Turbina-intercooler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    De curand am si eu o problema cu pierderea de ulei -sincer nu am verificat pe unde dispare dar lipsesc cam 500 g , presupun ca s-au dus in intercooler ... va trebui sa desfac tubulatura si sa verific cred ca e o pierdere la partea de admisie daca ar fi la ceva pe evacuare ar trebui sa iasa fum sau sa se vada depuneri pe toba de esapament - nu e exclus sa am probleme si pe o parte si pe alta - oricum la mine e in stare incipienta, pana acum nu am constatat pierderi - folosesc ulei Castrol Magnatec 5w40 de la primul schimb - si recunosc ca mai bag si piciorul ...dupa nevoi.
    http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

    Comment


    • #17
      Adrian - mai intereseaza-te te rog - piesa in sine, e purtatoare de garantie si n-are legatura cu masina de asemenea ai garantie si la manopera in service- La un PC nu e la fel ?
      Eu unul am schimbat la service transmisia dupa ce autoturismul iesise din garantie pentru ca o mai schimbasem odata cu cateva lunui inainte - piesa avea garantie 1 an iar eu o schimbasem de 3 luni

      Comment


      • #18
        Eu stiu ca asa este legea. Lucrez in domeniu. Garantii pe marcile VW Audi

        Comment


        • #19
          Voi oricum nu respectati legea romaneasca ... in materie de garantii

          Comment


          • #20
            Nu este adevarat. Trebuie sa se respecte legea tarii in care se comercializeaza produsul, indiferent de tara de provenienta. Sa nu-mi spui tu mie ca daca iti iei un tv, si-ti pica sa zicem sursa, si ti-o schimba in garantie, inseamna ca la acea sursa mai ai inca 2 ani de garantie. Sursa va iesi din garantie odata cu televizorul. Asta e legea romaneasca.

            Comment


            • #21
              Originally posted by bobb View Post
              Am si eu o nelamurire...sunt posesorul unui logan DCI 70cp masina inca este in garantie ,
              Cati km are masina?

              Comment


              • #22
                20000km...dar problema am observato pana in 10000km

                Comment


                • #23
                  La 20 000 deja ai probleme cu motorul,e ceva ciudat,eu am acelasi tip de motor ca al tau de 70cp si cu presiune mai mare in pompa de injectie si turbina(avand 90cp) si peste 38000km si merge excelent,consum mic(ca in prima zi,neschimbat),ulei nu papa si plus de alta vede si turatii de 3000rpm-4000rpm destul de des,cu toate astea nu am schimbat nimic la motor de cand am masina.

                  Comment


                  • #24
                    mda...asta este nu am avut noroc de masina buna...sti cum se spune "ai nimerit o masina facuta pe o banda de alcoolisti"

                    Comment


                    • #25
                      Imi pare rau, si oricum am mai auzit de problema asta la motoarele 1.5dci cu pierderea de ulei pe la racorduri acolo la furtune si culmea ca numai pe logan.

                      Comment


                      • #26
                        Adicata, Salut !
                        Hai sa o luam logic:
                        1.- Sunt in ultima zi de garantie cu masina;
                        2.-Vin si schimb sa zicem turbosuflanta
                        3. Tu vrei sa spui ca in ziua urmatoare aceea turbosuflanta a iesit din garantie odata cu masina ? - pai nu le dau in cap cu ea ?
                        4. Piesa in sine (mai ales daca are o valoare) este insotita de un certificat de garantie care trebuie respectat (6 luni, 1 an, 6 cai...) - n-ai vazut ca mai nou pentru produsele de consum mai scumpe este impusa garantia de 2 ani indiferent de ce scrie producatorul in certificatul sau ? Vezi - legislatia in materie privind protectia consumatorului...
                        5. In plus manopera este purtatoare de garantie (minim 3 luni de zile din cate stiam) - daca mecanicul a montat gresit turbina si se strica dupa ce iesi la 3 zile din garantie cu masina (din vina lui) ce faci ? - Accepti iesirea din garantie a tuturor componentelor si a manoperei aferente ? - nu le dai iar in cap cu piesa ? (in materie de drept civil cred ca se cheama viciu ascuns pt care raspunzi material - vorbesc de service)
                        EU am schimbat piesa purtatoare de garantie dupa ce masina iesise din garantie in speta transmisie pe fosta mea 1310 - ce exemplu sa-ti mai dau sa te conving ?
                        AAH !? ca sunt ei escroci ? Asta e partea a doua - profita de nestiinta clientului - eu as merge la service pregatit cu nr de tel al OPC pentru un caz ca acesta.
                        Nu comparam un TV cu o masina. Masina are peste 5000 de repere distincte.

                        Comment


                        • #27
                          ai dreptate tu tutupiciu ...dar la noi...va spun eu cand o sa ajung la service ce mi-au spus...dar si eu cred la fel ca din moment ce masina o sa iasa din garantie (sfarsitul lui August) ei nu mai raspund pt. piesa schimbata(asa cred)...

                          Comment


                          • #28
                            Bob imi pare rau pt problema ta e nasoala mai ales ca daca nu esti atent poti ramane fara ulei si pa, pa - motor
                            Poate are cineva o idee mai buna pentru bobb ?

                            Comment


                            • #29
                              Ok, si chiar daca e sa iasa din garantie destul de curand , nu poti merge sa-ti schimbe turbina? Oricum nu poti merge asa cu ea. Si daca zici ca deja ai schimbat o data teava aia , sunt convins ca ei stiu deja care-i buba la tine , dar se fac ca nu stiu. Ce naiba ca ai prea putini km facuti cu masina , iar problema este destul de naspa.
                              Si daca nu te intelegi cu cei din orasul tau , faci un efort si mergi in alta localitate .
                              , sunt cu ochii pe voi !
                              :thumbsup:

                              Comment


                              • #30
                                Deobicei cand sunt pierderi de ulei la turbina cauza ar trebui sa fie turbina defecta si trebuie sa ti-o schimbe cu alta noua.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google