If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
O mica problema. La revizia de 1 an ce-i de la service mi-au uns cablul de acceleratie si mi-au curatat motorasul "pas cu pas".
Dupa chestia asta la turatie constanta (2700 RPM) in treptele superioare(mai mari de 3) se simte o usoara trepidatie a motorului. Sau mai bine spus un mers "in valuri". Turatia nu variaza este constanta dar la mers se simte.
Apa in benzina cumva? Sau alta explicatie.
Si la mine trepideaza la fel, dar la mine uneori prezinta si fluctuatie la relanti chiar nu stiu care o fi cauza ... iar cand e rece si pornesc motorul sta turata cateva minute la 1500rot/min
la mine uneori prezinta si fluctuatie la relanti chiar nu stiu care o fi cauza ... iar cand e rece si pornesc motorul sta turata cateva minute la 1500rot/min
Dupa pornire calculatorul sesizeaza gradul de incarcare al acumulatorului si comanda cresterea turatiei(daca acumulatorul este 1/3 sau1/2 descarcat) astfel alternatorul debiteaza mai mult curent si dupa ce pragul de alerta (privind tensiunea acumulatorului) a fost depasit (se incarca spre 100/100)turatia scade la valoarea normala de relanti(500).Este ceva normal,...anormal este daca se depaseste 1500 rotatii cu motorul rece dupa pornire si transmisia debreiata.
omul destept invata din greselile altora,omul mediocru invata din greselile lui iar omul prost nu invata niciodata!
Ralanti de 500 nu mai au nici motoarele diesel. turatia nominala e de 750rpm +/- 25rpm. la valoarea asta adaugi corectia de sarcina, dar motorul nu trebuie sa depaseasca 1100-1200rpm la ralanti. e normal sa porneasca la 1500rpm si-n cateva zeci de secunde trebuie sa scada spre 1000. daca sta mai mult la 1500, probabil senzorul de temperatura lichid racire e decalibrat sau are contactele aiurea.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Scuze AI DREPTATE am fost indus in eroare de inscriptionarea turometrului de la Logan de la 0 la 1000...Si am mai aflat ca este gradat complet fara nici o logica intre 0-1000 si de aceea acul sta la jumatatea distantei dintre cele doua gradatii dar testerul arata valoarea pe care ai spus-o tu.Treaba romaneasca facuta de straini ptru romani.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment