If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
gogoasha - o intrebare : inainte sa se arda vreun bec ai mai umblat cumva la faruri ? (ex alte becuri, ia sa vad ce bec are ....)
EU din 2005 (61000km) - n-am schimbat niciun bec si nicio siguranta (am paienjeni in tablou)
E legea lui Murphy - daca merge, lasa-l asa nu umbla...
Mie mi sa ars doar un bec de la butonu de la geamurile electrice de pe spate (si nu e ceva anormal) din moment ce alea sunt aprinse non stop ca sunt legate pe contact. In rest toate becurile originale (masina are 4 ani). Becul are o durata de viata limitata si cine stie poate la cei care sau ars cat de mult merg cu becurile aprinse ... sau poate ca becurile ce se pun pe logan nu sunt de calitate. Eu sunt de parere ca instalatia electrica de pe logan este foarte ok
Valeo - cu cablajele lor - daca au defecte, pai au - dar ei fabrica exact ce le cere Renault - in + un cablaj defect se vede imediat (la control electric)
Cat despre bec - degeaba avem peste 100 de ani de becuri ca tot nu se stapaneste perfect tehnologia de fabricatie (cand face pac sunt o multime de cauze posibile de ardere - cei ce fac becuri stiu mai bine) - noi le acceptam ca si consumabile - ideea e sa respectam cerintele lor - ex: nu pune craca pe becul halogen ca se arde rpd din cauza de grasime pe maini etc....
si mai sunt (mufele - contactele care sunt sensibile) nu cred sa existe marca de masina fara astfel de probleme (poate formula 1 cu o singura lampa de stop)
GOGO - Ai GPL? = ai modificari de cablaj fata de original Dacia Uzina
In Uzina GPL moteaza cei de de la Landi Renzo = isi asuma toata responsabilitatea pentru modificarile facute fatza de original (inclusiv partea electrica) - poate fi o cauza a caderii premature a cablajului fata la masina respectiv becuri
Last edited by tutupiciu; 16 June 2009, 00:08.
Reason: Automerged Doublepost
Si la mine se vede in bord,becul de la ceatza inclusiv ziua cand pun stop pe frana,sau cand este masina pe avarii,de asemenea daca sunt pozitiile pe spate aprinse si avariile,palpaie si becurile de la pozitii 1 data cu ele.
Valeo - cu cablajele lor - daca au defecte, pai au - dar ei fabrica exact ce le cere Renault - in + un cablaj defect se vede imediat (la control electric)
Cat despre bec - degeaba avem peste 100 de ani de becuri ca tot nu se stapaneste perfect tehnologia de fabricatie (cand face pac sunt o multime de cauze posibile de ardere - cei ce fac becuri stiu mai bine) - noi le acceptam ca si consumabile - ideea e sa respectam cerintele lor - ex: nu pune craca pe becul halogen ca se arde rpd din cauza de grasime pe maini etc....
si mai sunt (mufele - contactele care sunt sensibile) nu cred sa existe marca de masina fara astfel de probleme (poate formula 1 cu o singura lampa de stop)
GOGO - Ai GPL? = ai modificari de cablaj fata de original Dacia Uzina
In Uzina GPL moteaza cei de de la Landi Renzo = isi asuma toata responsabilitatea pentru modificarile facute fatza de original (inclusiv partea electrica) - poate fi o cauza a caderii premature a cablajului fata la masina respectiv becuri
sincer sa fiu ,am doar doua chestii care nu imi dau pace ,becul de ceata, pauza si mersul inapoi ,am schimbat bulbul de pe cutie ,o tacanit cam doua saptamani si s-ointepenit ,dau in spate cu avarile puse ca n-am incotro,iar cel de ceata ,nu stiu ,in iarna la verificarea tehnica mergea dar de-atunci l-am mai schimbat odata ,o mers dar de vre-o saptamana imi indica doar in bord in rest pace si liniste ,s-o blocat robinetul cu stroom .in rest ok.deocamdata .......
Si la mine se vede in bord,becul de la ceatza inclusiv ziua cand pun stop pe frana,sau cand este masina pe avarii,de asemenea daca sunt pozitiile pe spate aprinse si avariile,palpaie si becurile de la pozitii 1 data cu ele.
Sa mai discutat problema si ca sa iti raspund ai cam 2 chestii de facut 1. in spate la stopuri acolo ai masa pentru fiecare stop in parte alea le dai jos si le cureti cu smirglu, wd 40. 2. Dai jos stopurile si le cureti contactele in care se baga mufa (le cureti tot cu smirglu si cu wd 40)
aceasi problema am avut-o si eu cu stopurile loganului meu foarte simplu de rezolvat si sfatul asta l-am dat la toti cei care i-am intalnit in trafic(taxiuri) desfaceti stopul cu totul scoateti mufa din stop piciorusele care se afla pe partea stopului indoitile usor spre partea opusa peretelui de plastic apoi bagati mufa la loc si nu o sa vi se mai aprinda la franare semnalele marsarierul sau ceata,revin cu poze
sigpic Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
eu am masina de peste un an, 18000 km, toate becurile si sigurantele intacte... nici o problema...
dar am vazut si eu la multe loganuri probleme la stopuri.
Toate cele bune...
si mie de vreo luna,o luna jumate, nu se aprind becurile la comanda de climatizare de pe consola centrala,decat cand vor ele(cu pozitiile aprinse).alta problema este cea ca la avarii mai face figuri uneori,si anume daca apas butonul de avarii uita sa si dea comanda spre releu.dar in scurt timp isi revine(scurt timp insemnand aprox. 30 sec. - 1 min.).vreo idee??
:smokespliff:viata e frumoasa doar daca stii s-o traiesti:dirol:
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment