Salutare,
Vreau sa va multumesc ptr. sfaturi,dar din cauza timpului nefavorabil nu am reusit sa verific numai tamponul din dreapta sus,care nu are acele "coarne hidroelastice) rupte sau cu scurgeri de ulei(din cele spuse mai sus am inteles ca acel tampon are in acele coarne camere cu ulei?!)
Totusi acest tampon are in partea de sus o distansta de 5 mm intre cauciuc si fier(vezi atasament) si in stanga si in dreapta,dar nu sunt sigur daca aceasta este uzura sau asa ar trebui sa arate?
@razvanamza,apropo de acele 2000-2200 si a mea mai avea mici trepidatii care se simteau in sensul ca exact acolo nu mergea motorul perfect rotund,dar acum sunt mult mai pronuntate(si mai cu seama ca le simt si altii pasageri nu numai eu) si pornesc de la 1800 pana la 2700 cu preponderenta in zona 2000-2500,de aceea as vrea cateva detalii daca se poate despre softurile de care vorbeai,de unde le cumperi si cum se implementeaza,cu ddt2000 se poate?
Multumesc.
Vreau sa va multumesc ptr. sfaturi,dar din cauza timpului nefavorabil nu am reusit sa verific numai tamponul din dreapta sus,care nu are acele "coarne hidroelastice) rupte sau cu scurgeri de ulei(din cele spuse mai sus am inteles ca acel tampon are in acele coarne camere cu ulei?!)
Totusi acest tampon are in partea de sus o distansta de 5 mm intre cauciuc si fier(vezi atasament) si in stanga si in dreapta,dar nu sunt sigur daca aceasta este uzura sau asa ar trebui sa arate?
@razvanamza,apropo de acele 2000-2200 si a mea mai avea mici trepidatii care se simteau in sensul ca exact acolo nu mergea motorul perfect rotund,dar acum sunt mult mai pronuntate(si mai cu seama ca le simt si altii pasageri nu numai eu) si pornesc de la 1800 pana la 2700 cu preponderenta in zona 2000-2500,de aceea as vrea cateva detalii daca se poate despre softurile de care vorbeai,de unde le cumperi si cum se implementeaza,cu ddt2000 se poate?
Multumesc.
Comment