dezamagire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Uite Iuly spune ca suspensia e prea rigida, mie mi se pare mult prea ''moale''. Dai peste denivelari sare roata uneori ca zici ca n-ai telescoape.

    Comment


    • Originally posted by Octavian___28 View Post
      Uite Iuly spune ca suspensia e prea rigida, mie mi se pare mult prea ''moale''. Dai peste denivelari sare roata uneori ca zici ca n-ai telescoape.
      sare, dar pastreaza contactul cu solul. la suspensia rigida, iti trebuia pista de curse ca sa te folosesti de ea, altfel iti rupe spatele. de ce crezi ca pe macadam si zapada, inclusiv la raliu, se regleaza suspensia moale? tocmai ca rotile sa tina in permanenta contactul cu drumul, altfel ai conduce broaste
      si cum drumurile noastre nu-s pista de F1 si loganu nu-i masina de curse, suspensia isi face treaba. nu cred c-ai vrea ca pe-o curba sa ti se ridice o roata in aer; nu te mai ajuta atunci nici mama anvelopelor slick, cand din cauza unei suspensii tari pe spate, masina sta ca un caine care se pisha
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • toata lumea sa plans ca pana acum ca loganu-i ``barca`` acum voi ca nu domne ca e rigid... eu sunt in ceata sunt mult prea nesimtit sa simt ceva , doar mi-se pare ca , cam topaie peste denivelari dar asta ptr ca inca e masina noua , corect seba?
        oricum va lamurit seba cu diferenta dintre suspensia moale si aia rigida....

        sigpic

        Comment


        • sony, masina nu sare pt ca-i noua, sare ca da, suspensia e prea moale daca masina nu-i incarcata. dar multi uita ca loganu a fost facuta pt 4 persoane care sa duca porcu' in portbagaj, nu pt doi de 50kg fiecare si care se cred la raliu. pt ce a fost facuta ea, e ok. acu daca unora nu ne(le) convine, exista kituri de suspensii...dar, repet, majoritatea drumurilor noastre nu-s piste de raliu, masina n-a fost gandita sa mearga goala la curse, deci suspensia s-a pus tinand cont de treburile astea. loganul a fost facuta pe modelul de "caraus" al vechii berline. asta-i adevarul. nu zic ca-i bine sau ca-i rau, dar, oameni, buni, ganditi-va pt ce-a fost facut loganul, apoi ganditi-va cum il veti utiliza si daca astea doua lucruri "pusca" si tot nu sunteti multumiti, atunci, da, masina are probleme. altfel, singura problema e intre volan si pedale si sta cu curu' pe scaunul soferului
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Pai da, a fost facuta dupa voturile romanilor si majoritatea au votat: garda mare la sol, sa fie balsoi! + suspensie tzapana si sa fie incapatoare. La ''incapatoare'' au calculat-o pe inaltime mai mult, ma rog.
            Dar, daca as avea bani, primul lucru i-as schimba arcurile si telescoapele, sa fie ceva mai tari, nu exagerat donle, dar ceva mai tari, ca la alte masini din clasa ei. Oricat am discuta, suspensia e de ''barca'' sau ''semi-barca'' sa fiu mai docil.
            Dar cum vanzarile merg foarte bine, n-au motiv sa schimbe ceva (ex: pachet de drumuri grele, pachet sport...vise de adolescent in mom. de fata).

            Comment


            • banuiam eu ca topaie ptr ca e goala am observat ca topaie de fund , dar nu-i problema ca in mare parte sunt cu ea incarcata

              sigpic

              Comment


              • N-ai remarcat cand treci peste linii de tramvai sau ceva denivelari mai ''bruste'' cum sar rotile din fata?? Trrrr...trrrrr....In loc sa faca ''tr...tr tr.. Am remarcat treaba asta numai la Logan. Nu spun ca e rea suspensia, cum spuse si Seba, e facuta pt familie, dar familia mea ar trebui sa suporte ce-mi place mie ) , si nu cred ca vreau ceva agresiv, doar sa fie o idee mai ferma (suspensia)

                Comment


                • Originally posted by iuly75 View Post
                  parerea mea personala este suspensia prea rigida(asa e la mine)
                  Inseamna ca n-ai mers cu alte masini cu suspensie rigida.
                  Suspensia de pe Logan e foarte moale, ceea ce e bine la drumurile noastre. Pot sa iti confirme cei cu suspensii sport cum se simte fiecare denivelatura din asfalt.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • Daca si viteza e cat de cat adaptata la drumul pe care mergi, mie mi se pare ca e chiar buna suspensia. La liniile de tramvai, daca trec cu viteza asa e parca te cam zdruncina si face destul de urat, dar cred ca e destul de bun compromisul ales de constructor.
                    Don't touch! Never ever steal
                    Unless you're in for the kill

                    Comment


                    • Difera suspensiile de la MCV fata de cele de berlina? Sau doar este vorba de acele comportari random ale Loganelor de la masina la masina. Userul Maus din Galati a spus (confirmat si de alt membru) ca berlina lui e cu mult mai teapana decat MCV-ul de la firma. In ambele cazuri suspensiile din fabrica.
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • mi-e din contra mi-se pare mcv-ul meu mai teapan adica se simt mai rau gropile decat la berlinele colegilor...

                        sigpic

                        Comment


                        • Originally posted by andrei View Post
                          Inseamna ca n-ai mers cu alte masini cu suspensie rigida.
                          Suspensia de pe Logan e foarte moale, ceea ce e bine la drumurile noastre. Pot sa iti confirme cei cu suspensii sport cum se simte fiecare denivelatura din asfalt.
                          bine ANDREI cum spui tu, nu mai contrazic pe nimeni dar in momentul in care treci pe o denivelare mica de tot si o simte cum este suspensia. am mers cu destule masini si unele nu simteau acea denivelare mica, loganul meu simte acele mici denivelari
                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by Rocri View Post
                            Difera suspensiile de la MCV fata de cele de berlina?
                            Da, sunt diferite, nu stiu care sunt mai moi dar cred ca cele de la Berlina.

                            Originally posted by iuly75 View Post
                            bine ANDREI cum spui tu, nu mai contrazic pe nimeni dar in momentul in care treci pe o denivelare mica de tot si o simte cum este suspensia. am mers cu destule masini si unele nu simteau acea denivelare mica, loganul meu simte acele mici denivelari
                            Nu e vorba de contraziceri aici. Poti sa ma contrzici ca nu ma supar, doar e o discutie constructiva.
                            Amortizoarele tale s-ar putea sa se fi stricat daca ai mers pe drumuri proaste, de aia sa se simta orice denivelare. La suspensiile rigide se simte si orice gropita din asfalt, nu numai linii de tramvai.
                            Tu sigur n-ai mers cu o masina cu suspensie pneumatica de zici ca nu se simt denivelaturile care se simt in Logan?
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • Eu zic ca suspensia la Logan este excelenta pt marimea ei. Daca ar fi avut si pe spate independenta , asa cum avea si Oltcitul, sau multe alte masini de generatie noua, si nu rigida printr-o punte ... nu se mai simtea in toata caroseria toate denivelarile, si in special trecerile peste liniile de tramvai.
                              , sunt cu ochii pe voi !
                              :thumbsup:

                              Comment


                              • MCV-u' sta mai bine in curbe decat berlina. Mi se pare si mai tzapana (cat am apucat eu sa ma car). Firma de vizavi (de unde lucrez) au MCV si berline. Ei spun ca sta mai bine pe curbe MCV-ul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google