Aeroterma Nu Se Opreste La Scoaterea Contactului

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aeroterma Nu Se Opreste La Scoaterea Contactului

    am problema sugerata in titlul topicului. ventilatorul de la aeroterma functioneaza pe alimentare directa, continua, neintrerupta de contact. buba e ca-s patit. am folosit aeroterma la nivelul 1 de viteza si cum e destul de silentioasa la nivelul asta, am uitat-o pornita peste noapte. mi-a terminat bateria [pe care am resuscitat-o, era noua]. dar n-am chef s-o patesc iar.
    va intreb inainte sa ma pun sa deschid consola centrala, daca are cumva in mufa de alimentare si fir de curent intrerupt de contact [sa mi se opreasca ventilarea la oprirea motorului], ca sa nu ma pun sa frec plasticile alea de mai multe ori, demontare-remontare. si-asa sunt destul de finute, nu-mi inspira prea multa incredere, n-as vrea sa le frec de prea multe ori. mai bine aflu de la inceput ce am de facut, deschid o data, repar, inchid si gata tambalaul.

    a mai patit-o cineva sa-i mearga ventilatia pe "direct"? e tras la mufa si cablu de curent pe contact sau trebuie sa-l trag eu cu mana mea? cam la ce sa ma astept?
    exclud varianta sa o duc la service. macar din principiu, n-am chef sa le mai dau bani pentru ceva ce consider ca trebuia sa fie facut ca lumea de la bun inceput. n-am garantie.

    LE: era sa uit. desi n-are legatura cu topicul, anexez si urmatoarea: ziceam ca aeroterma mi-a terminat bateria o data. de atunci, led-ul ala ce ar trebui sa fie verde daca bateria e incarcata, e stins. nu vad nici o culoare, e negru in gaurica aia. desi bateria se pare ca si-a revenit, au trecut deja vreo 2 luni de la nefericita intamplare si nu mi-a facut nici o figura. ma mai pot increde in baterie? repet, avea cateva saptamani vechime cand am patit-o sa se goleasca.
    Last edited by bro; 11 April 2009, 18:02.

  • #2
    Daca "ochiul" bateriei este negru, asta inseamna ca bateria este descarcata !
    Trebuie pusa bateria pe redresor cam ~2-3 ore si va redeveni verde, sau daca nu ai redresor, o poti reincarca si direct de la alternatorul masinii, dar trebui sa mergi la un drum mai lung cu masina, pe distante scurte nu se va incarca.
    Referitor la problema cu aeroterma, nu te pot ajuta, eu inca conduc 1310 (iar aetoterma mea functioneaza bine )

    Comment


    • #3
      bateria functioneaza pe masina si au trecut aprox. 2 luni de la incident. de atunci am facut drumuri mai lungi cu masina, bucati de 100km, condus prin oras 3-4 ore intr-o zi, etc. nu ar avea motiv sa nu se incarce. de asemenea duce si un cd-player cu motorul oprit destul timp fara a face probleme la repornirea motorului. in mod normal as zice ca functioneaza in parametrii, doar ca nu se aprinde led-ul verde.

      LE: am facut rost de manualul de service Dacia Logan in varianta completa. am voie sa-l postez? il vreti? a mai fost postat aici? din pacate, ori nu stiu eu sa ma orientez prin el, ori nu scrie nimic in el de problema mea. in principiu doar demontare completa a masinii, o bucatire all around si remontare
      Last edited by bro; 11 April 2009, 18:37.

      Comment


      • #4
        nu ai voie sa il postezi aici ...
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #5
          nu cumva ai montat vreun radiocasetofon pe la masina care merge fara cheia de contact?

          Comment


          • #6
            ba da. initial casetofonul original era legat astfel incat la luarea contactului i se taia complet alimentarea si se resetau toate setarile. dupa care am montat un cd-player si l-am legat la 12+ continuu. ce legatura au cele 2?

            Comment


            • #7
              Au legatura, pentru ca e imposibil ca aeroterma sa functioneze fara contact. Alimentarea ei se face dupa contact (firul galben din spate).
              De aceea a venit intrebarea cu playerul - e posibil ca el sa fi descarcat bateria, nu aeroterma.
              Ca sa verifici: da jos fata consolei centrale, si scoate doar mufa din spatele panoului de climatizare. Mufa ar trebui sa arate la fel ca in poza. (varianta cu AC)
              Attached Files
              GL-22-TOF

              Comment


              • #8
                si eu am patit la fel dar din cauza telefonului care era la incarcat.am scos telefonul si sa oprit

                Comment


                • #9
                  pe racordul care vine din instalatia masinii sau pe firele care duc la casetofon ai legat cele doua fire (rosu si galben) inpreuna si din cauza asta nu swe mai opreste aeroterma

                  Comment


                  • #10
                    da, am legar firele rosu si galben impreuna [12+continuu si 12+ contact] pentu a nu mi se mai opri casetofonul la luarea contactului. mersi de raspuns baieti.

                    in cazul asta cum leg casetofonul sa nu i se mai taie bateria? hai ca nu m-ar deranja sa se opreasca [standby] la luarea contactului, insa initial mie imi taia toata alimentarea, deci pierdea setarile audio [egalizator], posturile radio, absolut tot. asta-i cam deranjant, ca nu stau sa-l setez de fiecare data cand pornesc masina.
                    Last edited by bro; 12 April 2009, 11:43.

                    Comment


                    • #11
                      Se poate intampla sa nu ai radiocd-ul original care a fost montat pe masina, iar noul radiocd sa aiba inversate cele doua plusuri in conectorul radiocd-ului fata de cel original, de aceea nu tine memoriile. Inverseaza firul rosu cu cel galben din conectorul masinii, pentru a nu mai umbla in radiocd. Daca ai un aparat de masura poti face o masutatoare cu contact si fara contact sau cu un bec de wattaj mic si in felul acesta mergi la sigur. Minusul il iei de oriunde, baterie sau caroserie.
                      Cand am spus la conectorul masinii m-am referit la conectorul care intra in radiocd.

                      Normal ca odata ce ai legat cele doua fire(din conectorul masinii) intre ele ai bagat +12 pe firul care nu are avea tensiune fara contact si in felul acesta ai alimentat toata partea electrica a masinii care se alimenta cu contactul pus.
                      Last edited by marisan; 12 April 2009, 12:34. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #12
                        am rezolvat. trebuiau legate rosu si galben de la casetofon la galbenul din mufa de alimentare, rosul ramanand liber. problem solved

                        sanchiu.

                        Comment


                        • #13
                          Acum ai radiocd-ul conectat si fara contact, nu este nicio problema, merge si asa.

                          Comment


                          • #14
                            da, e perfect. tocmai asa il si voiam conectat, continuu. asa era si inainte, cu singura diferenta ca facusem legatura intre 12+ continuu si 12+ contact pe alimentarea intregii console, si de aici si buba cu aeroterma.

                            mersi inca o data pt posturi.

                            Comment


                            • #15
                              ok, o zi buna!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google