Probleme Placute Ecologice

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Asa nod in papura se gaseste la orice...repet, degeaba baga discuri pe spate daca spatele este prea usor raportat la puntea fata. Sunt masini mai puternice care au frane cu tamburi pe spate dar au suspensii independente, greutatea pe roti distribuita mai bine, etc. Loganul daca e condus in limite normale si ai niste cauciucuri bune isi duce indatoririle onorabil...cat despre situatiile extreme, poti sa ai mama ABS-ului si a controlului tractiunii, stabilitatii ca tot te duci in balarii daca esti Schumaher pe sosele
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #32
      Originally posted by alex4257 View Post
      .....vreau sa gasesc si eu in catalogul bosch sistemul "abs" folosit pe logan...
      ...la logan reperele folosite sunt produse special pentru logan...asta-i parerea mea...nu sustin eu ca detin adevarul absolut .
      Sistemul ABS Bosch folosit pe primele Loganuri este 8.0, iar din 2008 8.1.
      ABS Bosch 8.0 era ultima varianta cand s-a lansat Megane 2, deci asta este vechimea sistemului.
      Iar daca spui despre componente ca ar fi speciale pentru Logan esti foarte darnic si nestiutor in ale pietei auto. De exemplu discurile de frana ventilate de pe variantele "superioare" de Logan au fost montate inca de pe Renault 19. Daca te astepti ca o masina "low cost" sa aiba discuri ventilate Brembo si etriere cu 4 pistonase, inseamna ca traiesti pe alta planeta.

      Comment


      • #33
        nu se poate bloca repartitorul de greutate pe pozitia incarcat ca la batrana 1310? asta pentru cine vrea frana eficienta pe spate. care nu va place cu tamburi puneti-va discuri aftermarket precum paulic
        vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

        Comment


        • #34
          Si ce faci cu frana spate, daca atunci cand franezi 70% din greutate se deplaseaza pe puntea fata?
          La ce mai sunt bune discurile atunci?
          Discurile isi au rost, atunci cand nu mai ai discreptanta asta intre cele 2 puncti.
          Si nu este nici un defect de fabricatie, daca ti-ar frana mai tare spate, te-ai duce de-a dura...in parapeti.

          Comment


          • #35
            multumesc ca mi-ati deturnat topicl.
            cezar banuiesc ca nu de prosti pun astia repartitoare de greutate nuh???
            vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

            Comment


            • #36
              alex 425700000 - tu stii cum functioneaza un sistem de franare ? Si de ce franeaza fata mai mult decat spatele ? de fizica ai auzit ? distributia maselor in timpul franarii ......inertie ....
              din nou scri romane fara sa stii ce spui - sorry pt mesaj nepoliticos

              Comment


              • #37
                Originally posted by tutupiciu View Post
                alex 425700000 - tu stii cum functioneaza un sistem de franare ? Si de ce franeaza fata mai mult decat spatele ? de fizica ai auzit ? distributia maselor in timpul franarii ......inertie ....
                din nou scri romane fara sa stii ce spui - sorry pt mesaj nepoliticos
                serios nu mai spune ? atunci la ce s-au mai inventat franele pe discuri la" alte" masini.....daca tot o "dai" cu greutatea masinii pe spate si distribuirea greutatii ?......cat poate sa fie de usor loganul pe spate.?.....ok partea din fata este mai grea dar crezi ca daca aveau "discuri" pe spate nu era o "inbunatatire" a sistemului de franarea.......nu te contrazic...dar "tamburii" sunt deja depasiti....problema la "dacia" este "economia" de costuri.....la 1100 kg cat are loganul per ansamblu ?......si daca era usor (nu contest) spatele crezi ca stricau niste discuri pe spate ?...

                Comment


                • #38
                  @alex: 1. Nu mai da quote la ultimul mesaj, se subintelege ca lui ii raspunzi.
                  2. Stiai ca tamburii sunt cea mai eficienta metoda de franare ( asta, la prima franare, caci dupa se incalzesc extrem de rapid, de aici si lipsa eficientei lor dupa acea prima franare).
                  3. Fa o plangere la VC, sau chiar prin Franta si explica-le nemultumirea ta. Eu unul nu o gasesc fondata. ( Nu zic ca nu mi-ar placea, doar ca sunt inutile pt masina actuala, in stadiul ei).

                  Comment


                  • #39
                    Nu cred ca e un capat de tara faptu ca are tamburi pe spate (daca ne uitam si la ultimul model de Clio, motorizarile 75 resp 100 cp au tamburi pe spate).
                    La Logan, varianta cu ABS nu cred ca mai are repartitor mecanic pe puntea spate.
                    Da, are centru de greutate cam dezechilibrat, cu toate astea frana spate parerea mea e ca nu-si face treaba cum trebuie, adica nu franeaza nici macar cat ar trebui defapt, date fiind masele pe ambele punti.
                    Cel putin asta e senzatia.

                    PS: treaba cu discurile pe spate n-ar fi o problema ca ingheata rotile prea devreme, daca e ABS.

                    Comment


                    • #40
                      da...si eu m-a, lovit de problema asta cu frana pe spate...am fost la itp acum 2 sapt si mi-au zis ca am frana slaba pe spate..numai bn ca trebuia sa fac reviziz de 30k la o sapt..am schimbat placutele, si pe foaia aia care ramane pe bord cand intra in service era scris si echilibrare frana sau ceva de genu...si am vazut ca a dat drumu la un surub de pe puntea spate( scuzati dar chiar am uitat cum ai zice la chestia aia)..pt a ajunge mai mult lichid de frana la tamburi..atata tot...si eu credeam ca da jos roata si ca surubareste p-akolo...
                      Slow & Safe

                      Comment


                      • #41
                        Si la franare simti ceva imbunatatire?

                        Comment


                        • #42
                          sincer..nu e mare diferenta...nici placutele nu le aveam tocite rau...una 50% si una de pe stanga mai mult...dar le-am schimbat pt ca 10-15000 poate nu mai umblu la ea...oricum tipu de la itp mi-a zis ca a trebuit sa foloseasca frana de mana ca nu tinea spatele da nu era chiar asa....
                          Slow & Safe

                          Comment


                          • #43
                            O fi vrut si el o mica atentie ;)
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #44
                              da...si eu m-am gandit la asta... :-))
                              Slow & Safe

                              Comment


                              • #45
                                alex - montarea discurilor de frana pe spate nu este justificata la logan in conditiile date -- adica masa masinii 1000kg si viteza maxima de deplasare 185km/h
                                franarea pe spate (indiferent ca ai tamburi sau discuri) se face doar in conditii de incarcare vehicul (vehicul plin - pasageri + bagaje) - in rest la orice vehicul preponderent franeaza partea fata
                                de la Bosch-avem sistemul de franare pe logan - si cred eu ca nu sunt prosti deloc - s-au gandit bine inainte de a adopta solutia asta pe logan
                                pentru evitare zgomot placute, folositi placute cu material antizgomot pe partea metalica - vedeti placutele de prim montaj ca exemplu pt logan

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google