Problema Dupa Resoftare Dci 65 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    cum se poate rezolva ? daca dai mai multa motorina ... cum vrei sa mearga masina daca nu sa scoata un pic de fum .Daca si scoate fum si merge bine ... atunci e ok .Probabil se pleaca subturat si de aia .Cat despre profesionistii in softeala... io zic sa mergi la ei inapoi si sa le zici sa iti faca alta harta care sa dea mai putin fum )
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #17
      la fel recomand si eu.sa nu fie buna harta
      sigpic

      Comment


      • #18
        da asta e solutia mergi la meserias sa o rezolve....
        sigpic #

        Comment


        • #19
          Mama ei de harta. Poi e logic ma sa va dea fum! Dupa resoftare ii dai mai multa benzina/motorina. 99% din cei care fac resoftare nu fac nimic sa vina mai mult aer (aia cu cheia de 13 de' zicea marele sef de trib). Deci, ai motorina MULTA dar cu acelasi aer i-a ziceti voi ce se intampla? Daca pun vreascuri peste foc ce iese? Dar daca suflu in el...
          sigpic

          Comment


          • #20
            Nu stiu ce va mananca in cur cu cea resoftare! Vreti cai in plus? Caii in plus se hranesc... Aia care spun ca, consuma mai putin dupa resoftare mint (sau nu stiu)! Cam asta este logica! (Dupa fizica de a V-a a lu' Detail )
            Nu te supara Detail, fac doar un exercitiu de ironie
            Last edited by vasile78; 1 June 2009, 21:55.

            Comment


            • #21
              Vasile ai sa razi dar chiar scade consumul...testat de mine.Iar cu fumul m am obisnuit cand ai dai talpa fumega dar acum nu ma mai deranjeaza.

              Comment


              • #22
                daca scoate fum, reglezi din tija wastegate, strangi 1-2-3 spire, eu asa am facut si a scazut considerabil cantitatea de fum. numa sa nu exagerezi ca o sa patesti ca mine, undeva o sa faca fsss i o sa te coste furtunul...
                oricum, acel mult fum care il scoti nu e normal, nu e buna harta, zic eu.
                era sa uit, consumul mi-a scazut, nu senzational, dar aprox 0,3-0,5% e totusi ceva
                Last edited by crististreulea; 1 June 2009, 22:23.
                Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                Comment


                • #23
                  Cristi, de la tine aveam pretentii. Zi-mi tu o singura harta, un singur producator/instalator de chip/flash/resoftare pe orice masina turbo diesel, common rail sau cu pompa de joasa presiune, care nu da fum.
                  E drept, dupa cum spune el ca tot timpul... mie imi miroase a turbina dusa iar resoftarea, prin sporirea cantitatii de carburant sa faca mai vizibila problema.
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    posibil sa fie si ceva defect la masina omului, dar e prea mare coincidenta sa-i fumege din momentul remaparii.
                    am vorbit cu un Valcean saptamanile trecute care si-a facut remapare. din momentul remaparii, el era locomotiva...
                    dupa 2 saptamani de "locomotiva", timp in care mesterul care l-a remapat i-a zis ca dureaza pana se calibreaza si se curata tot,dar nu 2 saptamani. asa ca dupa cele 2 saptamani ia rescris un alt soft si a rezolvat fumul. acum doar cand ii da pedala jos scoate un puf si atat.
                    btw, vrei sa-ti fac un film cum nu scot fum? dar nu acum, am un furtun de la turbo spart si e bandajat cu banda izolatoare
                    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                    Comment


                    • #25
                      Poi e marele secret pe care doar unii chip tuneri il stiu, secret scris de tine mai sus, ala cu cheia de 13 pe la tija de la "presiune"
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Cristi s-a facut cu sound de blow off valve
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #27
                          Parerea mea:aceste resoftari pe care le faceti voi nu dau bine in timp pentru ca in fabrica se creeaza si se testeaza un soft care-i permite motorului sa functioneze in parametri normali pe o plaja mare de temperaturi exterioare.Daca un motor este facut sa aibe 200cp in Dubai fii sigur ca aici va merge si mai bine dar invers nu stiu daca mai e valabila chestia.Acum, nu dati cu pietre e doar o parere personala.

                          Comment


                          • #28
                            30 mil un motor dizal la dezmembrari...dupa 5 ani cumperi altu si mai mergi 5 ani...)
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #29
                              de fumegat poate sa mai fumege daca scapa aer prin tubulatura intercoolerului. nu schimbati imediat softul si turbinele, nu dereglati waste-gate-urile. verificati mai intai ca totul sa fie in ordine...nu va infigeti ca baba-n carje
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google