Problema: zgomot in mers, la puntea fata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema: zgomot in mers, la puntea fata

    BUNA ZIUA, Sunt nou in club si am intrat in speranta ca voi gasi un raspuns la o problema.
    am dacia logan 1.6, si am lovit destul de tare roata stanga fata de o bordura. de atunci am un uruit urat care incepe de pe la 45 km/h si se accentueaza odata cu cresterea vitezii. am fost la mecanici si au descoperit bratul inferior stanga indoit , l-am schimbat dar nu s-a rezolvat problema, din contra, la viteze mici ale masinii si apasare fina a pedalei de frana se aude intrand ABS-ul si de cateva ori chiar s-a aprins lampa de semnalizare a ABS-ului.nu ma pricep la mecanica si mecanicii au spus ba ca poate fi fuzeta, ba telescopil ba nu stiu ce legatura.masina este in garantie dar pentru ca a fost lovita cica am piedut-o. nu prea am chef sa cumpar toate piesele ca sa faca experimente un mecanic pana ii da de cap. va rog ajutor!

  • #2
    e rulmentul spart.
    Fuarte Nervos !!!

    Comment


    • #3
      O cauza poate fi rulmentu (ridic-o pe cric si invarte de roata in gol - vezi daca huruie, apoi trage de ea pe plan vertical si orizonal, vezi daca are joc si incearca sa descoperi sursa jocului, oricat de mic ar fi). Mergi cu ea asa cu 70-80 si scoate-o din viteza sa vezi daca huruie (lasi sa scada viteza pana la 20-30/h).
      De asemenea verifica etrierul, verifica senzorul de ABS (e un cablu care intra acolo in roata/fuzeta, o sa-l vezi).

      Comment


      • #4
        problema

        cand am fost in service, mecanicii au tras de roata, au invartit rotile cu masina suspendata, si au spus ca rulmentul nu are nimic. daca puteti sa-mi spuneti de ce intra ABS-ul la viteze mici, pe suprafata neteda si numai la apasari slabe ale franei. daca apas brusc masina se opreste dar ABS-ul nu se simte ca ar lucra!

        Comment


        • #5
          tatanelu la ce service ai fost???

          Comment


          • #6
            huruit-ul poate fi doar de la rulment. motiv pentru care roata se blocheaza foarte usor la apasare franei ajutata de rulmentul care e gripat/spart, etc.

            alt motiv ar pute fi ertierul sau fuzeta strambe si sa calce prost placutele pe disc, in special cea de pe partea cu pistonasul.
            Fuarte Nervos !!!

            Comment


            • #7
              sal nu ma pricep nici eu foarte bine dar am avut un prieten care a avut o problema asemanatoare la un mercedes mai vechi si a fost la service si iau schimbat aia o gramada de chesti lau rupt de bani si problema tot era pana au ajuns la concluzia ca discul era stramb, se deformase de la soc , dupa la schimbat nu a mai avut nici un fel de probleme, din cauza deformari intra si abs , e cam greu de verificat fa schimb de disc cu un prieten sau poate poti verifica cu o ribla dar la el nu prea sa vazut cu rigla. sal

              Comment


              • #8
                problema

                la dacia service deva

                multumesc
                daca am inteles bine i-mi recomandati schimbarea rulmentului si o verificare initiala a portfuzetei
                Last edited by tatanelu; 21 April 2009, 10:42. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #9
                  verifica senzorul de rotatie al rotii cu pricina, dupa cum descrii tu, da informatie (adica nu da) ca si cum roata ar sta pe loc, deci intra ABS-ul la orice frana.

                  Comment


                  • #10
                    Dupa incident, ai facut o echilibrare a rotilor si o verificare a unghiurilor?
                    Presiunea in anvelope e normala? Janta s-a indoit?
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #11
                      Cum sa pierzi garantia din asa ceva te-ai notat undeva si au zis ca nu mai ai garantie ca nu mai ai garantie?

                      Comment


                      • #12
                        @Radu normal nu se pierde garantia, dar nici nu-ti repara greselile tale pe garantie. Daca are CASCO poate ii prosteste pe aia sa i-o repare.

                        Comment


                        • #13
                          am avut genti din aliaj si le-am schimbat dupa incident pe amandoua, crezand ca ele erau problema. am facut directia inainte de schimbarea bratului inferior, iar la service , dupa schimbare au spus ceva despre unghiul de cadere care nu ar fi ok.

                          Comment


                          • #14
                            da roata jos si vezi sa-ti fie cablul de la abs in stare ok, sau sa nu-ti fie mufa sarita de la locul ei.

                            Comment


                            • #15
                              Deci
                              1. telescop indoit (sunt destul de sensibile)
                              2. fuzeta indoita (daca se poate spune asa) de obicei, in cazuri rare se indoaie putin partea unde intre capul de bara (je a avut acela defect, s-a remediat cu schimbarea fuzetei adica @ 350 lei fuzeta cu tot cu rulment)
                              Loganu' regele taxiurilor.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google