Salut. Problema e in felul urmator: toate bune si frumoase pana pe la 110km/h dupa care intre 110-125km/h se simte o vibratie in podea si un zgomot destul de tare al motorului dupa care de la 125-150km/h dispare vibratia din podea si zgomotul este cel aferent pentru o viteza de 140-150km/h. Stie cineva ce ar putea fi? Am un kiss 1.6 din 2008
Vibratie In Podea La 120km/h
Collapse
X
-
verifica-ti sistemul de prindere al esapamentului si esapamentul, ar trebui sa se auda si in treptele inferioare la turatii mai mari, sau cand ajtinge o frecventa de rezonanta, sigur e ceva desprins, daca nu amortizoare, bieleta, cred ca e ceva desfacut, poate chiar scutulLast edited by mdi_pro; 23 April 2009, 20:36.
Comment
-
Chiar daca il verifica, turatia la care incepe vibratia este in jur de 3500 rpm - intra in rezonanta esapamentul datorita subdimensionarii camerei de detentie (parca asa era) in ideea unui consum mai mic.
In afara de schimbarea esapamentului (cu altul, nu identic) alta solutie este antifonarea podelei si a pedalierului.
Comment
-
este foarte probabil de la esapament
eu ti-as recomanda un control la service al fixarii esapamentului pe galeria de evacuare - e acolo o articulatie 'elastica' un manson de etansare special care nu-si face bine treaba datorita montajului incorect (strangere neconforma suruburi fixare) - nu lucreaza bine aceasta articulatie
dar nu uita si de sfaturile colegilor de a verifica toate fixarile esapamentului si sa nu fie pe undeva pe sub masina vreo atingere (talonare ) esapament de ceva ....
BAFTA !!!
Comment
-
am fost la revizie de 1 an si mi-au spus ca " asa face toate" In schimb mi-au schimbat pinion pompa ulei + semering+ kit distributie ca incepuse sa de umezeasca cu ulei capacul de la distributie si acum am constatat ca pe la 120 tot la fel face ba mai rau pe la 140-150 am vibatii destul de puternice in volan Ce-i de facut acum? tre' sa ma duc cumva sa-mi facca echilibare +geometrie? ca inainte de revizie nu facea. Cand lucrau la masina au dat ambele roti fata jos
Comment
-
incearca sa le faci o reechilibrare la un atelier bengos si foloseste pe fata la masina pneurile care au masele de echilibrare f mici (5-10 g) (oricum nu amesteca pneurile fata cu cele spate pt ca dupa 10000 de km au deja diferenta de masa intre ele, prin uzura pneu)
Presiunea in pneuri ai verificat-o vreodata de cand ai luat masina ?
Comment
Comment