara stabilizare sa te dai cu ele si daca nu iesi de pe asfalt nici la 2 din 3 incercari n-o sa ghicesti care e unul si care e altul.Pain brings out the truth in us all...
...how much truth can you stand?
Comment
-
Eu spun ca se simte foarte mult. Eu am un logan din 2005 ambiance care are bara si un ambiance din 2009 care nu are bara respectiva. Pot sa spun ca daca pot sa intru intr-o curba cu 100-110 cu aia veche, cu asta mai noua la 80 in curba aia simti ca te rastoarna. Nu sunt vitezoman, dar sa stii ca este mult mai obositor sa mergi cu una fara bara.Last edited by Seba; 2 June 2010, 19:10.
Comment
-
Vreau sa cer niste lamuriri de la cei care si-au montat bara stabilizatoare dupa ce si-au cumparat masina:
1, Este necesar sa se regleze unghiurile si directia dupa montarea barii respective, tinand cont ca se demonteaza suruburile de la jugul motor de pe caroserie?
2, Ordinea de montaj a barii este urmatoarea: se suspenda masina de fata (amandoua rotile), se monteaza bara mai intai la bratele rotilor(bieletele antiruliu) apoi la prinderile de la jugul motor (bucsile de bara)?
Comment
-
@zsako: eu am pe mana zilnic un 16volti cu bara stabilizatoare si-un 1.4 fara bara stabilizatoare. cat timp am avut suspensiile si rotile stock pe 16volti, nu am facut deosebire pe viraje. poate 5-10km/h diferenta, dar si aia e subiectiv. in nici un caz diferente asa mari, de 30km/h pe acelasi viraj, nu sunt.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment