Problema Sistem Racire?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    da o fuga la autoeuropa in timisoara, dar fa o programare la telefon. grija ca-s mai scumpi decat veverita, dar cand aia is cretini, nu cred ca mai conteaza banii. diferenta de bani dati la service ti-o scoti cu ralanti-ul lu' veverita in 3 zile cum dracu sa urce ala de nebun ralantiul? ralantiul e dat de clapeta de acceleratie si sarcina motorului (consumatori electrici, clima, servodirectie). cum adica nici ei nu mai stiu d ece e dat ralantiul? mari mesteri...calfe si zidari. sigur ai fost la dacia service si nu la magazinul de intrumente muzicale? cam lucreaza dupa ureche domnii mecanici de care povestesti tu...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #32
      Mai mult ca sigur ca au facut ceva de ti-a crescut turatia la relanti , vreun senzor ii da comanda calculatorului sa tina turatia asa sus cu toate ca banuiesc ca nu ai tot timpul AC pornit . Vezi sa le spui sa verifice din nou , iar in legatura cu termostatul schimba-l daca e pe garantie .
      sigpicImbracat volane in piele http://www.youtube.com/watch?v=99W1jXEEJOU

      Comment


      • #33
        a, stai ca acu' mi-a picat fisa verifica senzorii de temperatura apa, sa fie corect bransati. ii gasesti in chiulasa pe partea cu cutia de viteze. daca senzorul de temperatura da semnal aiurea, ecu injectie vede motorul rece si creste ralantiul. aia n-au vazut in datele de ecu parametrii de temperatura motor? sau cumva merge ralanti-ul la 900 chiar si cand ai 4 linii pe bord la temperatura apei? mi-e ca de-acolo se trage tot...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #34
          Si eu am o problema cu liniile de la apa.la mine rar se aprind 4 linii.mi-am pus un grilaj in fata pe masca si de atunci tot asa merge
          Attached Files

          Comment


          • #35
            Incearca sa schimbi termostatul. Nu este normal la tine sa nu ai patru linii la temperaturile de acum.
            It's nice to be important but it's more important to be nice!

            Comment


            • #36
              Din ce mi-au spus la service daca nu apar 4 linii e stricata sonda de temperatura apa. Oricum mie nu mi-au rezolvat problema. O sa merg zilnic la ei pana se satura de mine.
              fara linkuri externe

              Comment


              • #37
                In oras sa la relanti se aprind 4 linii dar cum pornesc si de pe loc scade iar la 2 linii.sa nu fie de la grila de pe masca?

                Comment


                • #38
                  Stai linistit , ca nu e nici o problema , cele 4 linii se aprind de la 92 de grade in sus , in timpul mersului scade pana la 84 -89 grade , e super ok daca lichidul de racire al motorului are o temperatura mai mica decat 95 grade .
                  sigpicImbracat volane in piele http://www.youtube.com/watch?v=99W1jXEEJOU

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google