Probabil si-au dat seama ca au facut o greseala scotzand-o, de aia acum o monteaza. Noi care am luat in 2010 am fost mai ghinionisti.
Logan Facelift Fara Bara Stabilizatoare...din Ianuarie Si Alte Versiuni
Collapse
X
-
Si 2009 Noi am fost mai fraieri ca n-am intrebat, nu ghinionisti, acum o motanm pe cheltuiala noastra sau stam fara. Eu n-am mers cu bara sa vad diferente, pana n-o so fac nu cred ca pun, plus ca nu fac raliu cu masina si nici curbe la 90 de grade cu 130 la ora nu incerc sa iau, se comporta bine pe curbe pe autostrada cu 130, deci e bine.
Comment
-
Originally posted by bad_hrc View PostSi 2009 Noi am fost mai fraieri ca n-am intrebat, nu ghinionisti, acum o motanm pe cheltuiala noastra sau stam fara. Eu n-am mers cu bara sa vad diferente, pana n-o so fac nu cred ca pun, plus ca nu fac raliu cu masina si nici curbe la 90 de grade cu 130 la ora nu incerc sa iau, se comporta bine pe curbe pe autostrada cu 130, deci e bine.
@B997NDL te cam rupe daca ti-o pui in service. eu cand mi-am luat masina in 2009 am observat dupa si am discutat topicul la jurnalul de bord pe dacia club la greu...dupa ce m-am interesat cat costa sa iti pui tot nou m-am lasat pagubas. astea erau preturile in 2009
1- bara stabilizatoare 600 ron (o bara )
2- doua bielete antiriliu 100 ron bucata
3- 2 bucsi 50 de ron
Iar montajul la sevice este 150 de ron la Meridian Sud
Deci factura sare de 1000 de ron
sfatul e sa o cautati la dezmembrari dar nu mi se pare mare diferenta cu ea acolo.sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435
Comment
-
Originally posted by vyalli View Postti se pare ca se comporta bine in viraje masina? zici ca e o barca in viraje....deabia astept sa o trantesc de pamant la primavara.
As avea rugamintea daca poate cineva sa posteze codurile pentru piesele care ar fi recomandat sa fie cumparate noi, nu sh, in cazul in care cumparam bara de la dezmembrari, ma refer la bucse si ce cauciucaraie mai e pe acolo.
Comment
-
dau niste preturi ca tot vad ca intreaba lumea de bara stabilizatoare.
bucse bara:6lei/buc sau brida completa cu bucsa:30lei
bieleta fara surub de la 20lei/buc
bara stab:la dezmembrari intre 100 si 250lei.
la dealer cam 469-700
la magazin:intre 800 si 1200lei.
dar daca gasiti vreun logan avarati pe la cineva,puteti lua toate piesele necesare cu maxim 100lei.
cu banii care ii dai la dealer mai bine ii tragi niste arcuri sport si stai si tu mai civilizat in curbe
@ ionescu
eu am avut o iarna cauciucurile care au venit din fabricala loganu barum briliant si au fost bune dar cu un condus adecvat sezonului. Acum am cauciucuri de iarna si se simte diferenta de la cer la pamant.sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435
Comment
-
Eu intrebam de coduri pentru ca daca voi face pasu asta cu bara, vreau sa iau bara de la dezmembrari iar bucse, bielete anti ruliu de origine. Sunt convins ca daca punem arcuri sport stam mai civilizat in curbe dar dupa aia pe un drum de tara o sa-mi pice plafoniera in cap.
Comment
-
Originally posted by vyalli View Postsalut
Si eu am fost panicat la inceput cand am constatat ca nu am bara aceea la masina dar pana la urma s-a dovedit a fii placebo. Cu ea acolo fara ea acolo tot aceeasi masina e.
Pe drum accidentat masina se comporta mai bine fara bara stabilizatoare pentru ca ansamblurile de suspensie a rotilor fata nu sunt interconectate si astfel rotile urmaresc mai fidel denivelarile terenului.
De aceea unele masini de teren au bare stabilizatoare decuplabile.
In concluzie, Loganurile fara bara stabilizatoare sunt pentru off road, iar cele cu bara stabilizatoare sunt pentru circuit (se stie ca sunt destui 'reisari' printre conducatorii de Logan)Logan GPL 1.4
Comment
-
@ bad_hrc este diferenta intre cele cu si cele fara, pur si simplu in curba sta pe drum pe cand cele fara vor sa iasa afara, nu stiu cum sa explic. Eu am avut inainte tot logan evident cu bara timp de 4 ani deci am termen de comparatie. De aia vreau sa montez. Si pe deasupra parca era si directia mai stransa la cea cu bara.
Comment
-
Originally posted by ionescu liviu View PostDecat sa va puneti bara mai bine schimbati kormoranurile cine are, sau luati-va cauciucuri de iarna, parerea mea. Creste mai mult siguranta masinii astfel decat sa dati o gramada de bani pe bara.Last edited by B997NDL; 23 September 2011, 11:31.
Comment
-
ce-i drept, daca pe curba iau vreo denivelare valseaza putin, pierde putin aderenta si se abate putin de la trasa. Eu zic ca si cu bara tot aia este. Avantajul la fara bara este ca nu mai ai bielete antiruliu care la batrana dacie incepeau sa troncane, banuiesc ca si la asta fac lafel
Comment
-
Originally posted by kumpel View Post@ bad_hrc este diferenta intre cele cu si cele fara, pur si simplu in curba sta pe drum pe cand cele fara vor sa iasa afara, nu stiu cum sa explic. Eu am avut inainte tot logan evident cu bara timp de 4 ani deci am termen de comparatie. De aia vreau sa montez. Si pe deasupra parca era si directia mai stransa la cea cu bara.sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435
Comment
-
Am montat ieri bara stabilizatoare. Este diferenta de comportament al masinii in viraje si pe drumuri mai denivelate. Cine sustine ca nu este diferenta, inseamna ca nu a condus si cu si fara bara. Directia o simti mai inchegata si poti aborda virajele mai cu incredere. Celor care nu au, recomand sa-si monteze pt ca nu e deloc dificil
Comment
Comment