Cod Eroare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cod Eroare

    In urma unei analize pe tester mia dat codul de eroare 2504 Sonda lambda(banc 1, senzor 1) Intrerupere/Scurtcircuit.Cine i-mi poate spune daca e prima sonda(aia verde) sau cealalta sonda lambda de desupt de la catalizator?

    Chiar nimeni nu stie?
    Last edited by mihaitanica; 24 April 2009, 18:09. Reason: Automerged Doublepost

  • #2
    Testarea a fost facuta cu CLIP?
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #3
      Cum adica cu CLIP ?

      Comment


      • #4
        CLIP e programul original de la DACIA si se gaseste doar in service-uri. Ce se foloseste de altcineva in afara de serviceurile autorizate este DDT 2000 si ala poate sa mai dea erori uneori daca nu este ultima versiune. Seba intreba cu ce program si unde ai facut testul?
        fara linkuri externe

        Comment


        • #5
          andrei era cel care intreba )
          daca ai curatat-o si nu mai da eroare inseamna ca stii care din ele e defecta...eventual inlocuit sau las-o asa daca mere.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #6
            Daca zice ca e bank 1 senzor 1 inseamna ca e cea dineaintea catalizatorului. Bank 1 (loganul are un singur bank pt ca nu e motor in "V", senzor 1 - primul senzor )

            Comment


            • #7
              Asa ar trebui sa fie, dar daca a fost facuta testarea cu alt program, mai se invereseaza uneori datele erorilor.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #8
                Deci e posibil sa nu fie prima sonda ar putea fi a doua?Dar am puso de doua ori pe tester si a dat aceeasi eroare.

                Comment


                • #9
                  scoate cablul de la prima si vezi daca da aceeasi eroare. eu zic ca prima e sonda in cauza. pe de alta parte, verifica atent galeria de evacuare, sa nu ai fisuri, ca atunci iti da sonda defecta, cea ce e un defect fals in cazul mentionat.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #10
                    Salut,daca testul nu este facut cu Clip poate are alt protocol si codul de eroare pe care ti-l da poate sa fie pentru senzorii de la filtru de particule.Sonda lamda este pe evacuare .Scoate mufa ei si vezi daca defectulse leaga de ea

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google