daca e originala e rupta sigur.
Trepidatii ale motorului
Collapse
X
-
nu e de la bieleta antirasturnare....am aceeasi problema ca a lui mario 84 si nu am rezolvat nimic in legatura cu ea...
am verificat si inlocuit tot ce se putea....singura problema ramasa in discutie ar fi legata de scaunul vreunei supape care nu mai inchide bine...cu toate ca la mine face de cand e noua.
din cauza asta face si in frana de motor...nu numai in sarcina...si doar la 2000 2200 ture.
Comment
-
am avut si eu probleme cu tremuratul,am schimbat tamponul flexibil motor dreapta,imi cursese ulei din el .
Comment
-
La dci e tampon hidroelastic, la 1.4 mpi pe dreapta e tampon flexibil si daca se uzeaza cauciucul, aproape ca nu-ti dai seama. Si sa-l schimbi doar ca sa vezi daca el era cauza vibratiilor, nu prea merita, deoarece e foarte scump. Sunt si turcisme gen ETS, la 150 lei/bucata. Cat dai, atat si tine.
M-am confruntat eu recent cu trepidatii usoare la relanti, schimbat bieleta antibasculare si s-a facut liniste (cat aliniste poate fi de la un mpi galagios ). Daca se manifesta si in mers, aproape sigur e bieleta antibasculare.
Problema care poate sa apara cand mergi multi km cu bieleta aia varza, e ca se duce si tamponul dreapta din cauza vibratiilor. Scenariu nasol. Din dezmembrari nu as sfatui sa cumpere cineva tampoane, pot fi mai uzate decat cele de pe masina proprie.Last edited by mr.K; 29 August 2013, 12:17.
Comment
-
Aiurea; si la benzinare tamponul dreapta, e de tip hidroelastic.
La 1.4 mpi nu e hidroelastic. E un schelet metalic si cu niste cauciuc pe el.Last edited by mr.K; 29 August 2013, 12:41.
Comment
Comment