Trepidatii ale motorului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutare,

    Vreau sa va multumesc ptr. sfaturi,dar din cauza timpului nefavorabil nu am reusit sa verific numai tamponul din dreapta sus,care nu are acele "coarne hidroelastice) rupte sau cu scurgeri de ulei(din cele spuse mai sus am inteles ca acel tampon are in acele coarne camere cu ulei?!)
    Totusi acest tampon are in partea de sus o distansta de 5 mm intre cauciuc si fier(vezi atasament) si in stanga si in dreapta,dar nu sunt sigur daca aceasta este uzura sau asa ar trebui sa arate?

    @razvanamza,apropo de acele 2000-2200 si a mea mai avea mici trepidatii care se simteau in sensul ca exact acolo nu mergea motorul perfect rotund,dar acum sunt mult mai pronuntate(si mai cu seama ca le simt si altii pasageri nu numai eu) si pornesc de la 1800 pana la 2700 cu preponderenta in zona 2000-2500,de aceea as vrea cateva detalii daca se poate despre softurile de care vorbeai,de unde le cumperi si cum se implementeaza,cu ddt2000 se poate?

    Multumesc.
    Attached Files

    Comment


    • da...da si eu as vrea...detalii despre soft.
      Tot la dimsport am facut si eu...la reprezentantul din Iasi...si ma gandesc sa nu fie o problema comuna la toate masinile care au apelat la acel tip de remapare.
      Sincer as schimba mapa oricand...deoarece merg foarte mult in plaja de turatii 2000- 2500....ca deh....mai mewrge omul la consum...si nu-mi plac deloc smunciturile.

      Comment


      • Vreau sa va multumesc ptr. sfaturi,dar din cauza timpului nefavorabil nu am reusit sa verific numai tamponul din dreapta sus,care nu are acele "coarne hidroelastice) rupte sau cu scurgeri de ulei(din cele spuse mai sus am inteles ca acel tampon are in acele coarne camere cu ulei?!)
        Tamponul pare in regula, dar nu poti sti doar privindu-l.
        Nu stiu daca are ulei in el, ca la cel de diesel, unde e simplu de diagnosticat, ca apar scurgeri de ulei.
        Totusi acest tampon are in partea de sus o distansta de 5 mm intre cauciuc si fier(vezi atasament) si in stanga si in dreapta,dar nu sunt sigur daca aceasta este uzura sau asa ar trebui sa arate?
        Asa au toate spatiul ala.
        Motorul se sprijina de fapt pe partea de jos a tamponului.


        Verifica mai intai bieleta aia de sub masina, apoi ia in calcul softul si altele.

        Daca ai softul original al masinii, nu e normal sa fac asa.
        Last edited by mr.K; 29 August 2013, 15:20.

        Comment


        • @mr.k , softul pe masina este original ea fiind scanata doar de doua ori pentru erori,o data in service la prima revizie 11000 km si acum la 84000 de mine cu ddt2000, in rest au fost schimbate la ea doar consumabilele ca placute frana,antigel,ulei cutie viteze,ulei motor, filtru aer,ulei si bujii + bobina inductie etc ,toate cand a fost necesar.
          Ieri am reusit sa ridic masina si sa verific bieleta antibasculare,dar din puctul meu de vedere este ok,in sensul ca am verificat vizual starea cauciucului in fata si in spate si nu este rupt si dupa am tras cu un levier mic de el,cam la fel ca la service si are un joc fata spate mai mic de 1 cm ceea ce mi se pare ok.
          Probabil ca ar fi fost mai bine sa il dau jos dar trebuie pusa masina pe canal sau pe elevator de pe cric este cam riscant.

          Ca si @mike26ro si eu merg cel mai mult in plaja de turatie 2000-2500(asta nu inseamna ca nu merg si cu 4000-5000 daca este cazul) si este enervanta aceasta trepidatie,care este mai pronuntata dupa ce motorul ajunge la regimul optim de temperatura.

          Tot ieri dupa ce am pornit motorul ca de obicei sta mai turat pe la 1200 un pic dupa care scade cum este normal in functie de temperatura, am observat trepidatii si la turatia de 1200(la care pana acum nu le-am dat atentie),dar cum a scazut turatia si trepidatiile sau ameliorat si la 750 de ture merge fara sa se simta nimic doar schimbatorul trepideaza dar asa s-a comportat de cand a fost noua.

          Ar fi necesara totusi o curatare a corpului clapeta si injectoare?

          Offtopic- ce rol are senzorul din spatele electromoturului?
          -ce rol are senzorul de pe galeria de admise in partea cu cutia de viteze?

          Multumesc.

          Comment


          • Ar mai fi de luat in calcul si un reglaj la culbutori.

            Si bineinteles, unul din cele 3 tampoane.
            pe langa bieleta antibasculare si tamponul elastic dreapta, mai e unul in partea stanga a masinii, jos in compartimentul motor.

            Comment


            • Eu am verificat totusi si acel tampon ce tine cutia de viteze de caroserie si la fel pare sa fie ok.
              Pentru reglaj culbutori cred ca am sa merg la mecanic,dar asta necesita bani si mai ales timp,de care nu dispun momentan.
              Tot de la culbutori tacane mai tare la relanti ca inainte?Adica este mai zgomotos motorul ca inainte.

              Eu mai am de pe un logan laureate 1.4 din 2006,CB,UCH,Contact imobilizator si chei,ar fi ok daca le-as pune pe al meu sa vad daca se schimba ceva?

              Multumesc.

              Comment


              • verifica culbutorii singurel. nu-i mare inginerie, si 99% sanse iti vor iesi mai ok decat la mecanic, care de obicei ii face dupa ureche. este un topic special, citeste acolo, este chiar destul de simplu, si ai nevoie doar de scule simple!

                tamponul de benzinar (ala imbracat in cauciuc) este in mod special mai moale, pentru a imblanzi aceste trepidatii "normale" la benzina. daca este rupt (te prinzi usor cand il vei vedea) schimba-l cu unul imbracat in metal ("Modelul nou") dar nu cel de dci, ca este PREA dur, si dardaie si mai tare schimbatorul de viteze.

                Comment


                • @razvanamza,am citit acel topic despre reglat culbutorii si mi se pare ca este o operatie care se poate realiza,dar necesita timp si atentie sporita,de aceea cred ca voi incerca sa il realizez singur,pentru ca dupa cate am citit acolo multe dintre simptomele mele se regaseau si la colegii de pe topicul respectiv.

                  oricum va multumesc pentru sfaturi si voi reveni cu noi intrebari sau cu un rezultat pozitiv sper,de indata ce le voi avea.

                  Comment


                  • Salutare,
                    de la ultimul post si pana ieri trepidatiile motorului s-au accentuat semnificativ tot in aceeasi plaja de turatie 1800-2500,desi nu am parcurs numai vreo 500 de km,fapt care m-a determinat sa fac reglajul culbutorilor exact cum scrie in manual (admisie lera de 0.10 trece,0.15 nu trece;evacuare 0.25 trece,0.30 nu trece),binenteles cu motorul rece.
                    Dupa aceasta operatie am pus totul la loc si am pronit motorul care mergea ok si dupa ce am iesit la drum in primii km au aparut aceleasi trepidatii,ba chiar sau accentuat dupa vrea 60 de km.

                    Am mai verificat inca o data bieleta antibasculare si mi se pare ok ,dar totusi cred ca pasul urmator ar fi sa o schimb.

                    Comment


                    • Salutare,

                      Astazi am schimbat si tamponul antibasculare cu unul ETS de 68 LEI si am constatat ca cel vechi este perfect,chiar as putea spune ca se comporta mai bine.
                      Ne este nici o ameliorare,masina tot la fel trepideaza.
                      Asa cum am mai zis am verificat fisele dar nu le-am schimbat,sunt originale. Sa incep acum prin a le schimba?

                      Comment


                      • ETS e marca turceasca, nu stiu cat de bune sunt piesele lor dar sunt ieftine.
                        Decat sa schimbi toata aprinderea, nu mai bine o bagi la un test?

                        Comment


                        • nu va vedea nimic la test. poate fi din bujii/fise vechi, nu neaparat deteriorate. iar testul il face cel mult in ralanti.

                          Comment


                          • Salutare,

                            Nu stiu ce sa zic despre ETS,dar ce este cert e ca dupa ce am schimbat tamponul masina trepideaza mai tare,dar si cand pornesc motorul se simte mai accentuat "socul/trepidatia de la pornire".Eu cred ca nu este la fel bun cauciucul din care este construit fata de cel original.

                            Am facut eu un test de diagnoza inainte cu 200 de km si nu imi arata nici o eroare nici la relanti nici la 1800-2500rpm,deoarece motorul merge bine si nu are fluctuatii/trepidatii considerabile daca nu este in sarcina.

                            O sa mai fac odata testul,deoarece in ultimii 200km am mers cu caruta nu cu masina,dar este ciudat faptul ca merge si cu 140km/h fara probleme,doar in plaja 1800-2500 rpm are acele trepidatii enervante.

                            Totusi o sa schimb si fisele,doar acestea au ramas din asamblul de aprindere neschimbata,bobina si bujiile sunt noi,iar calculatorul are softul original.

                            Comment


                            • salut

                              am si eu o problema cand e umiditate in aer, in special dupa ploaie, cand pornesc masina tremura, da sa moara motorul dupa 5 minute dupa ce se incalzeste merge perfect masina nu mai intrerupe nu nimic sa fie bobina inductie am demontat-o si e ceva crapata la un colt

                              Comment


                              • Daca poti, imprumuta o bobina de la cineva si fa proba pe masina ta. Sa nu dai banii degeaba pe una noua.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google