A Doua Cheie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • A Doua Cheie

    intrebare intrebatoare
    cum resuscitez a doua cheie
    pina acuma o puteam folosi fara probleme dar de vro saptamina nu mai vrea mici batuta cind vreau sa o folosesc martorul antidemaraj clipeste in continu am intors a mai luato de citeva ori dar acuma nu mai vrea nici batuta
    cu cheia principala [cea cu telecomanda ]nu are nici o problema
    ce sa fie cheia defecta [chipul] sau bobina de pe contact
    baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

  • #2
    probabil cip-ul ca fara ala e moarta.
    " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

    Comment


    • #3
      daca era bobina nu ti-ar mai fi recunoscut nici cheia principala (cu butoane). mergi la service la dealer si iti zic aia ce ar putea avea. ma gandesc...nu stiu daca e adevarat, dar s-ar putea sa se magnetizeze, si probabil de aia nu mai recunoaste cip-ul. cum e si cu sim-urile la telefoane, daca s-a magnetizat nu il mai recunoaste.
      sfatul meu e sa nu desfaci tu cheia, intrucat cip-ul la cheia fara butoane se poate pierde foarte usor, fiind foarte mic.
      Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

      Comment


      • #4
        Ai mai folosit cheia la desfacut ceva gen punga de seminte?

        Comment


        • #5
          Incearca sa o desfaci si sa vezi ce e cu cip-ul din interior.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #6
            Cheia cea fara butoane se strica foarte greu. Ma mir ca la tine nu merge. Se poate "resuscita" dar doar daca mergi s-ai faci o diagnoza prin mufa OBD la masina. Poti sa iti cumperi o cheie noua cu cip si sa o programezi in memoria imobilizatorului (UCH). In service o sa te coste ceva,dar iesi mai ieftin la colegii din forum care se ocupa cu asa ceva.

            Comment


            • #7
              Poate va ajuta la ceva vazind aceste imagini
              Attached Files

              Comment


              • #8
                Nu prea am inteles din pozele tale. Ai cumva acel cip in cheie cat si cablajul electronic?
                Daca e asa renunta la cablaj electronic si lasa in cheie doar cipul acela.
                Singura solutie de resuscitare este de a duce masina la o diagnoza cu ddt2000 si sa se rescrie cheia in memoria uch-ului.
                Last edited by tudor-d; 24 April 2009, 20:13.

                Comment


                • #9
                  Desfa cheia defecta si vezi sa fie la locul lui chipul respectiv. Am mai patit-o la o cheie - cazuse chipul din locasul lui si era prea departe sa mai functioneze.
                  GL-22-TOF

                  Comment


                  • #10
                    Si daca cip-ul e la locul lui si alt defect nu se observa, ar trebui luata o noua cheie.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #11
                      bateria cheii ai masurat-o cu un multimetru sa vezi daca mai traieste ?

                      Comment


                      • #12
                        Salut.Pai nu are treaba bateria,deoarece el are probleme la cea de rezerva(cea fara butoane).
                        Mergi la o diagnoza si vezi ce are.
                        Numai bine.
                        Un Logan----YNG-----
                        Numai bine.

                        Comment


                        • #13
                          Poate intre cip si lamela cheii are praf ceva , si nu face contact pe lamela , daca nu.... alta cum a zis si Andrei.
                          , sunt cu ochii pe voi !
                          :thumbsup:

                          Comment


                          • #14
                            nu are treaba lama cheii cu cipul. chipul e activat prin unde radio. nu necesita alimentare cu tensiune de la vreo baterie, se autoalimenteaza cand e scanat rf de transponderul din butucul volanului. verifica sa fie chipul la locul lui si eventual fa o rescriere de cheie la unul din baietii care se ocupa cu asa ceva.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #15
                              AI TINUT CHEIA PE FRIGIDER ? sau pe langa un generator de unde electromagnetice ?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google