Problema Sistem Racire?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Sistem Racire?

    Salut. Am un 1.6 16v de aproximativ doi ani care pana acum nu mi-a facut nici o problema. De vre-o 10 zile de cand a dat caldura pe afara zilnic observ ca imi apar 6 linii la temperatura apei. De exemplu ieri in vre-o 2 ore de mers prin oras am observat 6 linii si auzit ventilatorul pornind de vre-o 5 ori(de doua ori mi-a pornit pe treapta 2 de am crezut c-am pornit din greseala clima). Tot ieri am fost la service unde mi-au pus masina pe tester dar nu a aparut nici un fel de problema(nici o eroare inregistrata de calculator si masina a raspuns la tot felul de comenzi date de ei de pe calculator). Mi-au turat masina vre-o 20 minute si de fiecare data ventilatorul a pornit la exact 99 grade unde mi-au spus ca e normal sa porneasca treapta 1 si o data chiar mi-au incalzit apa pana la 105 grade unde mi-a pornit treapta 2 la ventilator("tot normal ca la temperatura asta sa porneasca"). Problema este ca merg in oras cam 90% din timp si mai ales cand stau la stopuri imi apar 6 linii(in sarcina nu am vazut deloc sa imi apara mai mult de 4). Intrebarea este: Daca pe tester totul e in regula si "normal" de ce mi se supraincalzeste motorul asa de des?

    Rog un moderator sa mute threadul la probleme tehnice ca abia acum am observat unde am postat. Multumesc.
    Last edited by Shaloo; 3 April 2009, 15:57. Reason: Automerged Doublepost
    fara linkuri externe

  • #2
    nivelul lichidului de racire cum e ?daca zici ca ai auzit termocupla pornind nu se pune problema ca e vreo masa undeva de iti ajunge la 6 linii...
    o singura data am mers pe 6 linii ,si atunci cred ca a inghetat apa ,ca nu a ajuns la motor apa deloc .
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      Nivelul la apa e aproape de maxim. Nu am mai pus apa in el de vara trecuta si atunci am pus vre-o 150 grame maxim.
      fara linkuri externe

      Comment


      • #4
        la 6 linii oricum nu e chiar asa grav si oricum gmv raceste motorul dar va pornii destul de des si pe treapta a 2-a si totusi ceva se intampla.in cele mai multe cazuri termostatul e de vina.nivelul e la maxim din cauza ca se incalzeste lichidul si astfel se dilata.
        Welcome to the Club, We Have Jackets !

        Comment


        • #5
          te-ai uitat pe diagnoza cand deschide termostatul ? sa nu fie blocat , si sa nu bage apa deloc la racit ...
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #6
            La 99 grade la apa porneste gmv treapta 1. Banuiesc ca atunci deschide termostatul
            fara linkuri externe

            Comment


            • #7
              Normal nu e sa stea in 6 linii.

              Ceva nu e bine acolo si mai mult ca sigur e termostatu de vina care deschide si nu deschide cand ar trebui.

              Eu nu am vazut la nici un Logan diesel sau benzina 6 linii la apa.
              sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

              Comment


              • #8
                Eu nu am avut niciodata 6 linii pana cand mi-am instalat "carpeta" de antifonare a capotei .Din momentul ala ,ma trezesc ca am 6 linii la mersul prin buc.am schimbat si antigelul si degeaba .bafta

                Comment


                • #9
                  Eu cred ca este si de la termostat. La mine la diesel, in oras foarte rar aveam 4 linii, iar acum de cand sa incalzit , nici nu ma fatai un pic si gata am 4 linii.
                  Banuiesc ca deoarece iarna termostatul nu prea a lucrat , si-a mai pierdut din proprietati, si acum deschide ceva mai tarziu . Bine ca deschide !
                  Maine am drum la Bucuresti , si se pare ca va fi o zi calduroasa, sunt curios la cate linii se va ridica apa.
                  , sunt cu ochii pe voi !
                  :thumbsup:

                  Comment


                  • #10
                    N-are nici o treaba carpeta pe capota cu racirea motorului.

                    Comment


                    • #11
                      Corect, confirm si eu ca n-are nici o treaba "blana de motor" cu cele 6 linii. Cum bine spuneau si colegii mai sus, termostatu-i de vina. Daca inca mai ai garantie, tine-te de capu' putorilor din service sa ti-l schimbe.
                      Si eu am carpeta pe masina chiar de la inceputul ei si pana acum n-am vazut never 6 linii la apa, nici vara nici iarna.

                      Comment


                      • #12
                        Sigur sunt probleme la termostat. Mai grav era daca nu pornea GMV. Oricum, se poate schimba termostatul pe garantie, daca zic si e ca asta e cauza.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Shaloo View Post
                          La 99 grade la apa porneste gmv treapta 1. Banuiesc ca atunci deschide termostatul
                          termostatul deschide la 89grade .
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #14
                            Acuma am ajuns acasa dupa un drum prin oras de vre-o 40 km. Din nou mi-au aparut 6 linii intr-o veselie pe bord. Am prins o coada la o bariera si bineinteles ca stand pe loc mi-au aparut liniile. Apoi m-am pus in miscare si stiti si voi cum se pleaca la bariera (din aproape in aproape) in 500 metri de mers asa de 9 ori mi-au aparut liniile in plus si de fiecare data stateau aprinse vre-o 10 secunde. Am mers si pecentura cu a3-a la 90-100 sa vad daca se supraincalzeste si nimic. Acum cand am parcat si am facut vre-o 3 - 4 manevre ca sa pot parca iara mi-au aparut 6 linii. Ciudat e ca imi apar 4 linii foarte repede de cand pornesc motorul(in aproximativ 150 metri apar deja 2 linii si la aproximativ 600 - 700 m deja am 4 linii). De obicei pornesc masina stau vre-o 5 secunde si plec(merg vre-o 3 - 4 km schimband pe la 2500 RPM maxim si apoi de la 3500 in sus). O sa merg sa ma tin de capul mecanicilor din nou dar parca vad ca iar o pun pe tester si o sa imi spuna ca nu e nici o problema.
                            fara linkuri externe

                            Comment


                            • #15
                              Schimba lichidele din instalatia de racire , si verifica daca se deschide cupla cand intra GMV pentru racire, se aude si un mic zgomot la 16v . Parca tre` sa stea la 4 linii normal , 85 grade . Dar totusi incearca sa demontezi izolatia de DCI de pe interiorul capotei sa vezi daca mai face , ca e cam grav , inca nu au venit caldurile alea mari . Iti dai seama ce se va intampla cand vei porni AC la vara O sa ai Loganu` cum a avut Gabi Popescu Ferrari-ul (Doamne FERESTE!)
                              1.6 MPi Icy White

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google