A Sarit De La Punct

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Da, ai dreptate asupra cauzei indoirii supapelor. Probabil ma gandeam la altceva. Insa bataia de care spune daniel mihai poate avea mai multe cauze.

    Comment


    • #32
      Originally posted by daniel mihai View Post
      Salut pe toti colegii de pe forum.Ma poate ajuta cineva cu o schema sau o poza exact cum trebuie asezata rola de la distributie ca nu am gasit nicaieri.
      uite aici daca te ajuta cu ceva
      Attached Files
      sigpic
      Poate pentru lume ești o singură personă,dar
      pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

      Comment


      • #33
        inca nu m-am apucat sa schimb distributia am parcurs 55 de mii pana acum cu bataia aceea pe care o are si cand o sa montez distributia cea noua o sa fiu mai atent la semne,poate nu am asezat bine la semne si am decalat cu un dinte ,nustiu ce sa zic .Dar nu inteleg dece bate mai tare cand e rece si dupa ce ajunge la temp. de functionare numai bate asa de tare ! si la oprire motorului cate odata se cam zguduie motorasu .sper ca nu v-am plictisit cu problema mea

        Amintesc ca porneste la prima cheie,trage nu scoate fum doar probleme semnalate mai sus
        Last edited by daniel mihai; 16 June 2011, 18:21. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #34
          nu cumva bataia aia e de la culbutori?
          probabil s-a marit distanta si cand se incalzeste se dilata metalul si se micsoreaza distanta!
          parerea mea!

          Comment


          • #35
            m-am gandit si eu problema asta dar culmea e ca bate cam la pistoanele 3-4 in zona aceea.

            Comment


            • #36
              pai poate s-a deregrat numai la un piston...daca zici ca mergi de mult timp asa?
              am mai auzit la cineva cu motor de 1.2: dupa 3700 de km a fost de a regrat tachetii ca scotea motorul un zgomot! vezi la topicul "Dacia Logan Romania > Forum Dacia Logan > Dacia Logan : Motorizari benzina > logan 1.2 16v 75cp > Pareri Posesori Logan 1.2_16v"

              Comment


              • #37
                io stiu ca piustonul nu are cum fizic sa atinga supapele,vezi sa nu fie de la vreun injector ca e nasol

                Comment


                • #38
                  dar la mine este diesel,oricum mai fac 5000 asa si schimb distributia si apoi o sa vad cum face daca sa mai schimbat ceva,exact dupa ce am schimbat distributia si am pornit motorul a si inceput dar eu am pus la semne fuliile ,mai merg cu ea asa si vedem apoi.in rest tot imi repar la ea ca mecanica dar asta ma dat peste cap

                  am facut si testul la injectoare ca am eprubetele alea si merg toate egal si oricum o bataie de injector fata de asta pe care o am eu este altfel dar in fine pana nu schimb iar distributia nu am ce sa fac

                  in service iti zic tot felul de prostii ba ca e una ba ca e alta te face de schimbi motorul cu totul
                  Last edited by daniel mihai; 16 June 2011, 21:54. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #39
                    la diesel nu prea ai cum sa reglezi tachetii,sunt pe grosimi diferite si este greu de reglat
                    Attached Files

                    Comment


                    • #40
                      ai pus axa cu came noua pe chiuloasa? da stiu ca nu se pot regla ma gandeam ca poate s-au tocit camele sau cescutele de la culbutori,

                      Comment


                      • #41
                        da cate milioane de kilometri ai cu masina,de zici ca sau tocit tachetii sau axa cu came si vezi ca la diesel atinge foarte usor supapele in pistoane daca nu este bine pus la punct

                        Comment


                        • #42
                          am presupus ca s-ar fi uzat axa,probabil atinge supapele de pistoane poate la montare sa decalat putin distributia,am 142 mii la 147 tre. sa o schimb a vad atunci ce fac.ms oricum de indicatii

                          Comment


                          • #43
                            domnu tiberu!!!!

                            Originally posted by TBI View Post
                            io stiu ca piustonul nu are cum fizic sa atinga supapele,vezi sa nu fie de la vreun injector ca e nasol
                            referitor la postul tau .......fizic...pistonul ...are cum sa atinga supapa ...daca vrei sa iti demonstrez....hai sa decalam 3 4 dinti distributia la tn ...sau la mn ...si vedem ce halimai iese ........( cum iti explici ....cand nu pui distributia bine la punc ...si incerci sa invarti motorul se blocheaza...oare care e cauza?????)
                            aceeas problema o am si eu akuma ...cu bataia la motor ..ca am agitato destul de rau sa o scot din nameti....ca ramasese suspendata de fata...si dupa ce am plecat de la mn pe la tricodava a inceput sa se auda o bataie urata ..la motor....in prima faza am crezut ca imi sapa copresie pe la vre0-un injector...dar a venit cineva mi-a pus diagnoza (originala) si i-a dat ca e sarita de la punc
                            akuma cobor la masina ...sa o desfac ...sa vad ce halimai a iesit pe akolo....
                            o sa revin diseara cu detalii sa vdm daca intradevar tacane de la distributie sau nu
                            o zi buna tuturor!!!!!!

                            Originally posted by daniel mihai View Post
                            am presupus ca s-ar fi uzat axa,probabil atinge supapele de pistoane poate la montare sa decalat putin distributia,am 142 mii la 147 tre. sa o schimb a vad atunci ce fac.ms oricum de indicatii
                            este posibil sa ti se fi tocit paharele de la tacheti ...si de aia sa iti bata ....si daca s-au tocit alea ....cu siguranta si axa sa farmat.....
                            dar tot odata se poate si cu distributia!!!!!
                            daca sa dealat ...distributia ....si ai mers atata u ea ...asa dute i-ati supape si apucate de treaba ...daca te pricepi desfao ....daca nu ...du in service...dar ai grija cine isi baga mana in ea ...ca mojoritatea ....mecanicilor de cartier ...stiu sa le faca...si la putini le iese cum trebuie...!
                            multa bafta cu DCI-ul!!!!
                            Last edited by cristy_4speed; 18 February 2012, 10:47. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #44
                              mia cand mi-a sarit de la punct a zis mecanicul ca supapa atinge un pic buza pistonului....ce sa intelegi din asta? deci teoretic se poate sa atinga pistonul supapa

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by slim_daddy40 View Post
                                mia cand mi-a sarit de la punct a zis mecanicul ca supapa atinge un pic buza pistonului....ce sa intelegi din asta? deci teoretic se poate sa atinga pistonul supapa
                                da de akolo si tacanitul ala urat.....
                                exact asta am patit eu ...si am schimbat azi distributia.....cu toate ca cea veche avea in jur de 2500 3000 km ...... si erea originala renault......
                                in fn am schimbato azi ...tot cu una originala si golanu si-a revenit la normal:P
                                multa bafta all

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google