azi dupamasa m-a sunat un bun prieten ca a ramas cu masina in pana un logan laureat 1,4mpi(masina de firma).
cand am ajuns la fata locului si am pus contactul s-au aprins martorii din bord iar cand am dat la automat s-a stins tot.
am improvizat din becul de plafoniera si o sarma o lampa de control (nu aveam nimic la mine ,scule sau aparat de masura) si l-am pus pe bornele bateriei sa vad daca atunci cand da la automat intradevar se stinge ;si intradevar becul de stingea cand cuplam mai multi consumatori.
am pornit-o impinsa dar nu am mers mult ca s-a ars o siguranta de la injectie si am asteptat alt prieten cu un acumulator de schimb ca sa nu facem alte traznai.
dupa ce am inlocuit acumulatorul si siguranta a pornit la sfert
acumulatorul defect era ciclon cu calciu de 60 A/h
am scris ca daca cumva vi se intempla asa ceva sa stiti cam despre ce e vorba
cand am ajuns la fata locului si am pus contactul s-au aprins martorii din bord iar cand am dat la automat s-a stins tot.
am improvizat din becul de plafoniera si o sarma o lampa de control (nu aveam nimic la mine ,scule sau aparat de masura) si l-am pus pe bornele bateriei sa vad daca atunci cand da la automat intradevar se stinge ;si intradevar becul de stingea cand cuplam mai multi consumatori.
am pornit-o impinsa dar nu am mers mult ca s-a ars o siguranta de la injectie si am asteptat alt prieten cu un acumulator de schimb ca sa nu facem alte traznai.
dupa ce am inlocuit acumulatorul si siguranta a pornit la sfert
acumulatorul defect era ciclon cu calciu de 60 A/h
am scris ca daca cumva vi se intempla asa ceva sa stiti cam despre ce e vorba
Comment