Vibratie In Podea La 120km/h

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Pt Daxcrapu,nu trebuie facuta geometria daca nu s-au demontat capetii de bara de pe bielete si nici daca s-au desfacut capetii din fuzeta.In dr trebuia data roata jos ca sa se poata schimba distribuția,dar in stg nu stiu de ce au dat-o jos,poate s-au uitat la placute,cine stie!!.Geometria se face cand se schimba bieletele,capetii de bara sau amandoua si cand schimbi bucsele la brat.Cand se schimba bucsele la brat nu se modifica asa mult unghiul dar nu mai e la fel ca inainte pt ca nu se mai baga exact la fel bucsele in brat ca si cum au fost cele vechi bagate.Poate-s bagate bucsele-n brat putin mai inainte sau poate putin inapoi.Am lucrat in domeniu si stiu sigur asta.

    Comment


    • #32
      ms de explicatii

      Comment


      • #33
        Salut!As vrea sa te intreb daca trepidatia se transmitea si in volan!Eu am 43000 si ma confrunt cu problema asta in jur de 130km/h.Nu am facut nici o echilibrare pana acum,anvelopele par uzate uniform(verific presiunea constant si de 1 an le umflu dupa specificatiile fabricantului 2 F si 2.2 S),nu pot sa zic ca nu am luat cateva gropi,la revizia de 40000 mi-au spus ca directia e ok si cel mai important e ca nu stiu de cand a aparut pentru ca nu ating foarte des viteza aceasta.mi-e teama ca o echilibrare a rotilor le-ar zapaci si mai tare pentru ca nu stii peste ce "mesteri" dai

        Comment


        • #34
          Daca zici ca ai o vibratie la o anumita viteza, 90% sunt roti dezechilibrate. Nu-ti recomand Shama Auto...in resti poti sa le echilibrezi oriunde vrei. Mai nasol de atat nu poate fi. In 43.000 km trebuia sa le echilibrezi de cel putin 2 ori la ce drumuri avem
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • #35
            Multumesc pentru raspuns!Intreb retoric si eu acum:cand te duci la o revizie de ce mama masii nu includ si ei in tot tacamul si o verificare a rotilor daca oricum e o problema care apare frecvent, pentru ca daca este unul ca mine care merge cu 130 odata la nu stiu cat timp, nu-si da seama ca are rotile dezechilibrate decat atunci cand or sa fie varza!O sa incerc sa le echilibrez dar cum am mai spus si mai devreme tare imi este teama ca dau peste niste "genii" in ale echilibratului.Inca odata multumesc pentru raspuns!Sanatate si roti echilibrate!!!

            Comment


            • #36
              Vibratiile la mine se transmit in volan pe la 145-150 cel mai probabil trebuie sa fac o echilibare

              Comment


              • #37
                Cand apare vibratie la o anumita viteza a ROTII (nu turatie) sigur e problema de echilibrare. Trebuie echilibrate.
                Toate cele bune...
                Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google