Daca o gasesti arsa sa verifici si mufa de la incarcatorul de mobil sau detectorul de radar sa nu schimbi sigurante aiurea...
Problema Instalatie Electrica Logan ?
Collapse
X
-
-
Eu am dat peste o ciudatenie (cel putin pentru mine). Dupa ce am fost cu masina la spalatorie intr-o prima instanta am crezut ca a luat-o alarma razna. Nu mai ticaie cu trebuie cand o armez (in loc sa ticaie o data ticaie o data urmata de alte 3 ticaituri rapide). Am mai patit asta cand nu inchideam bine cate o usa. Nu era asta. am incercat sa resetez alarma decupland bateria. Am crezut ca si-a revenit dar dupa ceva timp iar a inceput. Nasol e ca porneste singura alarma cand se intampla asta.
Asta a fost prima parte a problemei. A doua zi dupa asta am plecat la drum si dupa vreo 50 km am inceput sa aud un ticait in bord ca atunci cand cuplezi bateria. Cand pornesc masina se mai intampla...pun cheia in contact si o invart pana in pozitia dinaintea pornirii motorului si ticaie (inclusiv display-ul bordului isi schimba luminozitatea). Chestia asta continua si cand pornesc motorul (fara schimbarea luminozitatii displayului) si in mers (nu tot timpul in mers, doar uneori, si in special cand pun frana, schimb intr-o viteza inferioara, sau e drumul mai "in relief", dar nici atunci mereu). Am pus sotia sa se uite si din cate mi-a spus ea si semnalizarile (sau pozitiile) se aprind cand e ticaitul asta.
Este posibil sa nu fie un contact perfect la baterie si sa incerc sa curat contactele?
Presupun ca problemele astea sunt legate intre ele. Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat ii multumesc.Last edited by tzopescu; 10 January 2010, 22:52.Ratacit in spatiu...
Comment
-
Nea Tzopescu cred ca ai o problema asemanatoare cu a mea, http://www.loganclub.ro/forum/plafon...8.html?t=18888 nu stiu prin ce mufa se face condens in belitul asta de logan iarna si alarma simte usile deschise. Incearca sa vezi daca nu e vreun intrerupator de la vreo usa cu burduful de cauciuc slabit (il misti in toate directiile si daca are joc inseamna ca-s sanse sa fi intrat apa acolo si face contact). Cat despre a doua problema nu stiu ce ar fi, poate ne lamureste cineva care are habar cu ce se papa alarmele astea. Nu ar strica sa specifici si tipul alarmei.
Comment
-
Originally posted by tzopescu View PostEu am dat peste o ciudatenie (cel putin pentru mine). Dupa ce am fost cu masina la spalatorie intr-o prima instanta am crezut ca a luat-o alarma razna. Nu mai ticaie cu trebuie cand o armez (in loc sa ticaie o data ticaie o data urmata de alte 3 ticaituri rapide). Am mai patit asta cand nu inchideam bine cate o usa. Nu era asta. am incercat sa resetez alarma decupland bateria. Am crezut ca si-a revenit dar dupa ceva timp iar a inceput. Nasol e ca porneste singura alarma cand se intampla asta.
Asta a fost prima parte a problemei. A doua zi dupa asta am plecat la drum si dupa vreo 50 km am inceput sa aud un ticait in bord ca atunci cand cuplezi bateria. Cand pornesc masina se mai intampla...pun cheia in contact si o invart pana in pozitia dinaintea pornirii motorului si ticaie (inclusiv display-ul bordului isi schimba luminozitatea). Chestia asta continua si cand pornesc motorul (fara schimbarea luminozitatii displayului) si in mers (nu tot timpul in mers, doar uneori, si in special cand pun frana, schimb intr-o viteza inferioara, sau e drumul mai "in relief", dar nici atunci mereu). Am pus sotia sa se uite si din cate mi-a spus ea si semnalizarile (sau pozitiile) se aprind cand e ticaitul asta.
Este posibil sa nu fie un contact perfect la baterie si sa incerc sa curat contactele?
Presupun ca problemele astea sunt legate intre ele. Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat ii multumesc.Captain of the black pearl
Comment
-
M-am uitat la burdufuri...cel de pe dreapta fata lipseste (cred ca de cand am fost la spalatorie), iar cele de pe stare nu arata preas bine. Cred totusi ca e de la cel care lipseste. Oricum acum plec la service si am sa scriu si aici ce zic cei de acolo.
Am fost la service. S-a tampit alarma. Dupa ce am scos siguranta alarmei nu am mai avut nici o problema. Nu stiu ce fel de alarma e (masina e cumparata de la un unchi care nu mai are cartea, cutia etc), oricum voiam sa o schimb ca m-a cam suparat de cand o am.
Multumesc pentru sfaturi si idei.
Apropo, recomandare la o alarma bunisoara si nu prea scumpa?Ratacit in spatiu...
Comment
-
Eu cred ca alarma nu are nimic dar sa acum te intreb nu cumva atunci cand inchideai si deschideai din alarma se aprindeau pozitile in loc de semnale? si sigur lipsa acelei protecti din cauciuc a acelui contactor de usa e problema si anume: 1. nu mai apasa usa cum trebuie pe cuntactor fiind lipsa acel cauciuc, 2. neavand acea protectie ajunge apa acolo si alarma fiind duar circuite electronice recunoaste ca usa deschisa chiar daca conductivitatea se face prin apa. Mai trebuie sa pui si la contactorul de la capota niste vaselina (fiind grasa ca respinge apa) ca am avut sute de cazuri cu aceasta problema si mai ales cand plecau de la spalatorie (carcerul de la spalatorie are presiune foarte puternica).
Cel mai simplu incearca sa pui din nou siguranta acum cand vremea e mai calda si o sa vezi ca nu mai ai probleme cu alarma.
PS: alarma e gandita ca atunci cand deschizi una in timp ce motorul ruleaza sa avertizeze prin aprinderea semnalelor (avarilor) dar in cazul tau a pozitiilor iar atunci cand aprinzi pozitiile la display-ul din bord se slabeste intensitatea luminoasa sa nu fie deranjant pe timp de noapte, asta e explicatia fenomenului cu display-ul.sigpic
Comment
-
Cand inchideam si deschideam alarma intr-adevar, pozitiile clipeau (ca si acum cand s-a tampit), iar la inchiderea centralizata (a masinii nu cea de la alarma) clipesc semnalizarile. Am pus la service un burduf acolo si facea la fel. Am sa astept sa se mai incalzeasca un pic (ca e umiditate pe aici), si am sa ii pun siguranta la loc. Oricum mi-a mai facut nazuri (porniri din senin), si ma gandeam sa o schimb. De cumparat alta am cumparat, ca am gasit la oferta si am zis ca nu strica sa o iau. Acum, o sa fie mai usor sa montez una noua avand in vedere ca deja am avut-o pe asta si unele piese (goarna de exp) pot sa le las de la alarma veche?Last edited by tzopescu; 12 January 2010, 23:27.Ratacit in spatiu...
Comment
-
Am sa incerc maine sa o pun la loc si daca mai face asa, am sa incerc cand se mai usuca pe afara. Niste vaselina am pe langa casa, asa ca am sa pun un pic si la contactorul de la capota. Multumesc mult pentru sfat. Am sa anunt rezultatul. O seara placuta!Ratacit in spatiu...
Comment
-
daca se aprind pozitiile,s-ar putea sa ai eaglemaster, ca si mine. este pusa de la dealer a mea. e din Mai 2005 masina! plafoniera sau martorul de pe bord nu erau aprinse? daca nu, inseamna ca nu e de la contactor! oricum ,mie nenorocotii mi-au facturat alarma eaglemaster 5100t si mi-au montat pe masina 1600t! care este cu 3mil mai ieftina! dar...de...cine statea sa verifice atunci?sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN
Comment
-
martorul de bord si plafoniera erau stinse. alarma e pusa de un unchi (de la care am luat masina) la dealer autorizazt. nu stiu ce marca e (el nu mai are cartea ei, cutia etc) si inca nu am desfacut-o. urmeaza sa vad.Ratacit in spatiu...
Comment
-
problem
am si o problema la instalatia electrica:
--daca inchid sau deschid masina imi palpaie odata cu avarile si becurile de pozitie si daca calc frana se aprind becurile de pozitie
--daca pun avarile imi palpaie doar stop frana din luneta in rest nimic nici un bec in spate in fata imi merg avarile si pozitia imi palpaie
va rog spunetim ce trebuie facut am inteles ca e o boala la loganuri
Comment
Comment