Problema Cu Turatie

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Cu Turatie

    Am observat o problema in ultima vreme:daca ii dau un mic branci inainte,sau daca merg cu a 1 a,chiar daca o scot la liber,parca nu cade din turatie asa brusc la relantiu,parca ramane putin pe la 1400-1500 si dupa coboara.O fi din cauza la turometru,corp clapeta,sau din ce cauza.Daca de exemplu la 80 la ora,la 3000 de ture,o scot la liber si iau picioru de pe acceleratie cade la relantiu acul imediat.Ce parere aveti?

  • #2
    Pai si scuza-ma ca te intreb dar nu crezi ca e normal? Atata timp cat tu ai luat piciorul complet de pe pedala de acceleratie, ce ai vrea sa scada turatia treptat de la 3000 la o , intr-un minut sau doua? Turatia motorului nu-i direct proportionala cu viteza masini .
    , sunt cu ochii pe voi !
    :thumbsup:

    Comment


    • #3
      Imi mai face si mie probleme din acestea mai ales iarna,m -ai sta turata in 1500 de rotatii.

      Ma gandesc sa degresez cablul de accelaratie.

      Comment


      • #4
        daca ramane pana in 1700 rpm e mpp(motorasul pas cu pas) ,care trebuie curatat.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #5
          Da,si eu tind sa cred ca tot de la el o fi,in sensul ca daca merg bara la bara,ii dau un mic ton la motor,si cand o scot la liber si iau piciorul de pe acceleratie,nu revine acul instant la relantiu cum ar trebui normal,da senzatia ca,coboara mai greu

          Comment


          • #6
            despre problema asta mai multe aici
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google