mergeti cu max 100km/h atunci si visati sa mergeti cu loganul pe circuit la monte carlo.
Viteza Maxima 160km/h, 1.6mpi
Collapse
X
-
daca nu terminati cu ironiile ieftine, luati vacanta. nu warn, direct vacanta. de la o vreme, parca v-ati tembelizat cu totii, rar mai vezi o replica de Doamne-ajuta pe vreun post. numai ironii si misto-uri. liniste, ca o patiti. topicul ramane deschis. continuati, va rog, discutiile, dar decent. mersi.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
inca mai face masina figuri d-astea...dar nu mereu...
nu stiu ce are...am schimbat bujii, fise...
am avut si roti pe 17...205/50/r17 ... si tot 160 maxiiiim !
p.s. eram pe circuitul de la Top Gear, incercam cu the Stig sa o ducem peste 160 ) deci nu incercati asemenea viteze pe drumuri publice !
Comment
-
Originally posted by vasile78 View PostDai sandala tu CataFOF, pe la 160 km/h cu Loganul te rad pompierii cu sapa de pe copac! Acuma fara gluma, tu ce visezi cand conduci Loganu? Eu nu visez nimic...
faza e ca la 160 (sa zicem) nu cred ca intri tu in pom asa usor , doar sa fi pe vreo curba si s`o pierzi , dar de multe ori se intampla si din cauza celorlanti participanti la trafic .
iti dau un ex. ; multi se uita din ani in pasti in oglinzi , se uita o data , si zice "e departe domne , ma bag" si cand schimba banda se suie pe el , ca nu apreciaza viteza.
cum ce sa visez ? nu visez nimic...doar imi doresc sa ajung acolo unde trebuie , mai repede , mai usor , asta e preferinta mea.
la mine unu urca bine pana la 160 (tr 4 ) dupa ce dau tr5 , urca mai incetinel spre 180-190.
Comment
-
aceiasi problema o am si eu cu un 16 volti ph1 prestige. nu mai sare de 170 pe bord. m am chinuiu ieri cu un dci sa il fac vreo 20 minute cand abia a urcat la 180 pe bord si l am depasit usor. am mers cat am putut de tare dupa da zica acu se blocase la 180. mai am un 16v ph2 care ia 200 pe bord. asta vara am fost in germania cu ph1 si ph2 si ph1 lua lejer 200 pe ceas. are toate reviziile facute ulei bune filtru sport curatat etc etc. de cand ma stiu merg numai cu efix sau alto 101 de la rompetrol si amandoua masinile luau 200 pe ceas. si dintr o data 16 v ph1 nu mai sare de 180 kmh. care sa fie problema?
Comment
-
dupa ceva km trebuie schimbat si filtrul de benzina plus ca masina nu o sa prinda 190 chiar asa usor cum se ajunge la 150 160...trebuie sa mearga un 10 km si acelerata constant fara sa fie vant ca la viteza aia chiar conteaza si un pic...oricum nu stiu ce va trebuie vitezele alea odata ca consuma de rupe stilurile si a doua oara nu aveti familie sa le para rau de voi...e fier nu stii cand poate ceda ceva la ea.
Comment
-
si eu am 1.4 euro 4 si mai mut de 165 nu a prins in viata ui de cand era nou nu am putut depasi acest prag am facut probe si cu vantu din spate si cu benzina mai buna , o singura data am bagat benzina de la o statie ARAL intre sibiu si sebes ,atunci a mers mut mai bine, se simtea asta numai ca pe jos era polei si nu am avut curaj sa bag piciorul mai mult .am fost si la service si am primit raspunsul de mai sus de pe forum , cum ca in RO viteza maxim admisa este 130 !au pus la diagnoza si au spus ca motorul asta nu are nici o problema ,pe urma am umblat si la cablu da in afara de a se intari pedala nu am avut nici un rezultat . am mers cu un 1.4 euro 3 si a prins 180-185 nu stiu ce sa cred ! pana la urma m'am lasat pagubas ! voi ce ziceti?''Dacă votul nostru ar putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lăsa să votăm'' Mark Twain.
Comment
Comment