Trepidatii ale motorului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    daca e originala e rupta sigur.

    Comment


    • #92
      nu e de la bieleta antirasturnare....am aceeasi problema ca a lui mario 84 si nu am rezolvat nimic in legatura cu ea...
      am verificat si inlocuit tot ce se putea....singura problema ramasa in discutie ar fi legata de scaunul vreunei supape care nu mai inchide bine...cu toate ca la mine face de cand e noua.
      din cauza asta face si in frana de motor...nu numai in sarcina...si doar la 2000 2200 ture.

      Comment


      • #93
        @mario84, ar mai putea fi tamponul in care se sprijina motoru, care se monteaza atat pe caroserie cat si pe chiulasa-capac ...
        ​​​​​​

        Comment


        • #94
          daca e la 2000-2200 este "asa face toate" si este din soft! inclusiv de la doc. acum pe softul racingcode nu mai am intreruperea aia!

          Comment


          • #95
            Eu zic sa inceapa verificarea cu bieleta antibasculare.
            Daca e vreun tampon motor, sunt mai scumpe, cel putin ala din dreapta masinii.

            Comment


            • #96
              am facut deja toate aceste acum vreo 30.000km. am schimbat tampoane, bujii, fise, bobine, mpp si facea fix la fel. cand am schimbat softul tremurul a disparut!

              Comment


              • #97
                ce soft aveai ? si ce soft ai bagat acum ?
                sigpic

                Comment


                • #98
                  doc (dimsport) si acum am racingcode, de la sebastian. este softul "universal" ca la doc. pretul este ceva mai mare, dar mie cel putin mi se pare ca a meritat.

                  Comment


                  • #99
                    am avut si eu probleme cu tremuratul,am schimbat tamponul flexibil motor dreapta,imi cursese ulei din el .
                    http://www.loganclub.ro/forum/album.php?albumid=910

                    Comment


                    • La dci e tampon hidroelastic, la 1.4 mpi pe dreapta e tampon flexibil si daca se uzeaza cauciucul, aproape ca nu-ti dai seama. Si sa-l schimbi doar ca sa vezi daca el era cauza vibratiilor, nu prea merita, deoarece e foarte scump. Sunt si turcisme gen ETS, la 150 lei/bucata. Cat dai, atat si tine.

                      M-am confruntat eu recent cu trepidatii usoare la relanti, schimbat bieleta antibasculare si s-a facut liniste (cat aliniste poate fi de la un mpi galagios ). Daca se manifesta si in mers, aproape sigur e bieleta antibasculare.
                      Problema care poate sa apara cand mergi multi km cu bieleta aia varza, e ca se duce si tamponul dreapta din cauza vibratiilor. Scenariu nasol. Din dezmembrari nu as sfatui sa cumpere cineva tampoane, pot fi mai uzate decat cele de pe masina proprie.
                      Last edited by mr.K; 29 August 2013, 12:17.

                      Comment


                      • La dci e tampon hidroelastic, la 1.4 mpi pe dreapta e tampon flexibil .
                        Aiurea; si la benzinare tamponul dreapta, e de tip hidroelastic.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Aiurea; si la benzinare tamponul dreapta, e de tip hidroelastic.
                          Poate o fi la 1.6 16 V.
                          La 1.4 mpi nu e hidroelastic. E un schelet metalic si cu niste cauciuc pe el.
                          Attached Files
                          Last edited by mr.K; 29 August 2013, 12:41.

                          Comment


                          • ala original are "coarnele" de jos tot hidroelastice.

                            Comment


                            • Din cate stiu tot hidroelastic este; e adevarat ca are alta forma decat cel de la dci si 16v.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • Si cu toate astea nu se cheama tampon hidroelastic, precum cel de 1.5 dci.
                                Oricum ar fi, ala original de dci e mult mai ieftin decat cel de 1.4 mpi. Avatantaj dieselarii.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google