Turatie Marita

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turatie Marita

    Buna ziua,
    Ma confrunt cu urmatoarea problema : cand apas acceleratia masinii (Logan 1.4)se mareste turatia la 2000 chiar 3000 ture si scade apoi foate lent la normal 3-4 miunute. Am schimbat servomotorul dar se intamla la fel. Trebuie cumva resetat softul ? cum se face asa ceva Va rog sa ma ajutati, multumesc .

    Radu

  • #2
    poate fi senzorul de turatie sau mai poate sa fie de la cablul de acceleratie.
    Welcome to the Club, We Have Jackets !

    Comment


    • #3
      mai degraba cablul de acceleratie. daca senzorul de la motor da rateuri, mai degraba moare la ralanti decat sa accelereze. senzorul de temperatura apa se mai poate sa dea rateuri si sa creasca turatia, dar chiar in halul asta, m-as mira....vezi sa nu se agate cablul de acceleratie. eu pe ala il banuiesc in prima faza.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #4
        Da-i o talpa scurta/brusca la podea, apesi brusc si lasi cat de rapid posibil acceleratia, daca turatia revine repede la ~700 rpm e de la cablu de acceleratie.

        Comment


        • #5
          desi eu nu am benzina am vazut si eu treaba asta la un MCV 1.6 16V.

          exact aceeasi cheste avea si am apasat acceleratia brusc si tot asa facea.
          sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

          Comment


          • #6
            Vezi sa nu fie urmatoarea problema:
            Colectorul de admisie (cel din plastic este din doua bucati lipite) - este posibil ca aceasta lipitura sa nu fie corect facuta si sa ai priza de aer fals pe la aceasta imbinare - tinand cont de faptul ca ai schimbat motorasul de reglaj aer pentru relanti de pe corp-clapeta.
            Deobicei zona nasoala este chiar sub corpul clapeta

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google