Da,incearca sa schimbi anvelopele,pt inceput.
Viteza Maxima 160km/h, 1.6mpi
Collapse
X
-
@tomu: pune gumele stock si verifica la corpul clapeta ca atunci cand pedala e la podea, clapeta sa fie deschisa 100%. se intampla ca "piaptanul" de reglaj al cablului de acceleratie sa sara cativa dinti si atunci degeaba apesi pedala la podea, pentru ca fiind cablul slabit, clapeta nu se deschide complet.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Trist ... ceva e in neregula . Cum adica " din cauza stilului de condus " . CUM CONDUCI ? Daca se poate un pic mai explicit sa ne dam seama Ai spus ca ai facut distributia la 50k . Ce piese s-au schimbat ?
Ar putea sa fie si ce a zis SEBA - si ai putea ajunge la 90 cu a-2-a in stilul asta, dar nu la viteza maxima cu 5-a .1.6 MPi Icy White
Comment
-
of, mama ei de mecanica auto hai ca e simplu: desfaci capacul filtrului de aer si te uiti pe duda ce merge spre motor. o sa vezi o tabla rotunda in teava respectiva, ca la carburatorul de la dacia, aia e clapeta de acceleratie. pui pe cineva in amsina sa apese gazul la podea. clapeta trebuie sa stea vertical. daca nu sta, desfaci siguranta aia de pe cablu (undeva langa filtrul de aer e un plastic cu nista canale in el si-o siguranta de otel), si tragi de platiscul ala pana se intinde cablul si clapeta e deschisa. atunci pui siguranta aia elastica la loc si gata, ai rezolvat. apoi montezi la loc capacul filtrului de aer. apropo, toata miscarea se face cu motorul oprit!Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by tomu View Post- nu au nici o treaba anvelopele...sunt 195, fata de 185 cele stock, asta inseamna 1cm mai mai late! sa zicem ca ar afecta si anvelopele...dar nu asa drastic.
Inseamna ca au diametru mai mare (cam 1 cm in plus, daca nu chiar mai bine) fapt care se traduce clar la vitezometru ca-ti indica mai putin la aceeasi viteza daca ai rula cu 185/65/15.
Pune gumele de vara si sigurat ca bagi 180
Drive safe.
Comment
-
si eu patesc acelas lucru...masina are 16000 km si la 2000 mergea cu 190km/h, pe la 5000 cu 180km/h, la 10000 cu 175 km/h, si acum nu mai depaseste 170 nici de frica (poate doar in panta)...mentionez ca sunt cu gumele ei originale continental 185/65 r15 si numai cu benzina petrom 99+ (nu mai spuneti ca e mai buna efix sau carrera, pana la urma cam tot aia e)Last edited by massimiliano; 19 March 2009, 00:02.
Comment
-
Originally posted by Octavian___30 View PostNu.
Inseamna ca au diametru mai mare (cam 1 cm in plus, daca nu chiar mai bine) fapt care se traduce clar la vitezometru ca-ti indica mai putin la aceeasi viteza daca ai rula cu 185/65/15.
Pune gumele de vara si sigurat ca bagi 180
Drive safe.
Comment
-
Nu tre sa te scuzi, eu stiu ce spun, mai verifica.
Uite baga aici valorile si citeste acolo sa vezi diferentele de diametru (sunt in plus vreo 13 mm la 195/65/15)Last edited by Octavian; 19 March 2009, 00:30.
Comment
-
Comment
-
salut baieti.masinile voastre nu au nimik singura problema ar fii sa faceti testele de viteza in ambele sensuri de circulatie si o sa vedeti ca masina prinde viteza care o prindea si inainte doar ca in sezonul acesta vantul va inseala,credeti ma pt ca este testat de mine.
ploiesti -brasov nu vroia mai mult de 155 km/h cu 5 persoane in ea
brasov-ploiesti 190km/h tot cu 5 persoane
si mai am exemple daca vreti
incercati testele de top speed in sezonul de vara cand nu este vand si o sa vedeti ca prinde aceeasi viteza ca la inceput.bafta la totiAsistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803
Comment
Comment