am problema sugerata in titlul topicului. ventilatorul de la aeroterma functioneaza pe alimentare directa, continua, neintrerupta de contact. buba e ca-s patit. am folosit aeroterma la nivelul 1 de viteza si cum e destul de silentioasa la nivelul asta, am uitat-o pornita peste noapte. mi-a terminat bateria [pe care am resuscitat-o, era noua]. dar n-am chef s-o patesc iar.
va intreb inainte sa ma pun sa deschid consola centrala, daca are cumva in mufa de alimentare si fir de curent intrerupt de contact [sa mi se opreasca ventilarea la oprirea motorului], ca sa nu ma pun sa frec plasticile alea de mai multe ori, demontare-remontare. si-asa sunt destul de finute, nu-mi inspira prea multa incredere, n-as vrea sa le frec de prea multe ori. mai bine aflu de la inceput ce am de facut, deschid o data, repar, inchid si gata tambalaul.
a mai patit-o cineva sa-i mearga ventilatia pe "direct"? e tras la mufa si cablu de curent pe contact sau trebuie sa-l trag eu cu mana mea? cam la ce sa ma astept?
exclud varianta sa o duc la service. macar din principiu, n-am chef sa le mai dau bani pentru ceva ce consider ca trebuia sa fie facut ca lumea de la bun inceput. n-am garantie.
LE: era sa uit. desi n-are legatura cu topicul, anexez si urmatoarea: ziceam ca aeroterma mi-a terminat bateria o data. de atunci, led-ul ala ce ar trebui sa fie verde daca bateria e incarcata, e stins. nu vad nici o culoare, e negru in gaurica aia. desi bateria se pare ca si-a revenit, au trecut deja vreo 2 luni de la nefericita intamplare si nu mi-a facut nici o figura. ma mai pot increde in baterie? repet, avea cateva saptamani vechime cand am patit-o sa se goleasca.
va intreb inainte sa ma pun sa deschid consola centrala, daca are cumva in mufa de alimentare si fir de curent intrerupt de contact [sa mi se opreasca ventilarea la oprirea motorului], ca sa nu ma pun sa frec plasticile alea de mai multe ori, demontare-remontare. si-asa sunt destul de finute, nu-mi inspira prea multa incredere, n-as vrea sa le frec de prea multe ori. mai bine aflu de la inceput ce am de facut, deschid o data, repar, inchid si gata tambalaul.
a mai patit-o cineva sa-i mearga ventilatia pe "direct"? e tras la mufa si cablu de curent pe contact sau trebuie sa-l trag eu cu mana mea? cam la ce sa ma astept?
exclud varianta sa o duc la service. macar din principiu, n-am chef sa le mai dau bani pentru ceva ce consider ca trebuia sa fie facut ca lumea de la bun inceput. n-am garantie.
LE: era sa uit. desi n-are legatura cu topicul, anexez si urmatoarea: ziceam ca aeroterma mi-a terminat bateria o data. de atunci, led-ul ala ce ar trebui sa fie verde daca bateria e incarcata, e stins. nu vad nici o culoare, e negru in gaurica aia. desi bateria se pare ca si-a revenit, au trecut deja vreo 2 luni de la nefericita intamplare si nu mi-a facut nici o figura. ma mai pot increde in baterie? repet, avea cateva saptamani vechime cand am patit-o sa se goleasca.
Comment