Admisie Aer Rece

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Admisie Aer Rece

    Salut baieti...am si eu o problema/intrebare
    Mi-am pus in cap sa scot 10 cai din admisie
    Am inceput cu un filtru sport si am obtinut 3
    Am facut un sistem direct(ram air)...m-am dus la 5
    Tot nu era bine....am lungit teava si am facut un sistem cu admisie aer rece...am 8
    Problema mea este urmatoarea:
    Vreau sa recesc mai mult teava aia ca sa scot si ultimi 2 cai si asa ca m-am gandit la un sistem de recire cu apa(infasor teava cu un furtun sau ceva cu apa..DAR...imi este frica de condens mai ales ca acum vine vara
    Cine stie sa imi spuna si mie...daca infasor teava cu un furtunas cu apa condensul unde se formeaza...pe teava sau innauntru???
    PS:Nu vreau sa fac sistem de bypass ca imi ia din cai la cea mai mica umeazeala(sunt prea sensibile)

    Va rog fara pareri aiurea...vreau doar raspunsuri de la cinva care se pricepe

  • #2
    de unde sti ca ai scos 3 cai din flitru si 5 din evacuare ?

    Comment


    • #3
      nu cred ca conteaza de unde stiu...si nu am scos 5 din evac ci din admis...evac nu are nimic facut (inca)

      Comment


      • #4
        de unde stii ca ai scos 3 cai din filtru ?
        sigpic

        Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

        Comment


        • #5
          Altul care scoate cai din dci cu filtru. Succes.

          Comment


          • #6
            nu am spus ca admisia este de la logan

            Comment


            • #7
              Aaa, pai specifica in primul rand ce motor este. Otto turbo, aspirator sau diesel. Ca sa stim si noi despre ce discutam aici.
              Eventual si modelul masinii.

              Comment


              • #8
                este un motor NA de doi litri 140 de cai si in jur de 220 de NM cuplu(modificat)...modelelul nu conteaza
                Deci cum am zis...unde se formeaza condensul?

                a si foloste benzina 98

                Nimeni nu stie?...hai frate ca sunt si ingineri pe aici care ar trebuii sa stie
                Last edited by Andrei21us; 8 March 2009, 05:30. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #9
                  up
                  hai mai cineva cumva

                  nu mai da "quote" la ultimul post. si nu mai da "up", ca nu e rubrica de anunturi online
                  Last edited by Seba; 8 March 2009, 21:34.

                  Comment


                  • #10
                    aer mai rece decat temperatura ambianta nu ai cum sa bagi in motor. asa ca ce-ti recomand eu e sa izolezi cat mai bine tubulatura de admisie cu material izolator termic si deasupra sa dai cu aluband, sa reflecte cat mai mult din caldura data de motor/radiator/etc. cu apa racesti atunci cand o pulverizezi pe o suprafata calda si prin evaporare, apa absoarbe din caldura obiectului respectiv. respectand proprtiile, sa racesti aer de 20 de grade, nu poti prin evaporare decat cu o substanta care se evapora puternic la temperatura camerei, de exemplu acetona. eu unul nu m-as risca sa stropesc cu acetona pe la motor plus ca racind teaava respectiva, la viteza cu acre intra aerul pe acolo, nici jumatate de grad nu cred ca se va raci. fa un calcul de debit si de transfer termic, sa vezi unde ajungi. ti-as spune si sa faci calcului tubulaturii de admisie, dar mi-e teama ca-ti narui visele cu 10 cai scosi din admisie la un motor aspirat, ded 140 de cai. banuiesc ca e un motor de r19, asa-i? poti sa-i pui cde filtre si tevi vrei tu, 10 cai numa din admisie nu cred ca o sa scoti. apropo, daca i-ai pus ram-air, ala nu mai e motor na, e motor supraalimentat. na lucreaza cu vacuum in admisie, nu cu presiune hai sa nu deviem prea mult, desi recunosc ca m-ai prins cu tuningul, am si eu "pasarelele" mele, in afara de admisie fortata, izolarea tubulaturii si filtru cu debit marit nu vad ce poti sa-i faci aspiratorului. sau poti, dar nu se merita efortul prin prisma rezultatelor.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #11
                      cand am zis ram air ma refeream la faptul ca aerul este fortat in colectorul de admisie(se creste si vacumul) printr-o teava scurta cat de cat dreapta.....deci fara furtunele alea flexibile care sunt pentru reducerea zgomutului(dar care reduc si viteza aerului si ii cresc temperatura)..asa am caut si am ajuns la 5 in plus...si pe urma lungind teava pana la aripa am ajuns la aerul rece ca mi-a mai dat inca 3 pana la opt

                      Dar daca cu apa nu merge...cum naiba mai scot inca 2 cai...

                      PS:vreau mai multe solutii ca sa le incerc pe toate din timp ca urmatoarea testare pe dyno este tocmai in august
                      Last edited by Andrei21us; 8 March 2009, 22:08.

                      Comment


                      • #12
                        Pai la vara tragi o tubulatura din habitaclu unde umbli numai cu AC-ul dat drumu. Hai ca glumeam si eu !
                        , sunt cu ochii pe voi !
                        :thumbsup:

                        Comment


                        • #13
                          @andrei21us: esti de acord ca aerul bagat cu presiune nu inseamna vacuum?
                          off-topic: pana la urma e sau nu motor de chamde? au iesit 3 cai pe dyno cu filtrul sport?
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #14
                            Motorul este de pe un mitsu mai vechi...dar am zis ca nu conteaza pentru ca proprietarul a schimbat aproape tot la el(innafara de evac,admisie,filtru de ulei,volanta)
                            Da pe dyni au iesit 3 cai doar cu filtru sport...asta noiembrie 2008

                            Topicul se poate inchide pentru ca am ajuns la concluzia(dupa ce am vorbit cu sefu meu) ca nu pot sa mai scot 2 cai din admisia stock


                            Multumesc celor care au incercat sa ma ajute(Seba)
                            Last edited by Andrei21us; 9 March 2009, 10:53.

                            Comment


                            • #15
                              ok, inchidem aici. topicul insa nu se sterge, ca sa vada si aia cu filtre sport pe 1.4 ca nu poti sa scoti 10 cai din admisie la 75 initiali; deci nu merge facut avion un motor de 1.4/1.6 fara modificari serioase.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google