Viteza Maxima 160km/h, 1.6mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    pai vezi ca de la ploiesti, incepand cu metro, esti in urcare, inclinatie mica, dar se simte...si eu am prins 200 de la campina spre ploiesti, nu glumesc.

    Comment


    • #32
      Ce-si mai alearga lumea masinile la vale
      1.6 MPi Icy White

      Comment


      • #33
        scuzati baieti dar iti trbuie multa minte sa te apuci sa vezi cat prinde masina pe vand
        eu am incercat si la 160 plonja din cauza vantului
        deci 190 cu vant (nu cont directia din care bate) exclus...ai control 0 la viteza aia
        i-am dat eu bordul si nu batea vantul si tineam mana pe volan doar sa tin,control 0,daca ii pui 2 aripi zboara si in plus de asta se aude rau innauntru vantul din cauza aerodinamicii

        Comment


        • #34
          Unu' in dreapta de 100 kg (presupunem ca si soferu are pe la 90 kg ), doi in spate la 75 kg bucata si merge...altfel, cum spui, aventura.

          Comment


          • #35
            tomu...Ce mai faci?
            Forum neinteresant. Delogat definitiv.

            Comment


            • #36
              Probabil ca face teste... )))

              Comment


              • #37
                Inca.....?
                Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Alin0007 View Post
                  scuze Octavian dar acea cifra se refera la latime nu la diametru, a doua cifra e pentru diametru
                  ai dreptate.

                  185 - este latimea anvelope in mm
                  65 - inaltime talon = 65% * latime anvelopa
                  15 - diametru janta

                  195/65/15 se traduce printr-un diametru exterior al anvelopei mai mare decat la 185/65/15 .

                  S.
                  I have no special talent. I am only passionately curious.

                  Comment


                  • #39
                    Mă iertaţi dar să conduci un Logan indiferent de motorizare şi dotări, cu mai mult de 160 pe drumurile noastre mi se pare că frizează o tentativă de sinucidere.De fapt orice maşină indiferent de stabilitate are tendinţa de a decola de pe drumurile noastre la asemanea viteze nu doar Loganurile.
                    Oare de aceea ne scot unii vorbe că şoferii de Logan suntem cei mai periculoşi în trafic?

                    Comment


                    • #40
                      E...acu sa nu generalizam, altele chiar stau pe drum la 160 si nu sunt clasa premium.
                      Dar cu Loganu cam asta-i treaba, n-a fost gandit pt viteze mari.

                      Comment


                      • #41
                        ce sa zicem ... slab "materialul" de concurs
                        1.6 MPi Icy White

                        Comment


                        • #42
                          dom-le...inca port cauciucurile de iarna...trebuie sa-mi gasesc unele de vara, pe alea stock continental nu le mai pun...nu-mi plac, o sa le dau cu 100ron la cine o vrea.

                          va anunt imediat daca se remediaza problema...

                          Comment


                          • #43
                            am fost ieri pana la pitesti, sa iti curete baietii de la dacia rugina...si am incercat-o pe dansa sa vad cum merge cu gumele stock...
                            la vale max 170km/h...fara vale 160km/h

                            treapta 3, merge pana la 120km/h, treapta 4 pana la 155km/h, iar treapta 5 ramane intepenita la 160km/h.
                            ce are fratilor ?!?!

                            Comment


                            • #44
                              Poate trebe schimbate bujiile.
                              Parca spuneai ca ai vreo 58000 km cu ea, deci ai 28000 cu bujiile astea.
                              Deci doar presupun.
                              La Oltcit pana n-am schimbat bujiile (erau coapte si rascoapte) nu vroia mai mult de 130, cu bujii noi se ducea cum spune cartea la 145.

                              PS: mie de cand mi-au schimbat bujiile (am 1.4) la 30000km, nu se mai duce la 170 (inainte am ajuns cu ea de trei ori la 170 si o data la 175) 160-165 greu de tot, acolo moare.
                              Desigur ca nu ma deranjeaza aia 5-7 km in plus care-i luam inainte de rev de 30000 km, ea merge ''ceas'' in rest.
                              Last edited by Octavian; 3 April 2009, 14:47.

                              Comment


                              • #45
                                Octavian, cum naiba ia maxim 160-165?
                                Parca a ta e si cip-uita, ma insel? (sau nu are relevanta la vit. maxima?)

                                Eu am atins sapt. trecuta pe A2, ce-i drept intr-o mica vale, 180. Aveam si AC dat drumul si benzina de 95 in ea, 2 pers., fara bagaj...si vant din spate cu siguranta.
                                E a 3-a oara cand atinge ptr. cateva secunde vit. asta, in rest ajunge si merge ok la 170 (constant, daca autobanda permite) in palier si tinde sa se plafoneze acolo.
                                Masina e stock, 75cp cu "5cp morti din fabrica"
                                Last edited by Kojak; 3 April 2009, 15:21.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google