Ambreiaj Defect ....cred

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ambreiaj Defect ....cred

    Salut am o problema cu ambreiaju cred....imi dardaie masina rau la plecarea dupa loc si in schimb in treapta a II-a care ar putea fi problema si cati bani ar costa repararea ei...??precizez ca am logan an 2006 si e dci,si imi cer scuze daca am postat unde nu trebuia

  • #2
    Daca e intradevar de la ambreiaj, un kit nou cu tot cu montaj ajunge undeva pe la 1500ron.

    Comment


    • #3
      dardaie scutul de obicei, si la mine face lafel. ambreaju iti dai seama ca e bulit cand masina se tureaza si nu creste viteza, vezi si tu ca trebuie sa prinzi 90km/h cu a 2-a...daca nu ii prinzi, e bulit.
      gasesti kit nou de origine in targ la ovidiu mai ieftin...

      Comment


      • #4
        Vezi ca omul are Dci...deci nu stiu daca prinde 90 km/h in a 2-a , asa cred ca nu s-ar putea lumina dupa un astfel de...test
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #5
          Cu a doua sigur nu prinzi 90 ca e limitarea.

          Si chestia asta inseamna forja pentru desfundat injectoare catalizator etc.

          Daca dardaie masina inseamna ca ambreiajul are o problema.

          Nu trebuie sa o duci in limitare ca sa vezi ca ambreiajul are o problema.
          sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

          Comment


          • #6
            poi chestia e ca odata la 3-4 zile ii mai dau forja...si nu are nici un efect...

            Comment


            • #7
              Pai la un ambreiaj defect nici nu are ce efect sa aiba.
              sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

              Comment


              • #8
                Bai nene ... ce se intampla cu sfaturile astea , de 2 zile incoace pe toate threadurile se discuta si se ia ca referinta sa ajungi la 90 cu a 2-a Cred ca m-am tacanit eu ? sau e o dubiosenie la jumatate ? Deci ca sa fiu total offtopic va dau un exemplu : "I:Am un tacanit cred ca e de la ambreiaj - R: Daca nu prinzi 90 km/h cu a doua inseamna ca e bulit" Bai nene puneti mana si cititi o carte de mecanica . E o mare aberatie ce spuneti voi aici
                Daca s-a dus placa de presiune patineaza ambreiajul de-i sar "okii" dar tot prinde 90 (daca ar fi sa luam asta etalon). Daca a crapat nu mai debraiaza nimic , nici nu "prinde" nimic
                1.6 MPi Icy White

                Comment


                • #9
                  Face asta numai la schimbarea dintre treapta I si II? Se manifesta la orice turatie ar fi schimbata treapta? Tind sa cred ca e o problema de la injectie sau turbina, nu de la ambreiaj...
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #10
                    am crezut ca are mpi imi retrag cuv.

                    Comment


                    • #11
                      da....numai la schimbarea din treapta I spre a II-a dar si la plecarea dupa loc....si la orice turatie...si da andrei cred ca ai dreptate ca am inteles ca loganurile din 2006 au avut probleme cu turbina.....scapa ulei pe undeva....cred ca zilele astea o duc la doctor sa vad concret care e treaba....ms de ajutor oricum
                      Last edited by zapto; 17 March 2009, 22:01.

                      Comment


                      • #12
                        sunt curios sa fac si eu testul?
                        Cat ar trebui sa prind in viteza II avand in vedere ca am 1.4MPI?

                        si banuiesc ca viteaza limita se va atinge inainte de taierea alimentarii sau cand anume ?

                        Comment


                        • #13
                          @zapto da la ce turatie schimbi viteza? De cand conduci DCI?

                          Comment


                          • #14
                            la 2,500 schimb viteza si conduc dci de un an

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by tomu View Post
                              dardaie scutul de obicei, si la mine face lafel. ambreaju iti dai seama ca e bulit cand masina se tureaza si nu creste viteza, vezi si tu ca trebuie sa prinzi 90km/h cu a 2-a...daca nu ii prinzi, e bulit.
                              gasesti kit nou de origine in targ la ovidiu mai ieftin...
                              O avea scutul 1 tona de dardaie si masina odata cu el. Cat despre metoda de verificare ambreiaj, ce sa mai zic... Nu fac misto si nici nu bat obrazul, doar ma amuz.

                              Mie imi suna a disc ambreiaj uzat sau soarele placii presiune slabit.

                              @skynetmhmh: despre ce viteza limita vorbesti ?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google