Trepidatii ale motorului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • care-i tamponu' ala doar de la cutie? se poate vedea / verifica usor?
    nu bieleta antirasucire cutie - motor.

    Comment


    • este softu'. este posibil sa mai fie o vibratie tehnologica, amplificata de suporti slabi (se "inmoaie" la scurt timp dupa fabricatie), o rezonanta.

      Comment


      • Salutare,

        Pana la urma ar trebui resoftat calculatorul de injectie?
        Dar eu am alt calculator,UCH si contact de la un alt logan Laureate 1.4 MPI 2006 si as putea sa le schimb sa vad ce se intampla,cand voi avea timpul necesar.
        Cumva in 2006 1.4 era Euro 3?

        Comment


        • Cumva in 2006 1.4 era Euro 3?
          Pana prin vara, iunie parca.

          Comment


          • Salutare,

            Si daca pun calculatorul de pe loganul din 2006 care s-ar putea sa fie cu soft Euro 3 nu va fi afectat catalizatorul?
            Fiindca calculatorul de pe masina este cu soft Euro 4 atata timp cat masina este Euro 4.

            Comment


            • Originally posted by mario84 View Post
              Cumva in 2006 1.4 era Euro 3?
              Inclusiv iulie 2006.
              Un fost coleg de sevici si-a luat-o fix la o luna dupa ce am luat-o io (iunie 2006)
              Cred ca de-abia din august-sept. au intrat pe euro 4, mai exact de cand au bagat butonu' la desch. portbagaj si eleronu' spate.
              Last edited by Kojak; 12 March 2014, 10:43.

              Comment


              • Salutare,

                Inseamna ca ala din 2006 ii Euro 3 ca avea portbagajul cu deschidere la cheie,iar al meu care a fost fabricat in tomna lui 2006 si are buton la portbagaj ii Euro 4,l-am cumparat in ianuarie 2007 si am fost printre primii care au avut "placerea" de a plati taxa de prima inmatriculare

                Comment


                • exact. din septembrie 2006 incolo poti fi sigur ca e euro 4.

                  oricum, vezi ca e trecut si pe talon, cel mai bine verifici acolo.
                  Last edited by Kojak; 12 March 2014, 17:38.

                  Comment


                  • Salutare,

                    In cazul in care schimb UCH+Calculator+Contact o sa am probleme cu calculatorul de la airbag?

                    Comment


                    • Salutare,

                      Dar catalizatorul este la fel la cele doua macini despre care am vorbit mai sus,din 2007 si 2006?

                      Comment


                      • Salutare,

                        Imi poate spune cineva daca catalizatorul de Loganul Laureate 1.4 MPI din iunie 2006 care se spune ca este Euro 3 este la fel cu cel de la Loganul Ambiance 1.4 MPI din toamna lui 2006 care este Euro 4?

                        Mersi.

                        Comment


                        • Ar trebui sa fie acelasi.Catalizatorul nu face decat sa transforme monoxidul de carbon in dioxid de carbon si apa.Norma de poluare se calculeaza dupa cantitatea de co2/km,asa canu vad de ce ar modifica catalizatorul.Asta e doar o parere!

                          Comment


                          • Intre euro 3 si euro 4 la benzina e o diferenta foarte mica. Cele euro 4 optimizeaza amestecul de aer/benzina mai bine pana cand se incalzeste motorul de obicei cu inca o sonda lambda.
                            Deci catalizatorul e acelasi.
                            o/____\o
                            (i)
                            .........

                            Comment


                            • Salutare,

                              Multumesc pentru pareri,o sa incerc sa schimb toata coloana de evacuare,pentru ca toba din mijloc a fost sudata si asa de doua ori si la imbinarea din fata si la cea din spate pentru ca s-a rupt,si poate are vreun efect in mersul motorului care si acum are trepidatiile de care am tot vorbit.

                              Comment


                              • Trepidatie Motor

                                am un logan din 2009 1.4, 75 cp, cand plec de pe loc fara sa o turez la relanti imi trepideaza si se aude un zgomot la motor, asta mi se intampla si in viteza a doua, a treia la turatii intre 1000 si 1500, stie cineva ce ar putea fi???

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google