Turbina-intercooler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    o sa-mi fac timp si ma duc iar peste ei...clar ei stiau de cand au schimbat furtunul care este cauza dar...

    Comment


    • #32
      poate explica cineva mai detaliat cum se manifesta o turbina defecta?
      daca se poate un raspuns cat mai complex ..multam fain
      Mai bine taci si doar pari prost .. decat sa vorbesti si sa inlaturi orice indoiala !!!

      Comment


      • #33
        In primul rand nu mai trage motorul si scoate mult fum negru. Poti avea "norocul" sa o ia motorul pe ulei si sa-l distrugi. (asta daca se rupe axul spre admisie si uleiul pentru ungerea lagarului se duce in admisie)

        Comment


        • #34
          astazi am schimbat filtru de aer si am observat ca pe furtunul care pare sa vina de la intercooler(cel de deasupra), langa colier, sunt ceva pete de ulei. sa imi fac probleme? am 60 000. am mai strans colierul putin. consum de ulei in limitele normale, de tras trage bine, fum decat la dupa 4000 rpm. ulei aral 5w40 (il schimb zilele astea-posibil necomform??-urmeaza sa pun elf 5w40)
          Last edited by tavinush; 25 February 2012, 21:32.

          Comment


          • #35
            am avut un clio 1.5 dci 70 cp.facut pt nemti.singurul dezavantaj era ca avea consumul cu 0.5%mai mare decat cel de 85 cp(in carte).dupa 1500 turatii se auzea turbina .am dato la 140000 km(masina servici).buna masina.miam batut joc de ea(ulei schimbat la40000,distributie 85000,)de mancat ulei-1L la15000.la 60000 sa lasat motorul.de la 8% A SCAZUT LA 6%-6.5% oras cu ac.daca mergeam batraneste 5-5.5%.nu am avut nici un fel de problema cu turbina sau pe partea aceasta. de la 60000 km am avut o schimbare radicala in mersul ei.ulei pe la coliere f.f.putin

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google