nu poate fi volanta la jdemii de loganuri. eu, chiar si cu soft racingcode, simt uneori "suturile" alea. fix intre 2000 si 2500, si simt cel mai tare cu tr. 3 constant la 2200!
Trepidatii ale motorului
Collapse
X
-
daca ar fi volanta,dupa unii,,cunoscatori,,ar vibra toata masina odata cu ridicarea in ture a motorului,daca face intre anumite plaje de turatie,acele mici suturi/scuturari, pot fi de la bujiile de alt tip decat cel dat de producator,bobina de inductie care are fisuri sub ia,aer fals pe la senzorii de pe galeria de admisie sau oringuri(inele)de etansare injectoare,benzina care numai de 95 sau 98 sau 100 octani nu este poate cea de 100 sa fie de 95,filtru de aer imbacsit cu praf
Comment
-
Salutare,
Vreau sa zic ca nu conduc sport ,merg undeva in plaja 2000-3000 rpm,si da am facut teste in fiecare treapta de viteza pe un drum bun.
Merg cam constant la cu 2000 rpm la treapta 4 si daca trebuie sa cresc viteza lent o accelerez usor,daca nu trepta inferioara,cum este normal.
De mentionat este faptul ca pana acum vreo 2000 de km cand a incept sa se manifeste usor acest defect masina mergea bine indiferent de treapta si turatie.
Vreu sa spun ca bujiile sunt originale,recomandate de producator si benzina nu am bagat decat de 95 de la diferite statii.(petrom ,OMV,Mol,Lukoil,Rompetrol etc).
Comment
-
Pai a spus deja ca le-a schimbat cu unele tesla.
Acum nu stiu nu sunt foarte avizat dar daca ar fi ceva din motor intreruperile acelea nu ar trebui sa apara in timpul diagnozei?
Fa rost de al calculator de injectie asa de proba,vezi poate se schimba ceva."light up the darkness" Bob Marley
Comment
-
Salutare,
Intr-adevar am schimbat si fisele cu unele Tesla CZ.
La diagnoza cu motorul pornit totul pare sa fie in ordine.
Si chiar am un calculator de injectie de pe un logan de 1.4 Laureate 2006+uch+imobilizator + cheie,dar nu le-am schimbat deoarece nu am crezut ca poate fi vorba despre calculator,desi am mai intrebat aici in unul din posturile mele despre aceasta varianta.
Daca nu se rezolva nici cu injectoarele atunci va trebui sa merg mai departe cu sapatul.
Comment
-
foare interesant. sa ne tii la curent. nikuniku a spus bine ce poate fi. as mai adauga sa incerci cu benzina de 100 sau cu alta pompa de benzina . inca o pasibilitate ar fi sa ai o supapa cu calamina , mizerie ceva pe ea care sa intrerupa foarte putin doar in sarcina. un test de compresie (facut ca la carte) ar fi bun , desi nici asa nu ai observa asta.
ps: daca ar fi masina mea as lasa-o asa ...
pps: la ford (1.8tddi) am si eu o intrerupere identica. merg asa cu el de cand l-am luat acum 3 ani. astept sa cada cevao/____\o
(i)
.........
Comment
-
Salutare,
Vreau sa spun ca am dus injectoarele la curatat cu ultrasunete(25 lei) la service Bosh,dar inginerul de acolo,dupa ce i-am explicat defectul masinii,a spus ca in opinia lui nu poate sa fie decat un injector care nu lucreaza bine si ca acest lucru nu se poate identifica decat cu un stand de verificare injectoare pe care ei nu il au si m-a avertizat sa nu ma astept la o rezolvare 100% dupa curatare.A mai mentionat ca la diagnoza nu se poate vedea acest lucru.
Dupa curatare le-am montat dupa cateva teste pe drum se pare ca problema s-a rezolvat deocamdata in proportie de 90% in sensul ca acum motorul nu mai are trepidatie decat foarte slaba la 2000-2200 rpm in treapta 4 ,in celelalte trepte nu se simt,la relanti merge rotund fara rateuri si este un pic mai silentios,chiar si la evacuare nu se mai simt rateuri/puscaturi.Raspunsul la acceleratie a fost mai bun dupa reglajul culbutorilor si acum s-a mai imbunatatit.Cu alte cuvinte masina merge acum net superior.
Cat despre aer fals,nu am schimbat garniturile la injectoare,desi ar fi trebuit,dar nu am avut si nu am gasit altele in timpul necesar,dar cele originale sunt in stare buna si ar trebui sa faca o etansare buna.
Corpul clapeta este etans pe galerie,furtunul dintre galerie si capacul culbutorilor este OK,doar senzorii de pe galerie nu imi dau seama cat sunt de etansi,pentru ca cel putin cel mai de sus se poate misca foarte usor.
Ce rol au cei doi senzori mai exact?
Comment
-
Salutare,
Vreau sa va mai spun ca de aproximativ o luna de zile am schimbat si injectoarele cu unele noi originale si tot la fel merge masina,adica tot are acele trepidatii la 2000-2200 rpm indiferent de treapta.
Ce este dubios asa cum am mi spus este ca atunci cand este cald motorul se simt mai tare ca la rece.
In rest masina merge,consumul este la fel.
Alte pareri?
Comment
-
salut..
laguna 1, ph 2, motor 1.6 16v valve. Am niste trepidatii cand motorul este rece si sta la 1000 rpm, daca o accelerez putin la 1200 rpm sau dau drumul la ambreaj cu piciorul pe frana si o duc in 800 rpm vibratile dispar.
Dupa ce se incalzeste chiar si la 90 grade uneori tot am tot vibreaza...dar am mai observat ca daca opresc motorul 15-20 min vibratile dispar. Scriu aici ptr pe alte siteuri nu prea zice nimeni nimic.
Comment
-
Comment