Viteza Maxima 160km/h, 1.6mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Gumele de iarna au fost de vina

    PS: oricum depinde mult de vreme, e de ajuns o miiica adiere din fata si viteza de varf poate scade cu 7-10 km.

    Comment


    • #92
      nu avea cum sa fie de la gume, nu mai fi asa fixat ! ce gume trebuie sa am ca sa imi reduca viteza cu 20km/h ? si am specificat ca le-am schimbat de 2 saptamani si am iesit din oras de 4 ori cu astea de vara...

      exista o perioada de cateva sute km pana cureaua de distributie se aseaza ? ca atunci cand placutele sunt noi ? ceva de genu asta...?

      Diferenta dintre alte dati cand am incercat "top speed-ul" si ieri, ieri in mare parte am mers cu A/C-ul pornit, si pe autostrada dar la viteza de croaziera, la viteza mare il inchideam.

      Comment


      • #93
        Da' di ce esti nervos? )))
        In functie de vreme, facem pariu ca o sa mai patesti cand n-o sa se duca mai mult de 160?

        PS: gumele de iarna ti-au redus (pe ceas) cu 10 km viteza maxima, asta e 100% sigur (pt ca erau si mai mare in diametru)

        Comment


        • #94
          Originally posted by tomu View Post
          exista o perioada de cateva sute km pana cureaua de distributie se aseaza ?
          Nu, nici vorba.

          Comment


          • #95
            Originally posted by Octavian___30 View Post
            Da' di ce esti nervos? )))
            In functie de vreme, facem pariu ca o sa mai patesti cand n-o sa se duca mai mult de 160?

            PS: gumele de iarna ti-au redus (pe ceas) cu 10 km viteza maxima, asta e 100% sigur (pt ca erau si mai mare in diametru)
            Terminati cu chestia asta cu diametrul rotilor/viteza pe bord. Viteza este masurata pe bord (nu pe GPS) de un "numarator" de rotatii, masina nu are de unde sa stie ce diametru ai la roti! Viteza reala poate diferi in functie de diametrul rotilor, dar bordul nu stie asta.

            Comment


            • #96
              pai nu stie, dar motoru' saracu' de le nu are cuplu sa invarta o roata mai mare cu aceeasi turatie ca una mai mica, deci viteza afisata pe bord va fi mai mica desi real sunt sanse mari sa fie la fel in cele doua cazuri...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #97
                Originally posted by detail View Post
                Terminati cu chestia asta cu diametrul rotilor/viteza pe bord. Viteza este masurata pe bord (nu pe GPS) de un "numarator" de rotatii, masina nu are de unde sa stie ce diametru ai la roti! Viteza reala poate diferi in functie de diametrul rotilor, dar bordul nu stie asta.
                Asa...si? Ce am spus eu rau defapt?
                Daca roata are diametru mai mare, nu e logic ca la aceeasi viteza face rotatii mai putine fata de una cu diametru mai mic? Si numaratoru ala de rotatii citeste nr de rotatii...
                Si uite asa cu un rand de cauciuce iti arata o viteza si cu alt rand de cauciuce alta vitezaaa.....

                PS: mai intervine si factorul cuplu motor (ce spuse Seba) si se duce naiba toata treaba cu viteza.

                Desigur ca daca masina ar stii ce diametru ai la roti, ar pastra abaterea la kilometraj.
                Last edited by Octavian; 9 April 2009, 13:49.

                Comment


                • #98
                  Folosirea a oricaror dimensiuni de anvelope respectiv jante, diferite de cele recomandate de constructor, duce la erori si abateri pe vitezometru...asta e valabil la orice masina si exista posibilitatea ca din cauza unor roti cu un diametru mai mare decat cel calculat sa constati ca iti scade viteza sau cel putin, vitezometrul iti indica o viteza mai mica decat cea reala...nu e vorba ca masina "ar sti ce roti ii pui" dar vitezometrul e calibrat cu dimensiunea standard a rotilor
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #99
                    Vitezometrul va indica intotdeauna aceeasi viteza la acelasi numar de "invarteli" ale rotii, indiferent de diametrul ei. Viteza reala (pe GPS) este evident diferita, dar nu o poti "citi" pe vitezometrul de bord. E foarte simplu.

                    Comment


                    • corect ce zici tu, numai ca roata mai mare se va invarti mai incet la aceeasi viteza reala, din cauza ca motorul nu are cuplu s-o invarta mai tare. prin urmare, viteza afisata va fi mai mica desi viteza masinii va fi aceeasi ca si inainte, cu roata mai mica dar care se invartea mai repede. vorbim 4 persoane acelasi lucru dar tot nu ne punem de acord foarte frumos, mai ales ca nu suntem niciunul violonist si zic eu ca avem un pic habar de masini sunt curios, cand o sa picam toti 4 de acord !?
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Originally posted by darksid3 View Post
                        ...............................nu e vorba ca masina "ar sti ce roti ii pui" dar vitezometrul e calibrat cu dimensiunea standard a rotilor
                        Sigur ca nu e vorba, eu spuneam daca masina ar sti in sensul de a avea posibilitatea sa setezi kilometraju/citiroru de rotatii in fc de dimensiunea rotii.

                        Comment


                        • Mai mult ca sigur factorul principal a fost vantul, atata timp cat si-a revenit.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • Imi place ca incercati astfel de experimente pe drumuiri publice ce s-ar fi intamplat daca la viteza aceea.......?

                            Comment


                            • pacat ca ai dezgropat threadul asta mort cu o replica asa comunista

                              Comment


                              • Apreciez orice thread in care nu se vorbeste de viteze astronomice atinse pe drumurile publice. Imi place viteza imi place sa imi fortez motorul dar asta intr-un loc sigur fara le pun si altora viata in primejdie si cum asa ceva nu exista in ro (si anume un circuit) o las balta dar nu ma baga in seama succes in continuare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google