A Sarit De La Punct

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Va salut baieti.Zilele trecute cand mergeam cu loganul meu diesel 85 cp, dintr-o data s-a auzit ca o curea rupta in partea dreapta a motorului.Am oprit , am deschis capota m-am uitat nu se vedea nimic, motorul capatase o bataie ciudata.Ajung la munca deschid iarasi capota, surpriza ulei peste toate rolele, totul era stropit de ulei pana si cureaua de accesorii incepuse sa se macine pe margine.Am dus-o in service , inca nu s-au apucat baietii de ea, cica e sarita de la punct.Intrebarea mea este de unde a tasnit uleiul, sau ce a cedat de mi-a aruncat-o de la punct??Si daca as putea sa scap fara supape strambe , etc????Motorul porneste, mai lung ce-i drept , dar porneste.
    Multumesc si astept cu interes raspunsul vostru.
    O zi buna,

    Comment


    • #62
      Pentru minimizarea pe cat posibil a pagubelor, sub nici o forma NU trebuia sa mai încerci sa pornești motorul, dacă a sărit de la punct. Nu cred ca scapi fără supape strâmbe, sper sa mă înșel.

      Comment


      • #63
        Originally posted by Kojak View Post
        Nu cred ca scapi fără supape strâmbe, sper sa mă înșel.
        Din păcate pentru colegul nostru, chiar nu te înşeli.

        Comment


        • #64
          Originally posted by Kojak View Post
          Pentru minimizarea pe cat posibil a pagubelor, sub nici o forma NU trebuia sa mai încerci sa pornești motorul, dacă a sărit de la punct. Nu cred ca scapi fără supape strâmbe, sper sa mă înșel.
          eu zic ca deja ce era de strambat, se strambase cand a sarit de la punct, deci la a doua pornire nu prea mai are ce sa se strambe, mai ales ca a si pornit motorul... nu dati cu parul, ca e doar o parere
          Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

          Comment

          Working...
          X
          Anulare DPF
          Politica de Securitate Google