Ziua bună. Să vedeţi ce păţesc. Duc maşina la spălat, totul fiind în regulă, după zece minute ies pe şosea, la 80 se zgâlţâie ca toţi dracii,zic că mi-a căzut un plumb şi echilibrez roţile faţă. Mă lasă până la 100 şi iarăşi intră în vibraţii. Merg la reprezentanţă, o verifică, schimbă un braţ, merge până la 110, tipii reechilibrează toate roţile, le schimbă între ele, de câteva ori fără nici un efect şi îmi recomandă să-mi schimb cauciucurile. aveţi cumva o idee mai bună(ieftină)?
Nu Pot Merge Cu Mai Mult De 110
Collapse
X
-
Daca s-a intamplat dupa spalare, mai mult ca sigur e de la catalizator sau una din sondele lambda. Asta trebuia sa vada ei pe tester, nu sa schimbe piese.
A fost spalat si motorul?
-
Am patit-o si eu odata,tot dupa ce am spalat masina,ce-i drept era plina de noroi,iar dupa spalare a ramas noroi in anumite portiuni pe interiorul gentilor .La 100 km /h in sus ziceai ca se rupe in doua asa de tare vibra caroseria.Ideea este ca eu mi-am dat seama ce ar putea fi si dupa ce am ajuns acasa am demontat rotile le-am spalat bine pe interior si s-a rezolvat.Nu stiu daca si la tine este aceeasi problema dar nu strica sa incerci
Comment
-
Daca nu e de la noroi, verifica si suportii motor.
Comment
-
Nu sa cada, ci sa se rupa unul din ei si exact asa se manifesta. Dar eu cred totusi ca e vorba de noroi pe janta, incearca curatarea cu un aparat de presiune la roti.
Comment
-
am patit la fel acum vreo 5 ani la mare cu un opel vectra..dupa spalare Am venit cu 90 km pe ora 600 km exact din aceeasi cauza.
Problema s-a dovedit a fi de la cauciucuri in fine..nu stiu ce au putut pati dar dupa echilibrare toate 4 rotile s-a rezolvat.Am mai facut echilibrari pe drum dar se pare ca desteptii nu au introdus in masina de echilibrat dimensiunea rotilor si a cauciucurilor
FA o echilibrare la un service care se respecta
Comment
Comment