Problema Sistem Racire?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    O sa merg maine la mecanic cu masina dar nu prea vad o rezolvare cat de curand...
    fara linkuri externe

    Comment


    • #17
      Si eu am avut aceeasi problema dar la mine rezolvarea a fost simpla, un fir de masa intre motor si caroserie.

      Comment


      • #18
        Acuma citeam pe alt forum exact despre aceeasi problema. Si acolo se spunea ca sonda de temperatura apa sau firul de masa intre motor si caroserie s-ar putea sa fie.
        fara linkuri externe

        Comment


        • #19
          Daca era problema cu masa, nu pornea GMV, deci e exclusa.
          Incearca totusi sa pornesti multi consumatori (dezaburire luneta, faruri + proiectoare si altele, in afara de AC), cand ai deja 4 linii si vezi daca se modifica temperatura pe afisaj. Daca nu, nu asta e problema.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #20
            Am fost azi la mecanic cu masina. Au pus testerul pe masina si nu le-a iesit nimic in neregula. Apoi au inceput: dat jos baterie, curatat borne, desfacut cateva cabluri groase(banuiesc ca sunt cele de la masa) curatate si puse inapoi, au umblat la cutia cu relee si sigurante din motor(au tot scos si pus la loc releele), dat cu ceva spray pe sonda temperatura apa. Au pus la loc tot si au pus din nou testerul. Din nou totul in regula. Ca idee finala: habar nu au avut ce are dar azi nu mi-a mai urcat nivelul la apa peste 4 linii dupa ce au umblat la tot ce v-am spus mai sus. Sper ca s-a rezolvat. Va multumesc si daca mai apare ceva va anunt.
            fara linkuri externe

            Comment


            • #21
              Sa nu fie dor o impresie ca s-a rezolvat. Adica nu prea cred ca o simpla curatare de contacte , si hop nu mai ai nimic. Sigur nu ti-au schimbat sonda de temperatura apa, si tu nu ai observat?
              , sunt cu ochii pe voi !
              :thumbsup:

              Comment


              • #22
                Sigur nu au shimbat nimic pentru ca am stat langa ei.
                fara linkuri externe

                Comment


                • #23
                  E posibil ca din cauza prafului si/sau a trepidatiilor un contact sa fi devenit imperfect. Refacut si dat cu solutie protectoare, totul a revenit la normal.
                  Ai scapat usor!
                  Computer, did we bring batteries?... Computer?...

                  Comment


                  • #24
                    N-am scapat deloc. Azi iar a inceput sa imi faca aceeasi figura. Maine iar stau pe capul mecanicilor toata ziua.
                    fara linkuri externe

                    Comment


                    • #25
                      Dar daca este ca la mine sta la 4 linii dar porneste ffff des GMV pe trepta I....si asta la 20 grade afara dupa 10 km prin oras...mai ramane pornit si dupa ce opresc.Tot termostatul sa fie?

                      Comment


                      • #26
                        Nu mai stiu ce poate sa aibe. Ieri mi-au rezolvat liniutele de la apa(nu mai urca), tot firul de masa fiind de vina dar... dupa ce am plecat de acolo mi-a sarit turatia la ralanti la 896 RPM(acolo e consemnul dat de calculator) de la 752 cat era inainte. Am fost din nou in service si mi-au spus ca nu au ce sa faca, pentru ca acolo e consemnul de la ralanti si ca asa o sa mearga de acum inainte masina(cu ralantiul la 900 RPM)
                        fara linkuri externe

                        Comment


                        • #27
                          Nu au ce sa faca????...deci astia din service sunt cretini
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • #28
                            De dimineata de la 8.30 am stat la service pana acum vre-o juma de ora. Au tot testat si testat si au desfacut la motor sonde si mai stiu eu ce si nimic. Pe CLIP consemnul dat de calculator la ralanti este 896 RPM. Mi-au spus ca la consemn nu au cum sa umble si ca ala il da calculatorul in functie de............... nici ei nu stiu. Nu mai stiu ce sa fac. Bine ca 2 ani a mers cu ralantiul la 750 si acuma la 900 dupa ce mi-au rezolvat masa.
                            Last edited by Shaloo; 8 April 2009, 13:16.
                            fara linkuri externe

                            Comment


                            • #29
                              Incearca sa mergi la un alt service ca dupa spusele tale mecanicii de acoolo is cretini.
                              I HAVE A !sigpic
                              fara linkuri externe in semnatura

                              Comment


                              • #30
                                Pai mai am garantie la masina inca un an si am fost la reprezentanta oficiala DACIA. Are 2 serviceuri in oras si m-am plimbat la ambele de dimineata. Nu pot merge la alt service cat este in garantie pentru ca pierd garantia.
                                fara linkuri externe

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google