Am si eu o nelamurire...sunt posesorul unui logan DCI 70cp masina inca este in garantie , intre turbina si intercooler exista un furtun care cu ceva timp in urma l-am schimbat(pt. ca incepuse sa curga pe la un senzor) cei de la service l-au schimbat pe garantie dupa lungi negocieri cu ei(eu sustineam ca imi dispare uleiul si ei ca nu are cum sa se duca pe acolo atata ulei).Acum dupa vro 1000km m-am uitat mai atent sa vad daca mai curge pe undeva nu de alta da iese din garantie masina si surpriza curge exact de unde iese furtunul din turbina si se duce spre intercooler...am desfacut colierul de la furtun si am observat mult ulei pe furtun(mult ulei).Intrebare stie cineva daca este normal ca pe acest furtun dintre turbina si intercooler sa fie ulei?Nu de alta da la service mecanici or sa spuna ca si prima data "asa trebuie e normal".
Turbina-intercooler
Collapse
X
-
-
Din cate stiu eu, este normal sa apara o cantitate infima de ulei acolo , asta datorita ungeri turbinei , dar nu "mult" cum zici tu . Ai mai verificat nivelul de ulei din motor? Completezi des? Din ce zici tu , si daca cumva nu gresesc este posibil sa ai probleme cu turbina., sunt cu ochii pe voi !
:thumbsup:
-
Daca curge ulei din tubulatura e clar ca turbina e gata. Fuga la service cat mai ai garantie!
Comment
-
Si daca tot schimbi turbina fa si o sesizare scrisa pentru ca s-ar putea sa o schimbi de mai multe ori
intereseaza-te ce garantie are turbina ca piesa de schimb pentru ca daca iesi din garantie cu autoturismul - poti inlocui turbina pe garantia ei (ca piesa)
Comment
-
da...dar la dacia service cand te duci cu o problema ei te flituie cu clasica lor vorba "asa trebuie sa fie la toate e asa" m-am certat cu ei pana mi-au schimbat furtunul ala...la 10000km cand m-am dus la revizie le-am zis de el("il schimbam la 20000km" au zis ei)dar pana la 20000km eu completam ulei la cateva mii eu pun ulei pt. ca scade aproape de jumatate(intre min si max) acum o fi normal sa curga pe acolo si cu cine am mai vb mi-au mai zis ca au balta de ulei pe acolo dar de completat ulei....nu clar la mine se duce uleiul in intercooler
Comment
-
Nu te certi cu nimeni - soliciti la receptie un formular de sesizare in garantie in care descrii cu cuvintele tale fenomenul - ii pui sa-l semneze, sa-l inregistreze si pastrezi un exemplar (char daca nu vor sa faca nicio interventie pe auto) ei sunt obligati sa dea curs sesizarii tale si sa-ti solutioneze problema - si inca un pont tare: fa-ti o programare la service prin Vocea Clientului si spune-le si lor ce problema ai. Cei de la Voce nu-i vor lasa pe cei de la service in pace pana nu-ti rezolva reclamatia, chiar daca te trimit la un moment dat si la alta unitate service (UZINA DACIA - tine totusi la imaginea de marca sper deosebire de unele ateliere service care presteaza munca in sila de client)
BAFTA
Comment
-
POVESTE VECHE MARCA RENAULT (fiablitate redusa pentru acest model de turbina si acest tip de motor - vine de la o racire precara a palierelor de lucru ale turbinei ce duce rapid la pierderea etanseitatii) o regasesti cred si intr-un forum Renault
Prietenul meu a patit acelasi lucru la vreo 3500 km (innebunise)
Comment
-
da, exact. si de idioti ce sunt, renault face in continuare clio dci85 si megane dci85 sau dci105, nu? ce noroc pe ei ca in strainezia merge loganul si renoul dizal, numa la noi nu. mai, sigur nu tara asta si tot ce tine de ea nu e cumva de vina?Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
ba da...eu din cate stiu la modelele mai vechi (primele modele de dizal)turbina cand se strica iti tragea tot uleiul din baia de ulei...asa le-am zis eu cand am fost cu masina in service iar ei mi-au spus ca "aia era o greseala de fabricatie si s-a rezolvat nu mai e asa turbina acum" daca stie cineva sa ma corecteze...
Comment
-
La orice turbodiesel cand se duce turbina ia uleiul din baie si il duce ori in intercooler ori in evacuare-depinde unde cedeaza. Daca iti schimba turbina o sa trebuie spalat si intercoolerul. Vezi sa nu uite meseriasii! Multa bafta!
Comment
-
Originally posted by tutupiciu View PostSi daca tot schimbi turbina fa si o sesizare scrisa pentru ca s-ar putea sa o schimbi de mai multe ori
intereseaza-te ce garantie are turbina ca piesa de schimb pentru ca daca iesi din garantie cu autoturismul - poti inlocui turbina pe garantia ei (ca piesa)
Comment
Comment