A Doua Cheie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ai vizitat cernobalul de curand? tiai uscat pantalonii in cuptoru cu microunde , cu cheia in buzunar?ai deseuri radioactive in beci?

    in pui mei... omu vrea sa afle cum o repara iar ady 26 a postat niste poze cu cele 2chei desfacute... voi intrebati daca aia dac ailalta , nu conteaza cum sa stricat conteaza cum o repara.


    PS: ady daca tot gasesti de toate pe net , ia cautami si mie niste poze mari cu mcvu pozat pe dedesupt adica ``burta`` masini si niste poze cu beyonce toples...

    sigpic

    Comment


    • #17
      O solutie mai buna pt. el:
      Sa cumpere un cap de cheie cu butoane noua si sa o programeze la baieti.
      Ai mai multe avantaje.
      Ai doua chei cu butoane
      Uzezi mai putin butoanele prin folosirea lor alternativa
      Da mai bine la vanzare masina
      Esti mai smecher

      Comment


      • #18
        o sa creada ala ca e de furat cand vede ca nai cheile originale

        sigpic

        Comment


        • #19
          pai ce are serie caroserie pe cheie ?

          Comment


          • #20
            Originally posted by AG 23 YNG View Post
            el are probleme la cea de rezerva(cea fara butoane).
            Scuze ca sunt putin offtopic, dar din ce inteleg eu aici, cand cumperi masina primesti 2 chei din care doar una are inchiderea centralizata, iar a doua cheie e simpla (fara butoane) ?? (eu credeam ca ambele chei sunt la fel, adica cu butoane.)

            Comment


            • #21
              cand cumperi masina primesti 2 chei din care doar una are inchiderea centralizata, iar a doua cheie e simpla (fara butoane)
              asa este

              Comment


              • #22
                niet, mamaie. una e cu telecomanda pt inchioderea centralizata, cealalta e simpla. stupize, stu3.14de

                LE: mai tutupicu, tu postezi de-a naibii inaintea mea? pana sa apuc sa scriu eu, hopa ma trezesc cu post de la tine cu cateva minute mai devreme...
                Last edited by Seba; 13 May 2009, 10:50.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #23
                  Atunci mai astept
                  Oricum pentru aceasta problema cred ca solutia s-a dat deja

                  Comment


                  • #24
                    Exact,nu cred ca mai are rost.
                    Numai bine.
                    Un Logan----YNG-----
                    Numai bine.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Seba View Post
                      nu are treaba lama cheii cu cipul. chipul e activat prin unde radio. nu necesita alimentare cu tensiune de la vreo baterie, se autoalimenteaza cand e scanat rf de transponderul din butucul volanului. .
                      Uite , eu am facut asa : am scos lama aia si normal cipul a ramas in cheie. Am incercat sa pornesc motorul doar cu lama si cu cipul ala undeva foarte aproape de lama, pus chiar pe contact pe acolo. N-a pornit nici neam . Deaia zic ca are importanta cumva sa atinga lama cipul ala, chiar daca nu-i alimentat . Cum a facut contact lama cu cipul ala , am putut porni motorul.
                      Deci unde-i buba?
                      , sunt cu ochii pe voi !
                      :thumbsup:

                      Comment


                      • #26
                        nu stiu eu m-am distrat cu o alarma cu pornire si daca pui cipul sub volan nu-ti trebuie cheie. si e vorba chiar de cipul din cheia fara butoane; cheia cealalta are cipul pe cablaj si nu prea-l poti da jos.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #27
                          Salut,daca cip-ul a crapat singura solutie este una noua .Dar ca sa vezi despre ce este vorba,trebuie sa faci o diagnoza pe imobilaizer.Bafta.

                          Comment


                          • #28
                            am si eu o mica problema... cand mi am luat masina in primire cheia principala(aia cu telecomanda) era stramba... Ea merge foarte usor si in contact si la usi peste tot...dar ma deranjeaza asa la vedere. Se poate schimba lama cheii cu lama celei de rezerva? sau mai bine le zic la aia de la asigurari ca am pierdut o si sa imi dea una noua? ... sau mai bine sa o pastrez asa si sa tac din gura? :P

                            Comment


                            • #29
                              Apropo cat mai costa o cheie cu butoane si setarea ei ca sa fie recunoscuta de catre masina la dealer
                              Opel Vectra A 1995
                              Logan Preferance 2009
                              Logan Editie Limitata 2014

                              Comment


                              • #30
                                Ca sa-ti faci o idee,la mine in oras,in Bistrita,o cheie fara butoane era 2 milioane cu tot cu adaptat la masina,iar una cu butoane 4 milioane.La Brasov,am avut ceva probleme cu alarma,si a trebuit sa-mi fac 2 chei.Am facut 2 chei cu butoane,ghici cu cat?2 milioane ambele.Depinde de Service.La mine in oras,un carlig de remorcare cu montaj cu tot era 8 milioane,in Brasov era 3,5.
                                Last edited by soboBN; 29 June 2009, 23:20.
                                Cumpar volan de Duster

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google