Logan Facelift Fara Bara Stabilizatoare...din Ianuarie Si Alte Versiuni

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nu am dat 1000 de ron ci vreo 250 cu tot.

    Comment


    • Eu am logan Laureat din 2008 PH2 si are bara )

      Comment


      • laureate=-ul si prestige-ul au bara stabilizatoare, ambiance si preferance nu au.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • Eu am ph2 laureat martie 2009 si n-are, ori nu stiu eu cum arata, dar nu are nimic prins de balsculele inferioare

          Comment


          • laureat 2008 si nu am bara...total dezamagit!Rusine Dacia!

            Comment


            • Deci e chestie de noroc, macar am scapat de schimbat bielete antiruliu urat mai troncane cand cedeaza bucsele alea de cauciuc.

              Comment


              • da dar e afectata stabilitatea masinii mai ales in curbe

                Comment


                • bagati si o poza cu bara stabilizatoare sa vada tot romanul?
                  Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

                  Comment


                  • Uite o poza luata de aici, nu am gasit o poza facuta de sub masina, poate face vreun coleg la urmatoarea revizie
                    Sageata rosie indica bara stabilizatoare. Ca sa intelegi mai bine poza e facuta la roata din stanga fata. Trebuie sa se vada daca virezi dreapta si te tavalesti sub masina.
                    Attached Files

                    Comment


                    • eu am laureate ph2 octombrie 2009 si are bara stabilizatoare. da' al meu e 16v, probabil 1.4 si 1.6 n-au. 1.4 preferance (abs+) al nevestii-mii, februarie 2008, n-are bara aia, sau eu, cel putin, n-am vazut-o.
                      iar referitor la afectarea stabilitatii, credeti-ma ca nu se simte la mers normal, nici o diferenta. diferenta majora o face suspensia, la 16v am weitek, la 1.4 am o cioara cu toate astea, vitezele pe viraje sunt cat de cat comparabile, senzatia insa e alta. probleme apar la viraje legate, unde masina incepe sa aiba tendinta de balans. dar daca vreti raliuri, faceti un curs de pilotaj si schimbati-va masina. cu 75 de cai nu conduci sportiv, eu ma chinui de 2 ani si pot sa spun ca lipsa barii antiruliu e ultima problema de dinamica a lui 1.4mpi
                      Last edited by Seba; 21 February 2012, 00:39.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Singura solutie e sa incercam "testul elanului" noi astia fara bara stabilizatoare le dam cu cracii in sus. Glumesc, nu cred ca sunt diferente uimitoare dar daca aduce un plus de siguranta mai ales in momentul cand faci o manevra de ocolire la viteza mai mare nu ar fi trebuit sa le scoata uzina. Eu pe cine am auzit ca si-au pus erau foarte fericiti ca e diferenta enorma iar dupa ceva timp tot ei au spus ca nu e cine stie ce.

                        Comment


                        • la inceput orice rahat modificat ti se pare o schimbare de la cer la pamant. apoi vine ziua fatidica cand unul cu un logan stock de la mama lui, daca nu-ti da rusinica, macar se tine de tine si te trezesti subit la realitate, ca ori cu bara, ori fara bara, 75 de cai sunt prea putini, masina de 1000 de kile nu sta asezata pe drum ca aia de 1300 de kile, franale neventilate nu te opresc ca alea duble ventilate, cu 4 pistonase, etc, etc...dupa aia, te gandesti cat a costat de noua masina ta si cat costa altele, cand sunt noi si iti dai seama de ce n-ai decat 75 de cai, de ce ai plasticuri tari, de ce n-ai climatronic, de ce n-ai 4 si ai doar 2...asta e, astea ne sunt cotoarbele, cu astea defilam.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • oricum cu sau fara bara modelul Logan Berlina in curbe sau viraj mai energic seamana cu un lighean gata sa zboare in balariile de pe marginea soselei....
                            Diferenta intre stabilitatea berlinei si mcv-ul meu este uriasa...Nu mi as cumpara niciodata un Logan Berlina !!!!!!!
                            "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                            Comment


                            • are curu saltat tare ,mai ales cand e noua, stabilitate din @#$%^

                              Comment


                              • a mea s-a mai lasat de spate, porcu de craciun si calatoriile in 5 persoane cu portbagaju plin isi spun cuvantul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google