Indicator Carburant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Indicator Carburant

    Am o mica problema cu golanu de la o vreme in sensul ca am cam mers pe rosu cu el,adica cu becul aprins cam des si cand ii bag benzina,ramane becul aprins.Daca intru in meniul secret imi arata liniutele corect cum trebuie,daca scot bornele si le pun la loc,isi revine si arata corect.Care ar fi problema?

  • #2
    scuze dar la intrebare nu am raspuns, in schimb m-ar interesa cum se ajunge in meniul secret?

    Comment


    • #3
      Probabil ca ai plutitorul defect.
      @alin0007: pui contactul cu butonul de "reset" din bord apasat, si astepti. Ai trei secvente de testare.Vezi ca e topic cu asta.

      Comment


      • #4
        Da,dar de ce sa arate corect in meniul secret?Si de ce isi revine cand scot bornele,le-am mai scos eu bornele ca sa reusesc sa reinvat ecu si mie sa nu-l fi invatat de tot

        Comment


        • #5
          Hai ca vin si eu cu o intrebare . Cine stie cum arata plutitorul sau tot sistemul din rezervor la motorizarile diesel. Eu cred ca plutitorul sa "inecat" un pic, si nu mai are greutatea initiala, pentru ca am impresia ca-mi indica mai putin decat am real in rezervor . Este posibil asa ceva ? Are cineva poze in sensul asta ? Nu de alta dar imi este cam ..... teama, sa demontez eu pe le rezervor , sa nu bulesc ceva pe acolo .
          Daca sa mai discutat si prin alta parte , imi cer scuze .
          , sunt cu ochii pe voi !
          :thumbsup:

          Comment


          • #6
            Se intampla relativ frecvent la motorizarile diesel, probabil din cauza "calitatii" motorinei. Eu inchiriez periodic utilitare Renault de la dealer, si mi s-a intamplat la 2 diferite, un Trafic si un Master sa nu pot face "plinul" cand am dus masina inapoi, desi alimentasem la 10Km de destinatie. Ramaneau 1-2 liniute stinse. Mi-au spus dupa cateva ziele ca plutitorul era defect si l-au schimbat.
            Master-ul avea 1200 km cand l-am luat prima data.

            Comment


            • #7
              aditivii din motorina probabil ataca pista rezistentei care "citeste" nivelul de carburant. plutitoarele sunt in mod normal din plastic si n-ar trebui sa sufere "de nici o culoare".
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #8
                Salut! Aceeasi problema o am si eu si multi prieteni cu Logan! Daca merg pe rezerva si apoi bag benzina imi face aceeasi figura! In meniu secret imi vede si mie benzina in rezervor! Unele persoane mi-au spus ca pun prea putina benzina(cam 10-15 L)Mentionez ca nu intotdeauna patesc! Ca sa imi indice corect aplic aceeiasi metoda cu bateria! Probabil ca este tot din categoria " asa patesc toate"! Stima!
                sigpic

                Comment


                • #9
                  sa va explic putin cum sta treaba,eu am avut aceasi problema mergeam de foarte multe ori cu 2-3 liniute si pe rosu foarte mult ma tinea cele 2-3 liniute si becul pe rosu de ma plictiseam,acum de cand am inceput sa ai fac plinul si merg numai cu plinul cand ajung la final numai merg foarte mult cu cel 2-3 liniute si pe rosu,parerea mea e ca calculatorul sa obsinuit cu ele asa si deaia face fitze,gandesc asa ca la tel exemplu daca incarci tlefonul mereu cand el mai aer juma de baterie el gandeste ca atunci e descarcat si incepe sa iti bipaie ca s-a descarcat eu am facut testul asta si asa e ,presupun ca la fel e si cu memoria felului cat timp mergi cu el pe plin si cat mergi cu el spre gol nu e problema de plutitor,eu cel putin asa am patit la masina mea si am sezizat asta ca stiam cat merg cu ea pe rosu si acum numai e la fel plus ca imi scad foarte repede liniutele cand ajung la 3-2 si numai merg cu ea cum mergeam inainte de sincer ma plictiseam cand plinul la mine pe vremea aia era de cca 3 liniute scz ca m-am repetat neatentia
                  sigpic
                  Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                  pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                  Comment


                  • #10
                    aaa...Meniu secret?
                    O fi vreun secret? nu ne spuneti ce e cu chestia asta?

                    Comment


                    • #11
                      Atata timp cat pe un meniu arata ce trebuie si pe celalalt nu, pare a fi o problema a CB, mai ales ca totul revine la normal dupa resetare. La plutitor problema este doar atunci cand faci plinul si iti arata mai putin (sau gol...) si intr-un meniu si in celalalt. Pe de alta parte, nu e bine sa mergi mult pe rosu, mai ales ca e cald (pompa de benzina se raceste prin imersia in carburant). Vad si ca este remapata. Ai incercat o asociere intre cele doua fenomene (remapare si problema ta)?
                      The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                      Comment


                      • #12
                        ,emiul secret e testul de fabrica, autotestul instrumentului de bord. mare idioti aia din service care au zis ca accesarea lui il face sa se strice cand, culmea, e testul care trebuie sa-l faca ei cand se raporteaza o broblema in bord. scrie si-n manualul de reparatii, dar unii mecanici din service "ie dastepti"...mai ceva ca mama mielului...
                        n-are legatura cu remaparea afisarea eronata a combustibilului. doar joja plutitorului sa fie defecta sau firul ce intra in bord de la plutitor.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          Problema observata si la mine.
                          Am facut plinul si in meniul secret, de test mi-a aratat ca am in rezervor 49 l , am facut 443 de km in aceeasi zi si la intoarcere in acelasi loc (pozitie a masinii ) meniul imi arata ca mai am 18 l , deci un consum mediu de 6,99 l
                          Pe CB imi da urmatoarele date: km parcursi 443.2, litri consumati 25,6 medie 5,7 km/h viteza medie 69,9 . unde este eroarea ?

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google