Originally posted by maistoru
View Post
Probleme Placute Ecologice
Collapse
X
-
-
Vedeti aici o solutie pentru a scapa de scartaitul placutelor. http://www.berkebileoil.com/specialt...ucts__page.htm
Comment
-
Un vecin de-al meu a scapat de scartait prin cateva franari mai bruste si usor prelungite - are un peugeot 307 dar si placute de frana Ferodo
acum e foarte multumit nu mai fac zgomot
ideea este ca placutele noi sa copieze cat mai rapid profilul discurilor care au deja uzura (neuniforma - in valuri- valabil la orice masina)
Comment
-
tutupiciu am incercat si varianta asta. rezultate : intradevar imediat dupa numai scartie dar franeaza si mai greu, adica se duce inainte ca si cum ar aluneca. insa in timp isi revine scartaitul.vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !
Comment
-
Daca sunt placutele noi, e bine s le iei prima data cu franari mai usoare.
Maistoru: nu mai pprinde frana bine dupa cateva franari bruste pt ca se supraincalzesc discurile, asa am patit eu cu fostele placute ''de origine'', asta a fost si motivulde le-am schimbat repede, daca trebuia sa franez tare si sa repet fenomenu, nu prea mai aveam frana, exact cum spui ''ca si cum aluneca''. Dupa ce se racesc, isi reveneau (dar oricum nu aveam frana buna).
Poate n-am fost eu atent, ce textura au placutele? Au graunti de metal? Granulatie mica, mare? Sunt negre, gri..etc?
Comment
-
Originally posted by maistoru View Postalex ce funingine sa curat? placutele au fost noi, discul curat si totusi a aparut scartaitul.
Comment
-
Placutele "ecologice" au numele asta fiindca nu mai au azbest in ele. Asta e partea buna. Partea proasta este ca franele cu azbest prind incredibil mai bine decat cele fara. De scartait scartaie fiindca au o textura prea dura (prea multa pilitura de metal) si da, dupa o franare mai dura nici nu mai scartaie, dar nici nu mai prinde frana, fiindca se supraincalzesc placutele, discurile fiind ventilate. Spuneam mai acum cateva zile: cu franele nu-i de joaca. La frane si directie puneti ce-i mai bun, fie ca-s piese de orgine sau nu. Am vazut si trait un accident din cauza unor frane "dotate" cu ieftinaturi care, la o franare de 100 m ne-a oprit in cel fata dupa o rasucire pe drum. Noroc ca am fost doar doua masini pe tot drumul...The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson
Comment
-
Originally posted by JREwing View PostPlacutele "ecologice" au numele asta fiindca nu mai au azbest in ele. Asta e partea buna. Partea proasta este ca franele cu azbest prind incredibil mai bine decat cele fara. De scartait scartaie fiindca au o textura prea dura (prea multa pilitura de metal) si da, dupa o franare mai dura nici nu mai scartaie, dar nici nu mai prinde frana, fiindca se supraincalzesc placutele, discurile fiind ventilate. Spuneam mai acum cateva zile: cu franele nu-i de joaca. La frane si directie puneti ce-i mai bun, fie ca-s piese de orgine sau nu. Am vazut si trait un accident din cauza unor frane "dotate" cu ieftinaturi care, la o franare de 100 m ne-a oprit in cel fata dupa o rasucire pe drum. Noroc ca am fost doar doua masini pe tot drumul...
Comment
-
Da...pe spate franeaza slab, naiba stie de ce nu baga pres ca lumea (bun ca exista si riscu sa inghete spatele si o controlezi ''nu'' sau f prost, dar nici macar cu ABS spatele nu franeaza cum trebuie, abia se incalzesc tamburii pe cand fata frige ca naiba).
Comment
-
eu cel putin asta am sesizat...am cumparat recent un logan nou pe cel vechi l-am vandut si la servici am avut tot loganuri....la concluzia asta am ajuns.....rotile din fata franeaza bine dar spatele parca nu ar frana deloc...in ce sens.....apesi frana la maxim si se duce "ca sania"...daca franau "serios" si rotile din spate se oprea masina instantaneu......adica ingheta la o viteza de 50-60.....este un defect de fabricatie....daca le ceri sa puna frane pe disc si la spate..."le ceri" prea mult......asta este unul dintre defectele loganului...rotile din spate cam "uita" sa "inghete".......dar degeaba faci sesizari....pierzi timpu de pomana......trebe sa moara cativa trebe sa-i dea in judecata trebe sa se dea cazul la tv trebe pe urma sa gaseasca "dacia" un sistem "ieftin" de franare la rotile din spate......asa cum a procedat si cu mult ravnitul si laudatul ABS BOSCH........nu stiu unde or reusit sa-l gaseasca ca daca te uiti prin cataloagele bosch din ultimi 10 ani asa ceva nu gasesti nici sa dai cu paru.....probabil ar fii un hibrid produs exclusiv pentru logan...(sa fie ieftin).......asa cum este si cd-playerul blaupunkt......poti sa cauti in cataloagele blaupunkt pana ti se acreste sufletu ca asemenea cd-player nu gasesti..........mai sunt si alte "repere" pe logan care se pretind a fii de marca dar daca le cauti la firmele respective nu figureaza nicaeri
Comment
-
alex4257 am deja vreo 5000 km cu ele si tot scartaie ;) . nu am ce face decat sa astept sa se toceasca si sa le schimb. nu o sa le arunc atata timp cat mai sunt bune.
repet ca eu nu am logan ( inca? ) dar stiu ca pe spate sunt tamburi. tamburii franeaza mai prost decat placutele iar presiunea in sistemul de franare pe spate este data si de incarcatura de pe puntea spate.vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !
Comment
-
Originally posted by maistoru View Postalex4257 am deja vreo 5000 km cu ele si tot scartaie ;) . nu am ce face decat sa astept sa se toceasca si sa le schimb. nu o sa le arunc atata timp cat mai sunt bune.
repet ca eu nu am logan ( inca? ) dar stiu ca pe spate sunt tamburi. tamburii franeaza mai prost decat placutele iar presiunea in sistemul de franare pe spate este data si de incarcatura de pe puntea spate.
Comment
-
Sistemele de franare nu se fac dedicate decat in cazul masinilor foarte scumpe
Problema ar fi in echilibrarea masei Loganului pe roti...puntea fata este substantial mai grea decat puntea spate, d-aia si repartitorul nu lasa sa franeze prea mult rotile spate.Last edited by darksid3; 30 May 2009, 22:58.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
daca puneau "discuri" pe spate rezolvau toata problema....nu mai trebuia nici un abs ieftin ...dar probabil "costa"...oricum "baietii" au inceput economiile...a disparut butonul cu senzor de la geamul stanga fata..a disparut functia consum instant a computerului de bord .si inca alte mici "repere" cum ar fii vopseaua...pentru cine nu stie la noile modele logan vopseaua este pe baza de apa.....la cele vechi continea o concentratie mai mare de plumbLast edited by darksid3; 30 May 2009, 23:11.
Comment
Comment